וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלחמה תמשך לאורך כל שנת 2024": מתקשרים צרפתיים בתחזיות כואבות

13.12.2023 / 0:05

מתקשרים צרפתיים עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות פרסמו את התחזיות שלהם ל-2024 - והן קשות מאוד עבורנו. המתקשרת הישראלית יפעת אורלב ממהרת להרגיע: "עד חג הפסח נצא לחירות מסוימת, אבל יהיו השלכות"

המתקשרת יפעת אורלב במסר ל-2024/Tiktok.com/@ifatorlev

שני מתקשרים פופולאריים בצרפת פרסמו את התחזיות שלהם לשנת 2024 - והם צופים שהמלחמה בישראל לא תסתיים בחודשים הקרובים, אלא תמשך לאורך כל השנה הבאה ותמשיך לייצר כותרות ברחבי העולם. המתקשרת הישראלית, יפעת אורלב, מיהרה להרגיע את הרוחות ובישרה שלפי הקריאה שלה - עד פסח כל זה יהיה מאחורינו אבל "יהיו לכך השלכות".

אז נתחיל בתחזיותיו של המדיום גרגורי, שטוען בסרטון ששיתף בעמוד הטיקטוק שלו - שם יש לו יותר מ-70 אלף עוקבים - ששנת 2024 תתאפיין בבעיות הנוגעות לכלכלה ולרעב עולמי. הוא צופה שהאוכלוסיות החלשות בעולם יתקשו לשרוד ויגיעו לחרפת רעב. הוא חוזה גם וירוס חדש שיתפתח בצרפת ויביא לעוד מגיפה באירופה, לפחות כמו זו של הקורונה. בישראל, לדבריו, המלחמה תמשך גם בשנת 2024 - והוא לא רואה לה סוף כרגע.

עמיתתו המתקשרת המכונה בטיקטוק Blandine petite fee de l'ame 2, שם יש לה כמעט 200 אלף עוקבים, טוענת שהיא תמיד מכניסה גם אספקטים לוגיים לתחזית שלה ושיתפה שב-2024 אכן וירוס חדש צפוי לצוץ בצרפת ואז בכל אירופה ולפגוע בעיקר בילדים. היא צופה שנה כלכלית ורוחנית קשה בכל העולם - ושרק ב-2027 יחול שיפור מסוים. כשהיא מדברת על ישראל, היא טוענת שהמלחמה תמשך, תהיה בכותרת למשך כל 2024 ותוביל לפיגועי טרור בעולם. לטענתה העולם משתנה וציר הכאב של ישראל וההתייחסות לטרור בעולם יביא לשינוי רוחני טוב יותר בהמשך.

הנה התחזיות שלהם (למביני השפה):

אפשר להירגע? זו התחזית של המתקשרת שלנו

יפעת אורלב, מתקשרת ונומרולוגית קבלית ומערבית, טוענת שהבשורה פחות קשה ממה שהצרפתים צופים לנו.

הנה מה שהיה לה לומר:

שנת 2023 (חיבור של 2+0+2+3) הסתיימה לה והיא הייתה בתדר נומרולוגי של הספרה 7. הספרה 7 מזוהה עם השבת, השבתון והתיקון. אין ספק שגם בעולם הייתה זו שנת תיקון ובישראל זו אחת השנים הקשות ביותר שחווינו. אין ספק שעם ישראל חווה תיקון בהיבט של "ואהבת לרעך". יש גם הרגשה של התחזקות רוחנית גם אם היא זמנית, שעם ישראל חווה. ההבנה ש"אלוהים ילחם לכם ואתם תחרישון" מורידה באיזה שהוא מקום את מפלס החרדה שעלה לשיאים השנה ופירנס ביד נדיבה את כל יצרני התרופות.

שנת 2024 נחשבת נומרולוגית לאנרגיה 8 - מצד אחד קשה ומצד שני מחזקת. הגימטריה של שמות האלוקים בצמצום לחד ספרתי היא 8. ש.ד.י = 8, י.ה.ו.ה = 8, מה שמסמל אצלנו שנה של הגנה והתחזקות.

מחציתה הראשונה של 2024 עדיין מושפעת מ-2023 בתקווה שאולי בחג פסח, חג החירות, נצא לחירות מסויימת. על אף שהמלחמה תסתיים, יהיו לה השלכות לפחות עד תחילתה של שנת 2026 - ולכן אין "תאריך יציאה" מוגדר מהמצב שבו אנחנו נמצאים היום.


עוד בנושא:
אסונות טבע קשים: אלה תחזיותיו של נוסטרמדוס המודרני ל-2024

התנקשות בפוטין ועלייה בפיגועי הטרור באירופה: התחזיות של המכשפה העיוורת לשנת 2024

כוחות צה"ל יוצאים מרצועת עזה אחרי פעילות, 12 בדצמבר 2023. אבי רוקח
מלחמת חרבות ברזל - עד מתי?/אבי רוקח

ויש לה עוד בשורות:

לאורלב יש מספר תחזיות נוספות לשנת 2024:

1. דברים שהיו "מאחורי הפרגוד" יצאו החוצה ובעלי תפקידים יאלצו לתת את הדין. העם שרוי באבל ופחות מתעסק בהיבטים הפוליטיים כרגע - אבל זה עוד יקרה.

2. ברמה הנפשית, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתמודד עם קשיים לא פשוטים ולילות ללא שינה, שיכולים להשפיע על בריאות ליבו במהלך כל השנה.

3. הפגיעה הנפשית שהביאה לנו המלחמה תביא לפגיעה במערכת החיסונית שלנו. הכאב והחרדה יגרמו לאנשים להרגיש חולים יותר, מה שיביא לעומס על מערכת הבריאות.

4. לכלכלה בישראל יקח לפחות שנתיים מלאות להתאושש. הכלכלה העולמית גם תחלש ותשפיע על האוכלוסיות החלשות. רוסיה פועלת מאחורי הקלעים לערער את יציבות המערב. יהיה מחסור בנפט ומשבר כלכלי בארצות הברית ובעולם כולו.

5. מצבה של ישראל יביא להגירה המונית של ערבים, בעיקר לאירופה - מה שחלק מארצות אירופה לא יאהבו. לכן גם שם תהיה תסיסה חברתית עקב ההגירה אליה. המלחמה בישראל תראה את פרצופה האמיתי של האיסלאם והעולם יבין בדרך הקשה עם מה עם ישראל מתמודדת.

@ifatorlev

הגעתם לסרטון שלי? קבלו מסר ל 2024

♬ צליל מקורי - Ifat Orlev
בנימין נתניהו, עזה. רויטרס, חיים גולדברג פלאש 90, עיבוד תמונה
"ראש הממשלה מתמודד עם קשיים שעשויים להשפיע על בריאותו"/עיבוד תמונה, רויטרס, חיים גולדברג פלאש 90

6. הבינה המלאכותית תעלה על הבינה האנושית. התקפות סייבר בעולם ותוכנות ריגול יתגלו במפתיע.

7. בשורות טובות יגיעו בנוגע לתרופה למחלת הסרטן, אם כי הדברים עדיין בגדר מחקר.

8. אסונות גאוגרפים נוספים בעולם כמו רעידות אדמה ושטפונות יקרו גם השנה.

שנת 2024 תהיה עבורנו שנה לא פשוטה ומתקנת, בה נצא ממלחמה קשה. בשנה הזו נאסוף כולנו את השברים ונרים ראש כי אין לנו ארץ אחרת.


הכתבת היא יפעת אורלב, מכשפה ירוקה, מתקשרת ונומרולוגית קבלית ומערבית.
לעמוד הפייסבוק של יפעת אורלב לחצו כאן.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully