וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 המזלות שישמחו לצרף אדם שלישי לזוגיות שלהם

14.2.2024 / 0:06

אסטרולוגים טוענים שבני מזלות מסוימים פתוחים יותר לפוליאמוריה ואף כמהים לזה, בעוד אחרים ישללו זאת על הסף. הנה המזלות שהכי יתאים להם לצרף צלע שלישית (בין אם למשהו חד פעמי ובין אם בקביעות)

המזלות שחולים על סקס/Tiktok.com/@asknikkibee

הסופר הקנדי איאן ריד כתב פעם: "הרעיון שעדיף לנו לחיות עם אדם אחד לכל החיים הוא אינו אמת מולדת של עצם קיומנו. זו אמונה שאנחנו רוצים לדבוק בה". הפתיחות לפוליאמוריה ניכרת בעיקר אצל דור ה-Z, שמחציתם יעידו שהם כלל אינם שוללים מערכת יחסים פתוחה או צירוף אדם שלישי למערכת היחסים שלהם. הדור הצעיר הידוע יותר בפלואידיות המינית והמגדרית שלו ובצורך לחקור תשוקה וזהות ממקום של סקרנות כנה ואולי לחפש אמת אחרת ודרך חתרנית להנאה ושותפות - הוא בהחלט זה שלא יסרב לחקור את הנושא. אולם לתופעה אין באמת גבולות, שכן בכל הגילאים אנשים חוגגים את היתרונות שלה ויש שטוענים כי היא מסוגלת לרפא דיכאון ולהציל נישואים. כפי שאמרה פעם האקטיביסטית האמריקנית רוז מונטויה: "פוליאמוריה היא ההבנה שאנו אף פעם לא מבקשים או מצפים מאדם אחד לענות על כל הצרכים שלנו".

אולם לפוליאמוריה יש גם חסרונות. היא מורכבת מבחינה רגשית ודורשת כמות אדירה של עבודה והתחשבות. בקיצור, חיי הפולי אינם מיועדים לכולם. במונחים של אסטרולוגיה, השמש שולטת בעצמי המהותי שלנו, אבל בכל הנוגע לסקס ולמערכות יחסים, יש עדיפות לשלושה מיקומים במפת הלידה: הירח, שחושף מה גורם לנו להרגיש בטוחים וניזונים, ונוס המציינת משיכה, התקשרות ואימות, ומרס, שמצביע על התיאבון והשאיפות המיניות שלנו.

האסטרולוגית רידה וויגל מ-NYpost בחרה שלושה מזלות המתאימים ביותר לפוליאמוריה על פי כל המיקומים הנ"ל. הנה הם:

פוליאמוריה. ShutterStock
"פוליאמוריה היא ההבנה שאנו אף פעם לא מבקשים או מצפים מאדם אחד לענות על כל הצרכים שלנו"/ShutterStock

מזל תאומים (21 במאי - 20 ביוני)

סקרנות היא נשמת אפם של בני מזל תאומים שחיים כדי להתחבר/לתקשר/להתייעץ עם אחרים כדי להבין את העולם ואת עצמם בתוכו. בני מזל תאומים מעולים בריבוי משימות ושמירה על קלילות, מיומנות המאפשרת ניהול חלק של שותפים מרובים.

המזל שנשלט על ידי מרקורי, כוכב הלכת האחראי לתחלופה, אוהב חידושים וכמהה לשיתוף. למרות שזה לא בהכרח מתורגם לצורך לחלוק את עצמם מינית עם אנשים נוספים, בני מזל תאומים משגשגים כשמאפשרים להם לפלרטט בלי לחשוש לפגוע בבן הזוג שלהם. החופש הזה מחזק את הקשר העיקרי שלהם, שכן התאומים תמיד ירצו להשוות את החוויות הללו - מיניות ושנויות במחלוקת - עם מישהו שהם רואים כאדם היציב בחייהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פוליאמוריה. ShutterStock
בני מזל תאומים מעולים בריבוי משימות ושמירה על קלילות, מיומנות המאפשרת ניהול חלק של שותפים מרובים/ShutterStock

מזל קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

קשת, המזל הנשלט על ידי כוכב הלכת יופיטר המתרחב והאקספרסיבי, הוא מזל שמרגיש הכי חי כאשר הוא נמצא במצב של חקר, דחיפת גבולות והרחבה כללית. מהבחינה הזו, הפוליאמוריה והחופש שהיא מייצרת גורמים לקשתים דווקא להרגיש בטוחים יותר במה ששלהם. הוסיפו לכך שרבים מאנשי מזל קשת הם כנים במידה רבה וזו איכות הכרחית לשמירה על סדר ושוויון בדינמיקה של פוליאמוריה - דיבור כנה והבנה.

לסיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


עוד בנושא:
סקר טינדר ובאמבל מצא: אלה המזלות שזוכים להכי הרבה התאמות באפליקציות היכרויות

אלה המזלות שאיתם יהיה לכם את הסקס הטוב ביותר בחייכם

פוליאמוריה. ShutterStock
הפוליאמוריה והחופש שהיא מייצרת גורמים לקשתים דווקא להרגיש בטוחים יותר במה ששלהם/ShutterStock

מזל דלי (20 בינואר - 18 בפברואר)

כמהפכניים ופתוחים, לילידי מזל דלי יש הגדרה רחבה של מה יכול להיקרא סקס ואיך מערכת יחסים יכולה וצריכה להיראות. כשליטי בית הקהילה ה-11, בני מזל דלי מאמינים בכוחו של הקולקטיב ובאהבה העוצמתית שניתן למצוא באוסף של שותפים. אנשי מזל זה הם בעלי עקרונות וקשורים לקוד אתי הדוגל בשוויון - תנאי הכרחי לדינמיקה של זוגות פוליאמוריים. כמזל אוויר, האובייקטיביות הרגשית של בן מזל דלי תומכת בתקשורת, בהירות ובמסלול של שותפים מרובים. אולי הגישה המכילה והמתקדמת הזו מסבירה מדוע מזל דלי הוא גם המזל שזוכה להכי הרבה סקס בחודש לפי תוצאות סקר שפרסמנו כאן לאחרונה. מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully