וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרולוגים קבעו: אלה המזלות שצפויים לבגוד בכם ולשבור את לבכם

10.1.2023 / 0:02

האסטרולוגית רידה וויגל טוענת שיש 3 מזלות שסיכוייהם לבגוד בפרטנר שלהם גדול יותר מאחרים - אם כי "לבסוף הבחירה היא בידיים שלכם"

הסוד הפסיכולוגי לדעת אם מישהו בוגד בך/@thedanielacon/Instagram

אז נכון, בגידה היא בחירה ומזלות שיש להם נטייה גדולה יותר לבגוד יכולים להחליט שגם אם המחשבה הזאת רצה להם בראש - היא לעולם לא תתממש. עם זאת, יש מזלות שהמחשבה הזאת בהחלט עולה להם בראש יותר מאחרים. ישנן אנרגיות אסטרולוגיות מסוימות שמצביעות על נטייה לניאוף. אם השמש, הירח או ונוס נופלים על אחד המזלות הבאים, סביר להניח שעין נודדת והגדרה רופפת של מחויבות בהחלט קיימת אצלם.

האסטרולוגית רידה וויגל סיפרה ל-New York Post שבעוד יש לא מעט מזלות שבגידה היא בכלל לא אופציה עבורם, יש שלושה שלא ישללו זאת. הנה המזלות שסיכוייהם לבגוד בפרטנר שלהם גדול יותר:

מזל תאומים (21 במאי - 20 ביוני)

בני מזל תאומים הנשלטים בידי מרקורי התקשורתי אוהבים יותר לדבר על סקס מעשר לעשות אותו בפועל. עם זאת, הם לעולם לא יאמרו "לא" לפעילות מינית קצת יוצאת דופן מבין האלטרנטיבות המשעממות שקיימות. בני מזל תאומים אוהבים מערכות יחסים גמישות ונזילות. הם גם מבלים חלק ניכר מחיי היומיום שלהם בהתנתקות מהעוולות שלהם. הם משתמשים באמנזיה סלקטיבית ובעילות מפוקפקות אחרות כדי להצדיק את חוסר שיקול הדעת שלהם.

"התירוצים האמיתיים ששמעתי מבני מזל תאומים בוגדניים כוללים 'הייתי באזור זמן אחר, אז זה לא נחשב' ו'הייתי אדם אחר אז', כשזה קרה למעשה ביום ראשון שעבר", אמרה רידה.

עוד מזלות נחשפים
אלה המזלות המעצבנים ביותר לדברי האסטרולוגים
מחסרי הטאקט לזדוניים: אלה המזלות הפוגעניים ביותר

בגידה. ShutterStock
הם משתמשים באמנזיה סלקטיבית ובעילות מפוקפקות אחרות כדי להצדיק את חוסר שיקול הדעת שלהם/ShutterStock

מזל מאזניים (23 בדפטמבר - 22 באוקטובר)

אף אחד לא משקר בקלות או בוגד בצורה כה יעילה כמו המאזניים. אנשים אלה מיומנים באופן טבעי בשימור מצב חברתי, הימנעות מעימותים, התחמקות מאחריות וכיסוי העניינים מחוץ לנישואים שלהם. בני מזל מאזניים הנשלטים בידי ונוס, כוכב היופי וחסימת כל הפרטים המכוערים, מפלרטטים כאילו חייהם תלויים בזה. הם לא אוהבים להיות לבד ואוהבים לקבל מחמאות, שילוב שמוביל לא פעם לבגידות.

בחורה מסתכלת בטלפון של בןו זוגה מעבר לכתף שלו. ShutterStock
אף אחד לא משקר בקלות או בוגד בצורה כה יעילה כמו המאזניים/ShutterStock

מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)

כמזל מים חובב שינויים, אנשי מזל דגים לא מתמודדים היטב עם גבולות, מה שהופך אותם למזל הנוטה לפרשיות מחוץ לנישואים. הם אולי לא מחפשים את ההזדמנות לרומן - אבל הם גם לא מתרחקים ממנו. בני מזל דגים הם אסקפיסטיים שאוהבים כל דבר שמספק להם ריחוק מהמציאות. בעוד שאלכוהול וסרטי קומדיה הם שיטות הבריחה המועדפות עליהם - הם גם לא יתנגדו לקצת אהבה מסוג אחר.

הורוסקופ יומי לכל המזלות >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully