וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעסוקה לערב חורפי: 5 דרכים לזמן אליכם רוחות ושדים

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 12:00

מלבד טקס הסיאנס הנפוץ, רבים מאמינים שניתן לזמן רוחות רפאים בדרכים שאינן דורשות ריבוי משתתפים - החל מקריאה חוזרת של "בלאדי מרי" מול המראה ועד זימון "איש החצות" בדיוק בחצות הלילה. הנה כמה מהטקסים המיסטיים מזמני הרוחות המוזרים בעולם

צייד רוחות רפאים טוען שיש לו את "ההוכחה הטובה ביותר בעולם" לקיומן/cornwalllive

כשמדברים על טקסים מיסטיים מזמני רוחות, רובכם ודאי שמע על טקס הסיאנס המשמש לכאורה דרך התקשרות עם קרובים שהלכו לעולמם בטרם עת או על האגדה האורבנית אודות "קנדימן", האיש שאסור לומר את שמו מול המראה 5 פעמים - אחרת תשלמו מחיר כבד. עם זאת, מתברר שיש עוד כמה טקסים מזמני רוחות ושדים פחות פופולריים, שהחוקים להם מסתובבים ברשת ואתם לגמרי יכולים לעשות אותם לבד בבית (אם כי ההשלכות ממש לא על אחריותנו).

מקורם של הטקסים העל טבעיים שלפניכם הוא בטקסים שטניים עתיקים, אם כי הם שונו לגרסאות פחות קודרות במשך השנים. הטקסים המקוריים נעשו למטרת זימון השטן, שדים אכזריים או רוחות קטלניות שנועדו להפיץ אימה בקרב בני האדם ולרצות את סוגדי השטן. כיום אלה בעיקר ילדים ובני נוער שממלאים אחר הטקסים האלה בניסיון לצרוך הנאה וריגוש - בעיקר במפגשים ליליים עם חברים מול מדורה בקמפינג או במסיבת פיג'מות.

אם אתם אמיצים מספיק ובטוחים שהכל שטויות, אתם מוזמנים לנסות את אחד מהטקסים הביזאריים הבאים ולספר לנו האם חשתם בנוכחות זרה או חמור מכך - אתם כעת אחוזי דיבוק וזקוקים לכתבת פולו על טקסים לגירוש שדים. שנתחיל לשחק?

שדים. ShutterStock
טקסים לזימון רוחות ושדים/ShutterStock

שלושה מלכים

עבור הטקס הבא תזדקקו לחדר גדול וחשוך, רצוי מרתף, נר, שתי מראות גדולות, שלושה כיסאות ופריט כלשהו מילדותכם. זה כבר נשמע כמו מתכון לאסון. כללי הטקס מחייבים אתכם להציב את כל הפריטים בחדר החשוך, ללכת לישון ולכוון שעון בדיוק לשעה 3:30 לפנות בוקר. כשההתראה תפעל, עליכם לגשת לחדר החשוך, להדליק נר ולהתיישב על אחד הכיסאות כשהנר בידכם בשעה 3:33. אל תתנו לנר לכבות. אל תביטו במראות או בנר הדולק - הביטו ישר אל החושך והמתינו.

אנשים שהתנסו בטקס הביזארי הזה מספרים שבשלב מסוים הם החלו להרגיש בנוכחות זרה ואפילו לשמוע אותה ממלמלת. אחרים סיפרו שהנוכחות אף דיברה איתם על עברם ועל בעיות שאינן פתורות בחייהם. משתמש רדיט סיפר שהוא שמע שתי רוחות רפאים ששוחחו איתו וביניהם למשך זמן רב. אחרים טוענים שהטקס הוא סוג של ניסוי פסיכולוגי שמכניס אותך לחלום צלול.

עוד בוואלה!

נתקלתם באחד המספרים האלה? כנראה שהיקום מנסה להזהיר אתכם

לכתבה המלאה

כך זה נראה:

בלאדי מרי

מסורת עממית על רוח נקמנית של מכשפה, שבדומה ל"קנדימן", מזמנים אותה כשעומדים מול מראה, אוחזים בנר דולר ואומרים 13 פעמים ברצף את צמד המילים "בלאדי מרי". לכאורה לאחר הפעם ה-13 צריכה להופיע מולכם מכשפה מגואלת בדם. במקרה הטוב היא עשויה רק להופיע ולהיעלם ובמקרה הרע היא עשויה להטיל עליכם קללה, לחנוק אתכם ואפילו לנטול את נשמתכם. בהצלחה עם זה.

ככה זה עובד:

המעלית

הטקס הבא מגיע אליהו מקוריאה ואם תבצעו אותו נכון, ייתכן שבפעם הבאה שתעלו על מעלית - תגיעו למימד אחר. כדי לבצע את הטקס הזה, עליכם למצוא בניין שיש בו לפחות 10 קומות ומעלית. ודאו שאף אחד אחר לא יעלה איתכם במעלית כי זה עלול להרוס הכל. ברגע שתכנסו עליה, עליכם ללחוץ על כפתורי המעלית בסדר הבא: 4-2-6-2-10-5 (משמאל לימין). כשהמעלית תגיע לבסוף לקומה החמישית, אישה מסתורית תיכנס פנינה. זהירות: אסור לכם לדבר איתה או להסתכל עליה. גם אם היא שואלת אתכם שאלות - אל תענו לה. עליכם ללחוץ על הכפתור לקומה הראשונה ולהמתין.

במקום שתרדו לקומה הראשונה, המעלית תקח אתכם לקומה העשירית. כשתגיעו לקומה העשירית והמעלית תפתח, תוכלו להיכנס למימד אחר ולחקור אותו. יש עוד המון הנחיות ברשת הנוגעות לביקור הצפוי שלכם באותו מימד (חפשו THE ELEVATOR GAME בגוגל), אולם בסופו, כדי לחזור לעולם האמיתי, עליכם להיכנס שוב למעלית ולהשתמש שוב באותו סדר מספרי: 4-2-6-2-10-5. נתקעתם במימד הזה? אם תתעלפו תחזרו הביתה, אך היזהרו - הבית שלכם כבר לא יראה כפי שזכרתם אותו.

הנה אחד שניסה ומספר על החוויה:

משחק החצות

רבים מאמינים שמדובר בטקס פגאני ישן שיועד להעניש אנשים על חוסר ציות לדת. תמצית הטקס היא לזמן את "איש החצות" בדיוק בחצות הלילה - ולא בטוח שתרצו לזמן אותו. השד האכזרי יארוב לכם בפינה חשוכה בבית ועליכם לוודא שלא יתפוס אתכם. אם תצליחו להימנע ממפגש איתו עד השעה 3:33 לפנות בוקר, השד ייעלם והניצחון יהיה שלכם.

לכאורה המשחק דורש מכם להסתובב בביתכם תוך שמירה על כללים פשוטים אותם תוכלו למצוא בלחיצה כאן. המטרה היא להימנע מאיש החצות בכל מחיר. אנשים ששיחקו במשחק נשבעים שלעולם לא ישחקו בו שוב. חלקן חוו הזיות ומעטים אף נותרו עם צלקות נפשיות. לפי האמונה, כשאיש החצות תופס אותך הוא שולח אותך למימד אפל או קורע ממך את האיברים הפנימיים. נשמע פאן.

משחק חצות. https://freaked.com/haunting-paranormal-games, צילום מסך
חלק מחוקי משחק החצות/צילום מסך, https://freaked.com/haunting-paranormal-games

קבוצת אנשים ששיחקו במשחק:

משחק הארון

משחק הארון נחשב למפחיד ביותר מכל משחקי הרוחות והשדים, מכיוון שאתם עשויים לזמן בו שד מרושע שיקח אתכם איתו לתהום אפלה. כדי לעודד את השד לקפוץ לביקור, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לארון ולוודא שאתם בחשיכה מוחלטת. החזיקו בידכם גפרור לא דלוק והגידו "show me the light or leave me in the darkness" (הראה לי את האור או השאר אותי בחושך). אם תשמעו מישהו לוחש לכם באוזן, הדליקו את הגפרור מיד. אם לא תצליחו לעשות זאת או במקום זאת תביטו לאחור, השד יגרור אתכם לתהום עמוקה וחשוכה שלא יהיה לכם שום סיכוי לצאת ממנה. ברגע שהדלקתם את הגפרור, עליכם לצאת מהארון מבלי להביט לאור. מעתה ואילך, בכל פעם שאתם פותחים את הארון, עליכם לדאוג שמקור אור יכנס אליו כי השד שזימנתם כעת רודף את הארון ומחכה ליום שבו האור יכבה כדי לקחת אתכם לעולמו האפל.

לילה טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully