וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל "פגש את מלאך המוות" לאחר התרסקות מסוק וסיפר כיצד ניצל בזכותו

4.3.2024 / 0:02

בחווייה חוץ גופית מצמררת סיפר החייל כיצד יכול היה לראות את גופו מהשמיים - כמו גם את הדרך למקום בטוח בזמן שהאויבים מסתערים עליו. כשחזר לחיים ידע כיצד לנווט למקום מבטחים

הטריילר ל"After Death"/Angel Studios

סיפור מותו וחזרתו לחיים של החייל הזה יותיר אתכם המומים - שכן בזכות חוויית סף המוות שעבר לכאורה, הוא הצליח להגיע למקום מבטחים ולהציל אותו ואת חברו הטייס.

קולונל לשעבר בצבא ארה"ב סיפר כיצד חווית סף המוות של תותחן מסוק הובילה לפגישה עם "מלאך המוות" לבוש בברדס בג'ונגלים של וייטנאם. ג'ון אלכסנדר הוא מפקד הכוחות המיוחדים לשעבר של הצבא האמריקאי - ונחשב כאחד מחלוצי המחקר הפראנורמלי הצבאי. הוא פיקח על "יחידת הריגול העל חושית" של צבא המודיעין בפורט מיד, מרילנד, שהיוותה השראה לספר "גברים שבוהים בעזים", שהפך מאוחר יותר לסרט שובר קופות בכיכובם של ג'ורג' קלוני ויואן מקגרגור.

אלכסנדר תיאר לפודקאסטר שון ריאן כיצד שוחח עם תותחן בשם ג'ים שהיה מעורב בהתרסקות קטלנית, לאחר שמסוק הקרב שלו הופל מעל וייטנאם. מסוק הקרב ("קוברה") של ג'ים נפגע מאש נ"מ, שחיסלה את מעגלי הבקרה החיוניים ושברה את רגל המסוק. הטייס ועמיתו ניסו נואשות להביא את כלי התעופה לנחיתה בטוחה ללא הצלחה, כשהמסוק התרסק ועלה באש. "הם פגעו בקרקע והדבר הבא שג'ים זוכר זה שהוא יצא מגופו, הביט מלמעלה על הנעשה ויכל היה לראות לאיזה כיוון פונה המסוק".

אל"מ ג'ון אלכסנדר הוא מפקד הכוחות המיוחדים לשעבר של צבא ארה"ב. Wikipedia/ U.S. Government Handout, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אל"מ ג'ון אלכסנדר הוא מפקד הכוחות המיוחדים לשעבר של צבא ארה"ב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Wikipedia/ U.S. Government Handout

אל"מ אלכסנדר סיפר שג'ים ראה בבירור את הדרך למקום מבטחים מלמעלה תוך שהוא גם מבחין ב"דמות עם ברדס" שאמרה לו "אתה לא מת עדיין". הוא סיפר: "הטייס יצא וברח. הוא הביט לאחור ובערך באותו זמן ג'ים הרים מבטו. אז הוא רץ אחורה ולקח אותו החוצה. הוא אומר 'חשבתי שאתה מת, לא זזת מהרגע שהתרסקנו'".

עוד מקרי סף מוות:
27 דקות מאז שהוכרז מותה, היא התעוררה ושרבטה הודעה מצמררת למשפחתה

"מתתי ל-7 דקות לפני שחזרתי לחיים. הנה מה שראיתי שם"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הנה הסיפור המלא שלו:

ג'ים התעקש בפני עמיתו שהוא ראה את כל הסצנה מלמעלה במהלך החוויה החוץ-גופית שלו ואמר לו שהוא יודע את הדרך למקום מבטחים. "הם הסתתרו להם מאחורי כמה גבעות נמלים גדולות שנמצאו באזור בזמן שה'וייטקונג' רודפים אחריהם. הטייס לא היה בעמדה להתווכח. הוא יצא לכיוון שג'ים הורה לו ללכת בתקווה למצוא עזרה".

אלכסנדר סיים את סיפורו כשאמר שג'ים אכן הצליח לשלוח את הטייס לכיוון הנכון ולהזעיק עזרה שהגיעה במהירות למקום. בזכות זה, התותחן שנפצע קשה שרד כדי לספר את סיפורו. אל"מ אלכסנדר אמר שזה בהחלט היה מקרה ייחודי והוסיף: "זה המקרה היחיד שנתקלתי בו שיש לך ראייה מנקודת מבט חוץ גופית ואז אפשרות לשכפל את זה ולגלות שזה מדויק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully