וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים לרעתו: "המלך צ'ארלס פריק של שליטה אבל חייב לשחרר"

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

12.2.2024 / 0:04

הנומרולוגית יפעת אורלב ביצעה ניתוח נומרולוגי למלך צ'ארלס ולבניו הנסיכים ויליאם והארי בניסיון להבין מה בדיוק עובר על משפחת המלוכה בימים סוערים אלו, האם המלך צפוי לפרוש ולמי מבניו מתאים יותר להחליפו? הנה הפרשנות שלה

כותרות העיתונים בבריטניה בבוקר שאחרי הבשורה על הסרטן של המלך צ'ארלס/רויטרס

בשבוע שעבר פורסמה הידיעה שהמלך צ'ארלס אובחן כחולה סרטן במהלך בדיקות שעבר בבית החולים אחרי שהתגלתה בגופו ערמונית מוגדלת. מאמיניו של הנביא הצרפתי נוסטרדמוס טענו שהוא חזה לפני 450 שנה את פרישתו של המלך מכס המלוכה, זמן קצר אחרי שירש את הכתר מאמו. הנומרולוגית הקבלית והמערבית, יפעת אורלב, מחדדת ומחזקת את דבריו של נוסטרדמוס - כולל האם צדק כשקבע שזה לא יהיה בנו הנסיך ויליאם שימלא את מקומו אלא אדם ש"לא היה לו סימן של מלך", כלומר הנסיך הארי? זה מה שהיה לה לומר:

המלך צ'ארלס השלישי נולד ב-14.11.1948 ומספר הגורל שלו הוא 2. הוא יושב על קלף הקיסרית ויסוד האש על פי עץ החיים. על פי הנומרולוגיה, המלך לא נחשב לאדם בריא במיוחד. הוא רגיש מאוד ולוקח דברים פנימה. כלפי חוץ הוא לא יראה את זה כי מלך צריך להראות שליטה. על פי תורת המספרים שלו, מצבו הנפשי משפיע באופן ישיר על מצבו הבריאותי. גם הסטרס החיובי של הכתרתו למלך השפיע עליו בריאותית והביא אותו לרמות גבוהות של לחץ וחרדה, כי כנראה לא פשוט להיכנס לנעליה של אמו, המלכה אליזבת השנייה. הרגישות שלו מעבר לאבחון הפרוסטטה היא באזור דרכי השתן, כלי הדם, בלוטות הלימפה ואיזון רמות הסוכר בדם - ואני בטוחה שבמהלך השנים היו לו שם רגישויות שטופלו ועדיין נמצאות תחת מעקב. השנה הזו שהיא שנה קרדינלית לבריאותו הכללית ולכן מומלץ לשחרר שליטה, להתעסק אך ורק בהחלמה ולתת לבניו את הסמכויות שבידיו.

המלך צ'ארלס נמצא בעיתוי בו היקום אומר לו לעצור. העצירה הזו מומלצת לו לפחות עד נובמבר 2024. אם בשנה הזו ידע לטפל בעצמו לצד כך שהוא מסתמך על אחרים - הוא יוכל להשתפר בריאותית. מאחר שה-DNA הנומרולוגי שלו לא חזק כפי שהוא משדר, הייתי לוקחת את המלצות הרופאים שלו ברצינות רבה.

המלך צ'ארלס באירוע הכתרתו למלך , 6 במאי 2023. רויטרס
"הייתי לוקחת את המלצות הרופאים שלו ברצינות רבה". המלך צ'ארלס/רויטרס

הנסיך וויליאם, יורש העצר, נולד ב-21.6.1982 והוא צפוי להתחיל להיכנס לאט לאט לתפקידו של המלך. האם התפקיד מתאים לו? כרגע לא פשוט לנסיך ויליאם, הן בהיבט האישיותי והן בהיבט של העיתוי שלו. הנסיך נמצא בשנה אישית 7 שמדברת על שנת משוב. להתחיל משהו בעיתוי זה הוא קשה ומאתגר יותר - וכן, עשוי להיות גם בלתי אפשרי. עם זאת, מיום הולדתו הקרוב הוא יכנס לעיתוי מחוזק יותר ול-3 שנים מאוד מעצימות. הוא יקבל עזרה וסיוע של בעלי סמכויות כדי להכין אותו לתפקידו העתידי.

הנסיך הארי, שנולד ב-15.9.1984, מתאים מאוד מבחינה נומרולוגית לתפקיד המלך (וכן, יתכן שנוסטרדמוס צדק). הוא מספר גורל 1 עם צד רגיש (יום לידה 15) ויכולות לוגיות וניהוליות לא מבוטלות. בנוסף, הוא גם יושב על נתיבי הקיסר בעץ החיים הקבלי ואם הוא לא היה נשלט על ידי מייגן - הוא היה אפילו יכול להיות מלך הרבה יותר טוב מוויליאם - במיוחד בהתמודדויות עם מצבי לחץ. אצל הארי צפוים שינויים בשנתיים הקרובות - אולי באישיות, אולי בסטטוס ואולי בתפקידים שאבא שלו ירצה שימלא. וויליאם חייב לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם אחיו כדי להוריד מעמסה מאביו החולה, אבל זה תלוי כמובן בדינמיקה ביניהם כי נומרולוגית הם הפכים גמורים - והשוני ביניהם, ללא קשר לנשים שבחייהם, יכול לגרום לקצרים חמורים בתקשורת.

עוד תחזיות לשנה הקרובה:
"המלחמה תמשך לאורך כל שנת 2024": מתקשרים צרפתיים בתחזיות כואבות

הסכסוך הישראלי-פלסטיני יוביל למלחמת עולם שלישית? התחזיות המצמררות של המיסטיקנים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
המלך צ'ארלס הנסיך הארי. Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images, GettyImages
זה דווקא הנסיך הארי שמתאים למלא את מקומו/GettyImages, Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images

לסיכום, זו בהחלט תקופה פחות טובה עבור המלך. הוא מתמודד עם אגו לצד הבנה שהוא צריך לשחרר. הוא פריק של שליטה מצד אחד אך לא אדם חזק כמו שחושבים מצד שני. הנסיך הארי הוא שהכי מתאים להחליפו מבחינה נומרולוגית. אני צופה מסע מעניין מאוד למלך צ'ארלס, קצת הורדת מסכות מול המשפחה הקרובה, קצת יותר הבנה שגם למלכים אין הנחות כשמדובר בבריאות. אין ספק שזו הולכת להיות שנה מאוד מאתגרת לכל המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully