וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה חמשת המזלות הכי חסרי טאקט שיש: אתם ברשימה?

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 10:04

אסטרולוגים טוענים שיש חמישה מזלות שנוטים לפעול בחוסר טאקט, חלקם ללא ידיעה. כדאי מאוד שתבדקו האם אתם ברשימה החסרת רגישות הזו

חסרי טאקט. ShutterStock
המזלות הכי חסרי טאקט/ShutterStock

לדעת להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון הוא לא דבר כזה פשוט, אבל נראה שיש אנשים שאפילו לא מנסים להיות רגישים לרגשות של אחרים. טאקט עשוי להיות מחוץ להישג ידם של אנשים מסוימים - וניתן לראות אצל מי יותר ואצל מי פחות לפי גלגל המזלות. אסטרולוגים מעריכים שיש מזלות שיודעים לשמור על התנהגות הולמת - ואחרים שלא מתחשבים בזולת, מכוונה או כי פשוט יוצא להם. הנה המזלות הכי חסרי טאקט שיש:

מזל בתולה

בגלל שהם מזל אדמה ביקורתי, בני מזל בתולה הם אנשים ישרים. אם הם מעליבים אתכם - אז זה לא בכוונה. האסטרולוגית, קוראת הטארוט והמדריכה להכשרת מורים ב-YogaRenew, בס מטאסה, אמרה ל-Bestlifeonline שהביקורתיות שלהם נועדה לסייע לאנשים לשפר את עצמם - אבל לעיתים קרובות הביקורת נאמרת בצורה קשה מדי ואנשים נוטים להיפגע מזה.

מזל גדי

בני מזל גדי לא מתכוונים להיות גסי רוח - הם פשוט לא מצליחים לקצץ במילים הפוגעניות שלהם לפעמים. מטאסה אומרת שעל אף שהמילים שלהם פוגעות, פעמים רבות ההצהרות הבוטות שלהם נכונות, מכיוון שהם מזל מאוד מעשי ומדבר תכל'ס. אם אתם זקוקים לעצות אהבה קשוחות, פנו לחבר מזל הגדי שלכם שלא מפחד לפגוע ברגשותיכם ולקחת את הצד השני בעת הצורך. תזכרו שהמזל הזה בדרך כלל פתוח לשמוע גם את הצד שלך.

מזל עקרב

עקרבים הם אנשים אינטנסיביים הידועים לשמצה בעוקץ המרושע שלהם. מטאסה אומרת שהם "מציפים את האמיתות הקשות ביותר אל פני השטח כמו מגנט", מה שיכול להרגיש טיפה טו מאץ' אם אינכם מצפים לרמת כנות שכזו. זה לא בהכרח דבר רע. ברגע שתתגברו על העוקץ הראשוני, תהיה לכם הזדמנות להכיר את הצדדים היותר רגישים שלהם ואולי גם לגלות דברים חדשים על עצמכם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מזל טלה

הטלה העצמאי רוצה להוביל את הדרך בכל דבר שהוא עושה. לבני מזל טלה לא אכפת אם הם נראים חסרי רגישות כי הם בטוחים שהם תמיד צודקים. מכיוון שהם לא נוקטים בנחמדות שטחית, צפו מהם "לפרט את החיים בצורות הכנות ביותר". זה יכול להיות בעייתי אם אתם מחפשים דו שיח עם מישהו, אבל משתלם אם אתם מעדיפים פשוט לשמוע בת'כלס מה יש להם לומר.

מזל קשת

בני מזל קשת אסרטיביים ידועים לשמצה, אך היותם גלויים ופתוחים כל כך דוחף אותם לפזר מילים ישירות ובאופן לא מתנצל. הם לא נוטים לחשוב לפני שהם מדברים. מטאסה מתארת את האנרגיה של מזל האש הזה כ"מזל השואף לכנות, לא משנה מה המחיר". אסרטיביות היתר שלו בהחלט יכולה להיראות אכזרית לפעמים, אבל היא גם יכולה לעורר מזלות ביישנים יותר להתחיל לדבר יותר בפתיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully