וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל-3 המזלות האלה יש את היצר המיני הגבוה ביותר - וזה לא מזל קשת

12.9.2023 / 0:02

למי מכם יש ליבידו גבוה? מתברר שהמזל שלכם עשוי לקבוע זאת. בניגוד לאסטרולוגים אחרים שקבעו כי הקשת והדגים הם הכי מיניים, האסטרולוגית רידה ויגל טוענת שיש רק דבר אחד שחשוב להסתכל עליו: מיקומו של מרס במזל שלכם. אלה 3 המזלות שלדבריה לא יכולים להפסיק לחשוב על סקס

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

כל אחד יודע להעיד על עצמו מהי רמת הליבידו שלו, אך האם ידעתם שתוכלו לאבחן זאת אצל אחרים רק לפי המזל שלהם? למעשה, אסטרולוגים כבר ניסו בעבר לקבוע לאילו מזלות יש את הדחף המיני הגבוה ביותר, כשחלקם קבעו כי אלו הם מזלות קשת וגדי השניחנים בתיאבון מיני ש"בלתי יודע שובע".

אולם, האסטרולוגית המפורסמת של ה-New York Post, רידה ויגל, טוענת שהקביעה הזאת לא נכונה. לדבריה, הדגים הוא מזל רומנטי יותר והקשת, על אף הרפתקנותו, פחות אוהב לבטא אותה בחדר השינה.

לפי מאמר שפורסם ב-Psychology Today, "דחף מיני מתייחס למבנה היפותטי המקיף את עמדותיו של האדם כלפי מין, תשוקות מיניות והתנהגויות מיניות". באותו מאמר נטען שלגברים בדרך כלל יש דחף מיני חזק ועקבי יותר מנשים, אם כי חלה ירידה אצל גברים לאחר גיל 35, כאשר רמות הטסטוסטרון מתחילות לרדת. החשק המיני יכול להיות מושפע גם מרווחה רגשית, הריון, מחזור, טראומה, גיל המעבר, מחלות ותרופות.

ליבידו גבוה. ShutterStock
למי מהמזלות יש ליבידו גבוה? קל לקבוע/ShutterStock

"יש כמה דרכים נפוצות להילחם בחוסר תשוקה מינית. אכילת סלמון ושוקולד היא פתרון קל ואנשי מקצוע מממליצים גם על אמבטיות קרח רגילות שיכולות לתפקד כמעין אפרודיזיאק הגורם לזרימת דם מוגברת לאיברי המין - וכתוצאה מכך לעוררות מינית מוגברת בשעות שלאחר מכן", אומרת ויגל, "ראיות נוספות גילו שדקירות בצורה של מחטי דיקור יכולות לסייע בהגברת החשק המיני, כמו גם מדיטציות מיינדפולנס שהוכיחו את עצמן כמוצלחות. עבור שני המינים, שאיפה של ריח הגוף של בן הזוג הפוטנציאלי יכולה לעשות את העבודה".

עוד בנושא:
"כדאי שתיזהרו מבני המזל הזה. הם חברים רעילים"

אלה 3 המזלות הנרקיסיסטים ביותר על פי האסטרולוגים


מכיוון שהדחף המיני שלנו קשור ישירות למרס, כוכב הלכת המכוון לפעולה ושולט בו, מיקומו במפה שלכם מהווה כלי חשוב בהבנת רמת החשק המיני שלכם. אלה המזלות שלדברי האסטרולוגית ניחנו בליבידו גבוה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
זוג רגע לפני סקס. ShutterStock
לא הקשת: ל-3 המזלות האלה יש דחף מיני גבוה/ShutterStock

מזל טלה (21 במרץ - 19 באפריל)
הטלה נשלט על ידי מרס, כוכב הלכת האחראי לחשק המיני. כתוצאה מכך, התשוקות שלהם בשמיים. הם אוהבים את הריגוש של המרדף ואת המשחק המקדים. "סקס עבור מזל טלה הוא יותר על כמות מאשר על איכות, זו שריטה שהם חייבים לגרד. הם מחפשי ריגושים, להט, בכל זמן, בכל מקום. לא מפחדים לבקש את זה או לדבר על זה בפתיחות", אומרת רידה.
הורוסקופ יומי ופרופיל מזל טלה >>

מזל עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)
עקרב נשלט הן על ידי מרס, כוכב הפעולה והן על ידי פלוטו, כוכב הסקס, המוות והטרנספורמציה. בהתאם לכך, סקס הוא דבר חשוב עבור בני מזל עקרב, הרחבה של הרוח וסוג של מוות בידי מיזוג. הם לא מתעניינים בסקס רדוד. החשק המיני שלהם אינו מתבטא בכמות אלא בעוצמה ובאיכות. סקס עבורם זה שניים שהופכים לאחד. בהשוואה למזל טלה, מזל עקרב פחות מדבר בביטחון ובקול רם על המיניות שלו. הוא יותר מסתורי, חתרני, אוהב אהבה סמויה ומשרה אווירה שגורמת לאנשים לפנטז עליו.
הורוסקופ יומי ופרופיל מזל עקרב >>

מזל גדי (22 בדצמבר - 19 בינואר)
כוכב הלכת מרס נמצא גבוה במזל גדי, כלומר הוא מסוגל לבטא את עצמו במלואו ובעוז. בנוסף להיותו קרדינל ויוזם, מזל גדי הוא סימן אדמה - כלומר יליד הנוטה באופן טבעי להרגיע את עצמו דרך הגוף. מזל גדי שונא סיכונים ואינו עושה דבר ללא הבטחה לתשואה כלשהי. כתוצאה מכך, כשזה מגיע לסקס, הנאה היא התמורה האולטימטיבית ואתם יכולים להיות בטוחים שהוא תמיד יקבל את שלו.
הורוסקופ יומי ופרופיל מזל גדי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully