וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 המזלות שיהיה להם הכי הרבה אקשן במיטה ב-2024

24.1.2024 / 0:10

אסטרולוגית התבססה על נתוני סקר כדי לקבוע מי הם ארבעת המזלות שהולכים להיות מאוד פעילים מינית השנה. האם המזל שלכם ברשימה?

המזלות שחולים על סקס/Tiktok.com/@asknikkibee

עונת החורף היא בהחלט העונה המושלמת "להתכרבל" עם מישהו מתחת לפוך. בעוד חלק שואפים לכך, אחרים כבר הסיפקו "להתכרבל" עם לא מעט כאלה. מחקרים מצביעים על קשר בין סקס לאריכות ימים ושינת לילה טובה יותר. האסטרולוגית רידה ויגל בחנה את נתוני הסקר שסופק ע"י אתר ההיכרויות Match כדי לקבוע מי הם ארבעת המזלות שיעשו הכי הרבה סקס השנה, כשאת מסקנותיה שיתפה בפני ה-New York Post. הנה הם:

מזל דלי (20 בינואר - 18 בפברואר)
על פי נתוני הסקר שפרסם Match, מזל דלי חווה את השיעור הגבוה ביותר של אינטימיות - כאשר 52% מהדלאים מדווחים שהם עושים סקס מספר רב של פעמים בחודש - ועם פרטנרים שונים, ככל הנראה כדי למצוא את מי ואת מה שהם באמת אוהבים. אפשר לייחס את זה גם לכך שלבני מזל דלי יש הגדרה רחבה מאוד לסקס ומה הוא עשוי לכלול: אוננות (לבד או הדדית), סימולציה, VR, סקס יבש וכו'.

ראש פתוח ואובייקטיביות רגשית הם סימני ההיכר של מזל האוויר הזה, אשר כתוצאה מכך בדרך כלל מוכן לקבל את המוזר, ליהנות מהבלתי צפוי - הן בבני זוג והן בתרחישים - ולשמור על הרגלי סקס בריאים ומחזוריים.
הורוסקופ יומי ושנתי למזל דלי >>
לעוד פרטים על המזל כולל התאמה זוגית >>

ההשפעה של המזל של מה שמרתחש אצלכם בחדר המיטות. ShutterStock
בני ובנות מזל דלי עשו הכי הרבה סקס בשנה החולפת/ShutterStock

מזל טלה (21 במרץ - 19 באפריל)
בני מזל טלה נוטים להיות ישירים כשזה מגיע לרצונותיהם, מה שמסביר את הימצאותם במקום השני ברשימה. 50% מהמשיבים דיווחו על שפע של סקס בחודש קלנדרי. בשל האנרגיה האתלטית שלהם וההתלהבות חסרת המעצורים, מזל טלה נוטה לראות בסקס ספורט ולא מיזוג רגשי של נשמות. ללא התחשבות בציפיות רגשיות או הגדרות קפדניות, סקס הופך לדרך מצוינת עבורם ליהנות ולשרוף קלוריות.
הורוסקופ יומי ושנתי למזל טלה >>

מזל בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)
אל תתנו לקבוצת הכוכבים הבתולית להטעות אתכם, חברים: בני ובנות מזל בתולה הם מהאנשים הכי מוזרים שיש. כשליטי הבית השישי של טקסים ושירותיות, בני מזל בתולה רואים בסקס את מנת הלחם היומיומית שלהם, לצד פרוביוטיקה והיגיינת שיניים. כמזל מוכוון שירות, הם מושקעים עמוקות בהנאה של אחרים, מה שהופך אותם לשותפים מיניים מצוינים - אם לא סופר ניסיוניים.

נשלטים בידי מרקורי וקשורים לאדמה, המעשה המיני מוציא אותם משלוות הנפש אל קצב גוף סוער. סקס הוא האופן שבו הם מווסתים את עצמם ומתחברים להתלהבות של העולם שלעתים קרובות כל כך מאכזב אותם. הם הגיעו למקום השלישי ברשימה עם 32% שדיווחו על חיים פעילים מינית למדי.
הורוסקופ יומי ושנתי למזל בתולה >>

עוד בנושא:
ל-3 המזלות האלה יש את היצר המיני הגבוה ביותר - וזה לא מזל קשת

אסטרולוגים קבעו: אלה המזלות שצפויים לבגוד בכם ולשבור את לבכם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מזל בתולה. ShutterStock
אל תתנו למזל הבתולי להטעות אתכם. הם מאוד פעילים במיטה/ShutterStock

מזל גדי (22 בדצמבר - 19 בינואר)
מזל גדי מגיע למקום הרביעי והמכובד עם 31% שמעידים שהם מקיימים יחסי מין מספר רב של פעמים בחודש. גדי הוא מזל אדמה קרדינלי, כלומר בני ובנות מזל גדי לא מהססים לציין את צרכיהם ו/או ליזום גשמיות.

המספרים הגבוהים שלהם עשויים להיות גם תוצאה של הגישה האסטרטגית שלהם לחיים ולסקס. אנשים אלה אוהבים לעשות את זה יותר מפעם אחת עם אותו בן/ת זוג באותו מפגש, מתוך אמונה שהם יכולים להקדים את החשק המיני העתידי שלהם ולהיעזר בחוויה הדחוסה הזאת להעביר את שבוע העבודה שלהם בתחושת סיפוק - עד שיתפנו למפגש המיני הבא.
הורוסקופ יומי ושנתי למזל גדי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully