וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו המזלות עם הסיכוי הנמוך ביותר לבגוד בכם

3.8.2022 / 23:55

אסטרולוגים טוענים כי ניתן לזהות פוטנציאל לבגידה אצל בן או בת הזוג שלכם לפי המזל שלהם. לדבריהם, אצל מחצית מהמזלות הסיכויים לבגידה נמוכים עד אפסיים: "המזלות האלה לא יצליחו לבגוד גם אם ינסו"

הסוד הפסיכולוגי לדעת אם מישהו בוגד בך/@thedanielacon/Instagram

במהלך חייכם ודאי פגשתם כמה מונוגמיסטיים סדרתיים (אולי אתה אחד מהם) - אנשים המשתוקקים ליציבות ונוחות במערכות יחסים ארוכות טווח ובמקסימום נוטים לקפוץ ממחויבות אחת לאחרת. בזמן שהם בזוגיות, הם מתפנקים עם כל מה שיש לחבילה הזאת להציע: מחופשות רומנטיות ועד לילות מחובקים על הספה מול נטפליקס. לא, הם לעולם לא יבגדו בכם. הם אפילו לא מסוגלים לחשוב על אפשרות כזאת. אסטרולוגים טוענים שמה שעשוי להצביע על המונוגמיסטיים האלה הוא המזל שלהם.

טרה בנט, אסטרולוגית מקצועית ומאמנת רוחנית ב-MediumChat, ענבל הוניגמן, מתקשרת ואסטרולוגית מוכרת, וקלי גרייסון, אסטרולוגית ואחת ממייסדות Crystal Digest, סיפרו ל-Bestlifeonline מהם המזלות שסיכוייהם לבגוד במערכות יחסים הוא הנמוך ביותר - ויש מזל אחד לפחות שלא יבגוד בכם גם אם הגבר והאישה הכי יפים בעולם יציעו להם.

אלה 6 המזלות הנאמנים ביותר:

בגידה. ShutterStock
המזלות שלעולם לא יבגדו בכם/ShutterStock

מזל אריה

המזל הזה מאוד מאמין במונוגמיה. "בני מזל אריה נאמנים בחירוף נפש ולעולם לא יבגדו במישהו שאכפת להם ממנו, בין אם זה באהבה, בעסקים או בידידות", אומרת טרה בנט. עם זאת, יש כאן מלכוד - המזל הזה תמיד מחפש את הדבר הטוב הבא, מה שאומר שהפרטנרים שלהם נמצאים לעתים קרובות בסיכון. "גם אם דבר כזה יקרה, מאחר שהם נאמנים, הם קודם כל יסיימו את מערכת היחסים שלהם ורק כשמים יעברו בנהר הם יכנסו לאחרת", אומרת בנט, "אם אתה במערכת יחסים עם מזל אריה, אתה יכול להיות בטוח שאתה האחד והיחיד שלהם, עד מתי שזה ימשך".

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

מזל דלי

סביר להניח שאתם יודעים שהחבר הדלי שלכם הוא חדשן ונסיין. למרות שתכונות אלו חלות על היבטים רבים בחייו - כולל כיצד הוא מתנהג בחדר השינה - הם לא חלים על הגישה של המזל הזה למונוגמיה. "מזל דלי הוא מזל מונוגמי מאוד כי הוא נאמן ומוסרי", אומרת המתקשרת והאסטרולוגית הסלבריטאית ענבל הוניגמן. עם זאת, זה לא אומר שבני מזל דלי לא לוקחים חלק בדרמות שמתחוללות במערכות היחסים שלהם. "לעתים קרובות, הם הופכים לרווקים בפתאומיות, כי האופן שבו הם רואים את החיים בשחור-לבן לא כל כך מחליק בגרון אצל בני הזוג הרומנטיים שלהם", מוסיפה הוניגמן, "עם כל זה, בגידה היא לא דרכם. במערכת יחסים מחייבת, הם יישארו תמיד פתוחים וכנים".

הורוסקופ יומי למזל דלי >>

מזל עקרב

שתי המילים שמגדירות את גישתו של מזל זה כלפי מערכות יחסים הן תשוקה ורכושנות. בגלל שבני מזל עקרב כל כך רכושנים לגבי בני הזוג שלהם - כלומר הם לעתים קרובות צופים בכל צעד שלהם לאיתור סימנים של חוסר יושר ובגידה - אין להם זמן לבגוד. "עקרבים הם מאהבים עזים שלעתים קרובות הופכים אובססיביים לבני הזוג שלהם", אומרת קלי גרייסון, "עם זאת, ברגע שהם ימצאו בן זוג שהם סומכים עליו, הם יהיו נאמנים ומסורים מאוד". רומן מהצד הוא פשוט לא משהו שמעניין אותם.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

בגידה. ShutterStock
רומן מהצד הוא פשוט לא משהו שמעניין אותם/ShutterStock

מזל סרטן

המזל הזה נהנה מאוד ליצור בית חם ומסביר פנים, עם בן זוג אהוב שהוא מעריץ. "הסרטן נשלט בידי הירח, אשר קשור לרגשות, אינטואיציה ויציבות, מה שגורם לבני המזל הזה לקרוא את הצרכים של בן הזוג שלהם ולעמוד בהם", אומרת גרייסון, "סרטן משגשג במערכות יחסים ארוכות טווח מכיוון שהוא זקוק לזמן כדי לפתח קשר רגשי עמוק עם בן הזוג". ברגע שאתה נכנס לחייו של הסרטן, אתה יכול לראות את עצמך שם כדייר קבוע. בני מזל סרטן ישתמשו בכישורי האינטליגנציה הרגשית הגבוהים ביותר שלהם כדי להבטיח שהקשר שלכם יימשך לטווח ארוך.

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

עוד בוואלה!

אלה חמשת המזלות הכי חסרי טאקט שיש: אתם ברשימה?

לכתבה המלאה

מזל שור

מזל אדמה נוח זה הוא מונוגמי באופן טבעי בשל סלידתו מחוסר יציבות. "הם אוהבים להרגיש בנוח ומונוגמיה היא הרקע המושלם לארוחת טייק אווי ישר מהקרטון, במכנסי הקטיפה שלכם, מול החדשות", אומרת הוניגמן, "שמרו לעצמכם את ההרפתקאות המיניות שלכם, אומר מזל שור. אני שמח כאן עם האחד שלי ואני לא עוזב אותו". אם אתה חובב בית שחושק בשגרה וסדר, אתה תסתדר מצוין עם בן מזל שור.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

מזל בתולה

המזל המסורתי, הרציני והשגרתי הזה בקושי יכול להבין את הרעיון של בגידה. "הם ארציים ומעדיפים לדעת מהיכן מגיעה הנשיקה הבאה שלהם או ארוחת הערב החמה הבאה שלהם", אומרת הוניגמן, "עבור הבתולה, הריגוש האמיתי הוא לא המרדף, אלא הפריבילגיה של בטיחות ובניית מערכת יחסים משמעותית". בני מזל בתולה עשויים להיות מונוגמיסטיים סדרתי שקופצים ממערכת יחסים ארוכת טווח אחת לאחרת. עם זאת, ברגע שהם ימצאו את האחד שלהם - זה יהיה לכל החיים.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

הורוסקופ יומי ושנתי לכל המזלות >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully