וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות המעצבנים ביותר לדברי האסטרולוגים

26.12.2022 / 0:01

לכל אחד מאיתנו יש כמה תכונות מעצבנות - אבל יש אנשים שפשוט אי אפשר להימצא בסביבתם. אלה המזלות המעצבנים ביותר לפי מומחי אסטרולוגיה

התנהלות אופיינית של מזל אריה מול מזל טלה/tiktok.com/@katiarenee

אוהבים להעיר לאנשים על הלבוש שלהם? להפריע להם במהלך פגישה חשובה? לשלוח הודעות באמצע הסרט או לצחוק בקול רם במסעדה? אסטרולוגים מ-Bestlifeonline טוענים שניתן למיין את 12 המזלות לכאלה בעלי התנהגויות מעצבנות יותר - וכאלה שפחות. הנה 6 המזלות המעצבנים ביותר:


מזל מאזניים
בני מזל מאזניים ידועים בהיותם דיפלומטיים וברצונם לשמח את כולם, אבל הם נשלטים גם על ידי ונוס, "כוכב היופי והתשוקה", לפי רייצ'ל קלייר, אסטרולוגית ב-Mysticsense, ו"יכולים להיות יהירים ומגעילים ברגעים הכי לא טובים שלהם".

"למאזניים אכפת רק מעצמם והם יתעלמו מכל אחד אחר בחדר אם הם חושבים שהם לא ברמתם, במיוחד כשזה מגיע למראה", אומרת הסופרת והאסטרולוגית ליסה בארטה. קלייר מסכימה לגבי היוהרה שלהם ואומרת שמאזניים יכולים להיות "אובססיביים למראה ולמעמד החברתי שלהם".

אז בעוד שמזל זה נמנע מעימותים בכל מחיר, הם עשויים גם להימנע ממפגשים חברתיים שהמוזמנים אליהם או מה שמתוכנן בהם לא ברמתם.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

המזלות המעצבנים ביותר: אלה שמדברים בקולנוע. ShutterStock
המזלות שידברו באמצע סרט/ShutterStock

מזל בתולה
הפרפקציוניסטים של גלגל המזלות לא יעצבנו אתכם אם הם ישמרו את ההתנהגויות שלהם לעצמם, אבל הם "קשקשנים, ביקורתיים ומתלוננים כפייתיים", מציינת בארטה. "לא רק שהם מציבים לעצמם סטנדרטים גבוהים בצורה בלתי אפשרית, הם מצפים לאותו דבר מהסובבים אותם", מסבירה האסטרולוגית והמאמנת הרוחנית טרה בנט, "הם לעולם לא סולחים על טעויות ויצביעו עליהן ללא הרף". איחרת למפגש? צפה לחטוף קשות מהם.

הורוסקופ יומי למזל בתולה>>


מזל טלה
"רועש ונועז. ידוע שהאישיות הכוחנית של טלה גוברת על כל אחד בחדר לעתים קרובות", מציינת קלייר. זה עשוי להיות לא מזיק אם הם במצב רוח עליז, אבל אם הצד העצבני שלהם יוצא החוצה, הם "לא יעצרו שום דבר כשזה מגיע לביטוי מילולי של המחשבות והרגשות שלהם", אומרת שרלוט קירסטן, מייסדת בלוג האסטרולוגיה Typically Topical .

התייחסת לעמיתך לעבודה, בן מזל הטלה, לא יפה ועשית טעות בפרויקט? הוא ימהר לזרוק אותך מתחת לאוטובוס. "מה שהופך אותם למגעילים הוא שהם תמיד צודקים ולא מפסיקים להילחם עד שהם מוכיחים זאת", אומרת פרנסס יחיא, אסטרולוגית ארכיטיפית ויועצת רוחנית.

הורוסקופ יומי למזל טלה>>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המזלות המעצבנים ביותר: אלה שמדברים בקול רם. ShutterStock
"רועש ונועז. ידוע שהאישיות הכוחנית של טלה גוברת על כל אחד בחדר לעתים קרובות"/ShutterStock

מזל סרטן
בתור המזל הרגשי ביותר בגלגל המזלות, סביר להניח שהסרטן יתחיל לבכות כשהם ימצאו את עצמם ברשימה הזו - וזה בדיוק סוג ההתנהגות המעצבנת עליה מצביעים אסטרולוגים. "סרטן יכול להיות דרמטי מדי ולרצות שכולם ידעו בדיוק איך הוא מרגיש", אומרת קלייר.

הם נוטים להשתמש ברגישות שלהם כדי להשיג את מה שהם רוצים, "הם המטפלים המושלמים, מה שמקשה לכעוס עליהם, אבל ככה הם עושים מניפולציות על אחרים", מסבירה יחיא. אם התעצבנתם על בן מזל הסרטן על הערה לא במקום (כנראה פסיבית-אגרסיבית), הוא כבר ידאג לייבב על זה כל כך עד שבסוף אתם אלה שתתנצלו בפניו.

הורוסקופ יומי למזל סרטן>>


מזל אריה
כשזה מגיע לאגו, לאף מזל אין גדול יותר מהאריה. "נשלטים על ידי השמש הזוהרת, בני מזל אריה יודעים בדיוק מה נדרש כדי להפוך את עצמם למרכז תשומת הלב", אומרת קירסטן. "למרות שלעתים קרובות הם מאמינים שהם מכניסים חיים למסיבה, הם לא מבינים שהם עלולים לצאת יהירים, אגואיסטים וקצת מגעילים".

כשהם לא באור הזרקורים - או אם הם צריכים לשתף אותו - "אתם יכולים לצפות שהמזל הזה יבצע את הפעלולים המוזרים ביותר שלהם רק כדי למשוך כמה עיניים אליהם ולגרום לקצת דרמה", מציינת קלייר. אל תנסו לתפוס את מקומם ואל תצפו לקבל תשומת לב רבה יותר מזו שמקבל האריה. "האריה ימשיך לדבר עוד ועוד על מה שקורה בחייו - ואז יגלגל עיניים כשיגיע תורו של מישהו אחר לדבר", מוסיפה בארטה.

הורוסקופ יומי למזל אריה>>


מזל גדי
אולי תופתעו למצוא את מזל גדי ברשימה, כי אחרי הכל - הוא המזל החרוץ ביותר והוא ידוע כפרגמטי ואבהי. עם זאת, כפי שמסבירה קירסטן, "בניסיון לעשות הכל לפי הספר, הם מאבדים את תחושת הגמישות והיכולת ליהנות מהחיים. ללכת עם הזרם הוא מושג זר להפליא להם". דמיינו לעצמכם את בן זוגכם הגדי מדלג על ארוחת יום השנה שלכם כדי לסיים משהו במשרד? או לערוך מסיבת יום הולדת לחבר הגדי שלכם רק כדי לראות אותו הולך מוקדם?

הם כל כך שואפים להגיע לראש הסולם הארגוני, שהם מסתכלים מלמעלה על אלה שהם רואים כפחות שאפתניים מהם. "התקפי הפרפקציוניזם החזקים שלהם והציפיות הגבוהות בשמיים מעצמם ומהאהובים שלהם לפעמים הופכים אותם לבלתי נסבלים להיות לצידם", מוסיפה קירסטן.

הורוסקופ יומי למזל גדי>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully