וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות שנותנים את העצות הטובות ביותר - ואליהם כדאי לפנות

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 0:20

ממי כדאי לקבל עצה? אסטרולוגית טוענת שיש שני מזלות שניחנים ביכולת לתת עצות טובות ואליהם כדאי לכם לפנות כשאתם נמצאים במבוי סתום. הנה הם

המזלות שאוהבים להציק לאחרים בשאלות מטופשות/tiktok.com/@astroguyco

אנשים נוטים לחפש עצות כדי לגלות את מה שמעל ומעבר לתפיסת העולם שלנו, ומכיוון שעצות מגיעות מניסיון חיים - כל המזלות מסוגלים לספק אותן, אם כי בדרכים שונות ובדרגות שונות של יעילות. מזלות מים נוטים לשקף ולהתחבר, מזלות אש נועדים להסתער על הבעיה, מזלות אדמה מתייחסים לסיבה, לתוצאה ולמאמץ ומזלות אוויר מעולים בלגלם את סנגורו של השטן. האסטרולוגית רידה וויגל סיפרה ל-nypost שיש שני מזלות שכדאי לפנות אליהם לקבלת עצה.

מזל קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)
מזל קשת הוא בעת ובעונה אחת המזל שמעניק את העצות הטובות ביותר והמזל שהכי אוהב לבקש עצות מאחרים, כשזו למעשה העובדה שהוא אוהב לקבל עצות מאחרים שבונה את כישוריו במתן עצות. כטיפוסים האופטימיים שהם, הם תמיד מגנים על האמונה שבני אדם הם טובים מטבעם. הם גם תומכים יותר בהתקדמות לפתרון מאשר בקביעה מי צודק, כשזו בהחלט גישה בריאה יותר כשמתעוררות התלבטויות בין אישיות.

"לא פעם עצות טובות נולדות מכישלון אישי ו/או שפע של חוויות חיים ברוטאליות ויפות כאחד. כתוצאה מגישתו חסרת הפחד ולעיתים הפוחזת לחיים, הקשת עומד בנפרד כמזל בעל הסבירות הגבוהה לרכוש ידע יעיל", מסבירה רידה.

למי כדאי לי להקשיב? זה המזל שכדאי לפנות אליו לקבלת עצה. ShutterStock
למי כדאי לי להקשיב? זה המזל שכדאי לפנות אליו לקבלת עצה/ShutterStock

המזל שנשלט בידי כוכב הלכת השופע יופיטר, מעניק אנרגיה ועצות שדוחפות אותנו לקחת סיכונים נועזים יותר וצעדים רחבים יותר בעסקים וביחסים אישיים. קשתים בוחרים תמיד להמשיך להתקדם, חדורים בביטחון עצמי עז ומדבק שמרמז שהכל יכול וצריך להסתדר טוב מהצפוי. סימן היכר נוסף להשפעתו של יופיטר הוא התרחבות - וכשזה מגיע לעצות, הקשתים שואפים לעזור לאחרים לצמוח דרך ההתמודדויות העומדות בפניהם והשאלות שהן מעלות. הם מעולים ביצירת פתרון שמעולם לא חשבתם שאפשרי או בסיפוק פרספקטיבה שמעולם לא נשקלה.

הורוסקופ יומי למזל קשת >>


מזל סרטן (22 ביוני - 22 ביולי)
מי שהגיע למקום השני ברשימת היועצים הטובים ביותר - והוא בהחלט ראוי לתואר - הוא מזל סרטן. הסרטן הוא מטפל מטבעו, כשרבים מבני ובנות מזל סרטן עוסקים בטיפול וריפוי. הוא טוטאלי ברגשותיו ודאגן. כצורך להגן על המקורבים אליו, הוא תמיד יהיה שם כדי להעניק את העצה הטובה ביותר שהוא יכול לתת. מטבעו הסרטן יודע לדלג מעל מכשולים ולהימנע מבעיות - והוא ישמח לספק לכם כמה מכליו כדי שתוכלו לפעול בדרכו.

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully