וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדאי שתיזהרו מבני המזל הזה. הם חברים רעילים"

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 1:23

לכאורה בני ובנות המזל הזה חברותיים מאוד, אך נחמדותם באה על חשבון יכולתם להגן עליכם בעת הצורך. הנה המזל שכדאי לכם להיזהר ממנו כשזה מגיע לחברות אמת

7 המזלות המסוכנים ביותר/tiktok.com/@zodiacc.signzz00

אסטרולוגים החליטו בעבר על שישה מזלות לא ידידותיים במיוחד: דלי, טלה, דגים, בתולה, גדי ועקרב - כשהאחרון נחשב למזל הכי לא ידידותי ברשימה. אולם, האסטרולוגית רידה ויגל טוענת בפני ה-nypost שיש מזל אחד שניתן לכנותו "החבר הרעיל". לדברי ויגל, המזל הזה הוא חבר לכאורה טוב, ידידותי ומזמין - אך ברגע האמת לא יידע לנקוט עמדה ולהגן על האחר. הוא קודם כל נאמן לעצמו ואחר כך לאחרים.

"המזל הבעייתי שלנו הוא מזל מאזניים", אמרה ויגל, "הוא מיוצג ע"י עצם דומם, מטאפורה הולמת לחוסר היכולת שלו לקבל החלטות ומניעתו מנקיטת עמדה ופעולה. מבחינת גוף האדם, מאזניים שולט בעור וככזה הוא: מנסה להציל את העור של עצמו ע"י הימנעות מעימותים או מחלוקות בכל מחיר".

על הנייר בני ובנות מזל מאזניים הם חברים וחברות טובים, אך מאחר שהם נוטים לראות את שני הצדדים בכל מטבע, הם מתקשים להיאבק על צד אחד, לאבחן מי לא בסדר או להחליט היכן הנאמנות שלהם צריכה להיות. הם לא זדוניים בכוונה, אבל מטבעם הם נוטים לא לעשות כלום במקום להתערב כשדברים לא הוגנים קורים סביבם.

עוד בנושא:

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

למזל שנשלט בידי ונוס, כוכב האהבה, חביבות היא דבר חשוב. הדאגה המרכזית שלהם היא שיאהבו אותם ולעיתים זה פוגע בנאמנות שלהם. ברצון שלהם להיות חברים של כולם, בני מזל מאזניים מקריבים את האני האמיתי שלהם, את ההשקעה המלאה באחר ואת הנאמנות המוחלטת.

כמזלות אוויר קרדינליים ומעודנים, המאזניים אוהבים היגיון, התנצלות והצדקה והם ממהרים לסלוח לאחרים ולשמור חיבה לשני אנשים שעשויים להיות אויבים זה לזה - ולייעץ לכל צד בנפרד. לפעמים הוא עלול להיתפס כמתיפייף.

ויגל סיפרה לדוגמא את גווינת' פאלטרו, בת מזל מאזניים, שסיפרה כי נתקלה בתסריט של "שייקספיר מאוהב" בביתה של החברה הכי טובה שלה, וינונה ריידר (מזל עקרב) וניגשה לאודישן עבור התפקיד מאחורי גבה. פאלטרו קיבלה על התפקיד הזה אוסקר אך איבדה חברה טובה בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully