וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסרי הטאקט לזדוניים: אלה המזלות הפוגעניים ביותר

21.11.2022 / 0:01

בין אם אלו המילים או המעשים שלהם, בני המזלות האלה טובים בלגרום לאחרים להרגיש רע. אלה האנשים שיפגעו בכם - מחסרי הטאקט ועד אלה שיפגעו בכם בכוונה כדי להשיג את מבוקשם

האנשים שיפגעו בכם. ShutterStock
6 המזלות שיפגעו בכם - לפעמים גם בכוונה/ShutterStock

מכירים את הביטוי "מקלות ואבנים יכולים לשבור את עצמותיי, אך מילים לעולם לא יפגעו בי"? ובכן, המציאות מוכיחה שמילים ומעשים בהחלט פוגעים, לא פחות מפגיעה פיזית שלא נדע. אם זה חבר שזורק הערה לא במקום על המראה שלנו או חברה שמרכלת מאחורי הגב - לא פעם מצאנו את עצמנו נפגעים עמוקות בגלל התנהגויות מגעילות של אנשים. אסטרולוגים טוענים שניתן לאבחן מי הם האנשים הפוגעניים ביותר - ממעט חסרי טאקט ועד רשעות לשמה - לפי המזל שלהם. הנה המזלות הפוגעניים ביותר מהקל לכבד:

מזל בתולה
המזל הפרפקציוניסטי של גלגל המזלות לא מסוגל לשלוט על עצמו לפעמים. הוא "יודע" איך דברים צריכים להיראות - וכשאחרים לא מקבלים את זה, הוא מאבד שליטה. "הבתולות יעשו הכל כדי לגרום לכם להבין שהם צודקים ואתם לא", אומר דני סנטוס, אסטרולוג ומייסד Santos & The Crystal Visions, ל-Bestlifeonline, "אם תמשיכו להתנגד, הם יתקפו אתכם מזווית אחרת שתערער את בטחונכם".

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

אישה עצובה. ShutterStock
בני מזל בתולה יתקפו אתכם מזווית אחרת אם תמשיכו להתנגד להם/ShutterStock

מזל אריה
אריה נשלט על ידי השמש האגואיסטית. הם חושבים שהם טובים יותר מאחרים ו"נראה שחסר להם פילטר או שהם לא מבינים כיצד המילים והמעשים שלהם משפיעים על אחרים", מציינת רייצ'ל קלייר, אסטרולוגית ב-Mysticsense. מזל האריה משתוקק להיות במרכז תשומת הלב, "לסנוור את ההמונים באופיים הפרפורמטיבי", מתאר סנטוס, "אבל אם תנסה לגנוב את אור הזרקורים שלהם, האריות עשויים להגיב בהתנהגות טריטוריאלית ולחסל את המתחרים שלהם".

הורוסקופ יומי למזל אריה >>


מזל קשת
המטיילים ההרפתקנים של גלגל המזלות, בני מזל קשת, אוהבים ליהנות ולרוב אין להם בעיה להכיר חברים חדשים. "עם זאת, בני מזל קשת נשלטים על ידי אלמנט האש, כלומר הם יכולים לפגוע ברגשותיהם של אנשים מבלי לשים לב", מסבירה קלייר, "הם חושבים ופועלים כל כך מהר שלעיתים קרובות הם לא מתכוונים למילים שהם אומרים, מתפרצים ופוגעים באחרים כתוצאה מכך". למעשה, מזל קשת נחשב למזל בעל הסבירות הגבוהה ביותר לפלוט דברים חסרי טאקט. היציאות שלהם לעתים רחוקות זדוניות, אבל האימפולסיביות שלהם גורמת להם לומר דברים שהם צריכים לשמור לעצמם בבטן.

הורוסקופ יומי למזל קשת >>


מזל תאומים
בני מזל תאומים הם טיפוסים רכלנים ולכן אין זה מפתיע שהם מופיעים ברשימה הזאת. הם נשלטים על ידי מרקורי, כוכב התקשורת, ולכן הם מדברים יותר מדי. "הכוונות שלהם הן לעתים קרובות להתרועע עם אנשים, לבנות קהילה וליצור מערכות יחסים עמוקות יותר", אומר סנטוס, "אבל הם מתקשים לנשוך את לשונם או לשמור לעצמם שמועה עסיסית ששמעו". על אף שהם לא יפגעו ברגשות שלכם בפניכם, כשאתם מגלים מה הם אמרו מאחורי הגב שלכם - זה מרגיש ממש כמו אגרוף לבטן.

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רכילות. ShutterStock
הם ירכלו עליכם מאחורי הגב ללא בושה/ShutterStock

המזלות הפוגעניים ביותר

מזל טלה
"אם מזל טלה מנסה לפגוע ברגשות שלכם במכוון או לא - זה לא רלוונטי", אומר סנטוס, "חשוב יותר לדעת שבני מזל טלה אוהבים קונפליקטים וריגושים". "כמזל האנוכי ביותר, הם לא אמינים", טוען סנטוס, "הם רוצים שכולם יעשו את מה שהם רוצים. הם יזמינו אתכם למסעדת סושי ביום ההולדת שלכם גם אם הם יודעים שאתם לא אוהבים דגים. אם תכעסו - הם יגיבו בבוטות. עמוק בפנים, הם בעצם נהנים מהעימות. טלה רואה הכל כתחרות וישמח להשוות בין הכוחות שלהם לשלכם".

הורוסקופ יומי למזל טלה >>


מזל עקרב
"עקרבים הם אינטליגנטיים ואינטואיטיביים, אבל הבעיה הגדולה ביותר שלהם היא שהם לא סומכים על אף אחד", אומרת אמילי ניומן, אסטרולוגית ומייסדת Best of Psychic Reader. סנטוס מציין שהם נשלטים על ידי מארס, כוכב המלחמה ופלוטו, כוכב השאול. לכן, יש להם אופי מסתורי מאוד והם לא יכולים לקבל את זה שאחרים אינם אוגרים סודות עמוקים ואפלים משלהם. הסיבה שהעקיצה של מזל עקרב כל כך כואבת היא שבדרך כלל הם מתכוונים לפגוע ברגשותיכם. "המזל הזה מונע מנקמה", משתפת קלייר, "הם יכולים להיות די מרושעים ולא באמת אכפת להם מהכאב שהם גורמים לאחרים". סנטוס מוסיף: "הם יתקפו אתכם אם תעזו להתעסק עם משפחותיהם, לאתגר את האגו שלהם ולשקר להם".

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

יותר טובים מכם: אלה 5 המזלות המתנשאים ביותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully