וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר טובים מכם: אלה 5 המזלות המתנשאים ביותר

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 10:18

האנשים האלה יגלגלו לכם עיניים וידברו אליכם כאילו אתם לא מבינים כלום. אלה 5 המזלות המתנשאים ביותר בגלגל המזלות - מהמתנשא הקל לסנוב המוחלט

אישה מתנשאת. ShutterStock
המזלות המתנשאים ביותר בגלגל המזלות/ShutterStock

זה אף פעם לא נעים כשמתנשאים עליך, בין אם זה במסגרת מקצועית ע"י עמיתים ובוסים בעבודה - ובין אם במסגרת חברתית ומשפחתית ע"י סובבים שמזלזלים ברמתך וביכולת ההבנה שלך. אסטרולוגים טוענים שניתן לראות אילו מזלות מציגים נטייה חזקה יותר להתנשאות. האסטרולוגית לורנה תומאס מ-herway סיפרה ל-Bestlifeonline: "למזלות האלה יש אגו נפוח וחוצפה גדולה והם חושבים שהם יותר טובים מאחרים". הנה 5 המזלות המתנשאים ביותר - מהמתנשא הקל לסנוב המוחלט:

מזל תאומים
המזל נשלט בידי מרקורי, כוכב התקשורת, מה שהופך אותו לפרפר חברתי ולרכלן גדול. "בני מזל תאומים פשוט לא יכולים לנשוך את לשונם", אומרת רייצ'ל קלייר, אסטרולוגית ב-Mysticsense, "במקום זאת, יש להם רצון שלא יודע שובע להגיד את מה שעל לבם, לגלות סודות של אחרים ולהפיץ שמועות". דני סנטוס, אסטרולוג ומייסד Santos & The Crystal Visions הוסיף: "למזל הזה יש אופי מעט הפכפך, כך שלעיתים הם נוטים להאשים אחרים גם אם האשמה לחלוטין שלהם. הם יוצאים מתנשאים, גם אם הם לא תמיד מכוונים לכך".

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

גבר מתנשא. ShutterStock
התאומים מתנשאים - גם אם הם לא תמיד מתכוונים לכך/ShutterStock

מזל עקרב
העקרבים ידועים לשמצה בהיותם סודיים ומסתוריים. הם מגנים על רגשותיהם כדי להימנע מפגיעה וחשיפה של את הצד הרגשי שלהם. לכן, בני מזל עקרב אינם בוטחים באחרים ויש להם עוקץ חד כשהם מרגישים שנעשה להם עוול. "הם רוצים שאנשים ידעו בדיוק מה הם לא אוהבים בהם", אומרת קלייר, "אבל הלעג וההתנשאות שלהם כואבים במיוחד". תומאס הוסיפה: "הם לא מרגישים רע כשהם אומרים משהו מעליב - אם זה עוזר להאכיל את האגו שלהם. כל עוד הם בעמדת סמכות, הם יהיו מרוצים".

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

מזל בתולה
בן מזל בתולה הוא המזל הפרפקציוניסט של גלגל המזלות וזה גורם לו "לחוש בוז לאנשים שהוא תופס כלא פרודוקטיביים או כאוטיים", אומרת קלייר, "יש להם סטנדרטים גבוהים והם מתקשים לתפוס אחרים כבעלי סטנדרטים כאלה". היא הוסיפה: "כמזל אדמה, בני המזל מרגישים לא בנוח כאשר אנשים לא מתנהגים כפי שהם מצפים מהם". תומאס מוסיפה שההתנשאות שלהם תתחיל בנחמדות ואז "הם יבחרו להשתמש בכמה מילים גבוהות שהצד השני לא מבין, מה שיאפשר להם לשלוט בשיחה ולהכריח אחרים לעשות כרצונם".

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אישה מתנשאת. ShutterStock
בני מזל בתולה יבחרו במילים גבוהות כדי להתעלות עליכם/ShutterStock

ואלה המזלות המתנשאים ביותר:

מזל גדי
בני מזל גדי אוהבים שדברים נעשים בדרך שלהם. "מאחר שהוא נשלט בידי כוכב הלכת סטורן, מזל גדי מתמקד מאוד במשמעת, עבודה קשה ואחריות", מסביר סנטוס, "האופי האסטרטגי והרצון המתמיד שלו לכוח והצלחה גורמים לו בקלות להתנהג בהתנשאות כלפי אחרים".

מכיוון שהם כל כך ממוקדים בהשגת היעדים שלהם, בני מזל גדי מתקשים לסבול את אלה שהם תופסים כחלשים או עצלנים. "המזל הזה פשוט לא יכול ללכת עם הזרם, אז הוא יוצא נגד כל מי שחי לפי המנטרה הזו", אומרת קלייר. "הם לא סומכים על שיקול הדעת או המומחיות של אף אחד אחר מלבדם", אומרת אמילי ניומן, אסטרולוגית ומייסדת Best of Psychic Reader, "בני מזל גדי מעדיפים לעבוד קשה פי שניים מאשר לבקש עזרה ממישהו שבעיניהם פחות טוב מהם".

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

מזל אריה
בני מזל אריה אוהבים להיות במרכז תשומת הלב, את זה אתם כבר יודעים. זה נהדר כצריך להרים את המסיבה, אבל ברגע שמזל זה מתחיל להרגיש בתחרות על אור הזרקורים, עליכם להיזהר. "כמזל שנשלט בידי השמש - מרכז היקום - האריה מרגיש כאילו הוא הדבר החשוב ביותר, מרכז היקום", אומרת קלייר, "הם נוטים לבטל רעיונות של אחרים ולזלזל באלו שחושבים אחרת מהם. זו הדרך שלהם אז תתמודדו. אין מקום לוויכוח או לפשרה."

סנטוס ממליץ למזלות אחרים "להציג על העובדות עם קצת הומור" כדי להתמודד עם האגו העצום של האריות שלא מוכנים להודות בטעות. מכיוון שהם אוהבים לבלות, הקלילות עשויה לדכא את ההתנשאות שלהם. הוא מוסיף: "אריות עשויים לגרום לכם לראות את הדברים בדרך שלהם במקום שלכם, בלי שבכלל תשימו לב לכך. הם יעשו זאת בצורה פטרונית שתגרום לכם לסגת מדעותיכם".

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully