וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שעברה חווית סף מוות מתארת את הגיהנום: "דם, סירחון והתעללות אינסופית"

2.12.2021 / 23:41

קת'י מק'דניאל השיקה לאחרונה ספר על חווית סף המוות שעברה, כשלדבריה זכתה לבקר גם בגן עדן וגם בגיהנום. את תחושותיה בגן עדן היא תיארה כ"אושר עילאי" ואת תחושותיה בגיהנום כ"התעללות מנטלית אינסופית". הנה מה שהיה לה לספר על האירוע המכונן בחייה

הדבר האחרון שהרופא אמר לקת'י מק'דניאל לפני שהכניס אותה לתרדמת יזומה הוא שהיא הולכת לישון ולא לזכור דבר. לפני 22 שנים, קת'י סבלה מאי ספיקת ריאות ונאלצה להתחבר למכשיר הנשמה. היא העבירה שלושה שבועות בתדרמת, כשרופאיה ומשפחתה חששו שהיא לא תצליח לצאת מזה. היא יצאה - ובניגוד למה שהרופא אמר: היא גם זוכרת. לפחות כך היא טוענת. קת'י זוכרת היטב את מה שעברה במהלך 3 השבועות בהן הייתה מורדמת ומונשמת, כשלדבריה היא הספיקה בזמן הזה לבקר גם בגן עדן וגם בגיהנום - וחזרה עם רשמים אותם פרסמה בספר חדש.

תראו, ברורה לנו הסקפטיות. הסיכוי שקת'י הנכבדת אכן קיבלה הצצה לחיים אחרי המוות ולא סבלה מהזיות הקשורות לטיפול בה הוא קלוש. עם זאת, קשה שלא להתפעל מהחוויה העוצמתית שעברה, גם אם היא רק בראש שלה - עליה היא מספרת בהרחבה בספר Misfit in Hell to Heaven Expat.

קת'י, כיום בת 75, טוענת שהיא זוכרת היטב שהתעוררה ב"ממלכה זרה ומסוכנת", שם היא נתקלה בשדים מייסרים, נאלצה לסייע בביצוע הפלות לקורבנות השטן ועברה התעללות קשה מנשוא בידי קבוצת גברים שסיפרו לה שיש להם איידס. אחרי שבועיים שהרגישו כמו שנתיים, היא הצליחה להגיע לגן עדן שם חוותה "אושר עילאי", לדבריה.

קת'י סיפרה ל"דיילי סטאר" על חוויית סף המוות שעברה: "עברתי חוויית סף מוות טורדנית בשנת 2000. כיום אני חולקת את הסיפור שלי על גן עדן וגיהנום עם העולם ומוכיחה שאף אחד לא צריך להתפשר על הגיהנום". בפודקאסט The Skeptic Metaphysician, קת'י, המתגוררת בסמוך לסיאטל, וושינגטון, סיפרה עוד על החוויה העוצמתית: "התעוררתי בחושך מוחלט כשלפתע הופיע אור זוהר אדמדם, אולם אז זה נעשה קצת ערפילי וחם. משהו הריח רע מאוד, ואז התחלתי לשמוע את הגניחות והצווחות הקטנות האלה ברקע. חשבתי לעצמי 'זה לא יכול להיות דבר טוב' ואז פתאום הקול הזה הופיע ואמר לי 'את יודעת איפה את?'. המוח שלי רץ על 200 ומהר מאוד הבנתי שאני בגיהנום. שמעתי צחוק מרושע, הסתובבתי ורצתי אל החושך".

לדבריה, קת'י ניסתה לחמוק מהגיהנום ללא הצלחה: "מהר מאוד מצאתי את עצמי בשלל תרחישים שונים - כל אחד יותר מפחיד מהקודם". באחד הגרועים היא מצאה את עצמה במסדרון עם שד שהנחה אותה לקחת את מה שנמצא מאחורי דלת אחת ולהעביר אותו לשנייה. היא הסבירה: "השד עמד שם עם זרועותיו על החזה והצביע. נכנסתי לחדר הזה, והיו שם מלא מיטות עם נשים שכובות עליהן כשרגליהן שרועות. היו אנשים על שרפרפים שישבו מולן. פתאום אחד מהם מרים את היד, כולה מלאה בדם ואומר לי 'תגיעי לכאן'. הנשים האלו עברו הפלות. הוא לוקח את התינוק המסכן והמחולל הזה, כלומר את מה שנשאר ממנו, ושם אותו בזרועותיי. הייתי מזועזעת".

היא הוסיפה: "השד אמר לי לקחת את התינוק לחדר השני. זה היה סוג של מחסן ענק והיו שם ערימות על גבי ערימות, בגובה 4-5 מטרים, של כל התינוקות שהופלו. זה היה נורא מדי בשבילי ולא יכולתי לעמוד בזה. הנחתי את הדבר הקטן הזה על הרצפה וחזרתי למסדרון. השד אמר 'תחזרי לשם' ועניתי לו 'אני לא חוזרת לשם, אני לא עושה את זה'. הוא רק חייך ואמר 'את רק תקבלי משהו גרוע יותר'". קת'י סיפרה שעצמה את עיניה באימה ואכן מצאה את עצמה בתרחיש גרוע אחר.

עוד בוואלה!

"אור בוהק או שדים וקלשונים": כך נראית חוויית סף מוות

לכתבה המלאה
גן עדן וגיהנום. ShutterStock
מגיהנום לגן עדן: "רציתי להישאר שם"/ShutterStock

ואז היא הגיעה לגן עדן

קת'י טוענת שהעינויים הקשים פסקו זמן קצר לאחר שהתחילה לשיר בהתרסה שירי חג מולד. פתאום היא מצאה את עצמה בגן עדן. היא נזכרת: "הגעתי לשם. זה היה כמו לשחות באהבה. כל דבר מדהים שאתם יכולים לחשוב עליו - אז פי מיליון. הייתי כל כך שמחה שכל מה שקרה קודם איננו עוד. פשוט הייתי מאושרת".

קת'י סיפרה גם שפגשה בידיד שלה - בו טיפלה לאחרונה לפני שמת מלוקמיה. היא הוסיפה: "חשבתי לעצמי 'תודה לאל שאני מתה. אני איתו בגן עדן וזה נהדר. איפה כל המלאכים והפרפרים וכאלה?'. הוא אמר לי: 'עכשיו מרי קיי, נשאר לך יותר מדי מה לעשות' וחשבתי 'אוי לא, זורקים אותי מפה'. פשוט צעקתי 'לא!' ואמרתי לו שאני רוצה להישאר כאן איתו. אז הוא זרק אותי החוצה ובום, התעוררתי לאור בוהק. אנשים מלחששים סביבי ואני חושבת לעצמי 'אוי אלוהים, חזרתי לגיהנום'. הייתי כל כך מבולבלת, אבל אז ראיתי את הבת שלי שאמרה 'אמא, היית ממש חולה וחשבנו שאנחנו הולכים לאבד אותך, אבל חזרת ואת בסדר'".

לקת'י נאמר בידי הרופאים שזה "נס" שהיא עדיין בחיים - ועל אף שהיא קיבלה את חזרתה לחיים בשמחה, היא אמרה שבהתחלה הייתה הרוסה מהידיעה שלא תוכל להמשיך לבלות את זמנה בגן עדן. כיום היא מקווה שתחזור לשם ועושה כל שביכולתה כדי לכוון לעצמה את הדרך: "אני רוצה להמשיך ולהפיץ את המסר שאנחנו יכולים ליצור לעצמנו את המציאות. השורה התחתונה היא שאנחנו יוצרים את הגיהנום שלנו. למדתי מהזמן הקצר הזה בגן עדן שאלוהים כולו אוהב וכולו סולח, נקודה. אני מקווה להביא לאנשים תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully