וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות הכי לא ידידותיים לפי האסטרולוגים

14.3.2023 / 0:02

אל תצפו שיחייכו אליכם או יאמרו לכם שלום: בני המזלות האלה יעדיפו שתניחו להם לנפשם במקום לנהל שיחות חולין חסרות פואנטה, בעיניהם. אסטרולוגים טוענים שיש כמה מזלות שידועים כלא ידידותיים לחברה - ואלה הם

המזלות הקשים ביותר בגלגל המזלות/@owenpiersonxo

יש אנשים שכל הזמן יחייכו אליכם, גם אם אין להם מצב רוח, בעוד אחרים תמיד יעדיפו להוריד את הראש וינסו להתחמק מחילופי מבטים או שיחות חולין חסרות תוחלת. אלה גם נוטים שלא להתחשב ברגשותיהם של אחרים, משרים אווירה לא נעימה ומתקשרים ליצור קשרים.

על אף שהם אנשים מופנמים יותר שמעדיפים להתמקד במשימות שלהם ובמה שבאמת חשוב להם, הישירות והקרירות שלהם לא באה לאנשים בטוב. אסטרולוגים טוענים שניתן לפענח מי הם האנשים הלא ידידותיים לפי המזל שלהם, אז הנה רשימת המזלות שנמצאים תחת הקטגוריה הזאת - מאלו שקצת מרוחקים ועד האנטי-חברתיים המובהקים.

אוברי פלזה. Giphy
אוברי פלזה/Giphy

מזל דלי

מזלות האוויר הללו מעדיפים לבלות את הזמן שלהם לבד ולא אוהבים ליצור קשרים חדשים. הם לא יהיו אלה שיגידו שלום לאנשים זרים ברחוב או ישחחו עם אנשים בתור לקופה בסופר. יש להם מוניטין של אנשים מרוחקים - אבל אם הצלחתם להיכנס למעגל שלהם, תוכלו גם לראות את הצד הידידותי שלהם. בכל זאת, קשה להיכנס למעגל הזה.

"קחו בחשבון שהם מאוד סגורים באמונות שלהם וידועים במיוחד במחשבה שזה בדרך שלהם או בשום דרך", אמרה ל-Bestlifeonline, רבקה שמידט, אסטרולוגית ב- Trust the Effing Process, "כשאתם לא מסכימים איתם או מנסים לשנות את נקודת המבט שלהם, סביר להניח שבסופו של דבר תקבלו כתף קרה".

הורוסקופ יומי למזל דלי >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מזל טלה

בתור המנהיגים חסרי הפחד של גלגל המזלות, בני מזל טלה אוהבים לעשות את שלהם. הם נלהבים ובעלי אישיות רעשנית, אבל זה לא אומר שהם חמים ומזמינים.

ג'יל לופטיס, אסטרולוגית ומייסדת ב-Nuit Astrology, מסבירה שבדרך כלל יש להם אופי קרבי ותחרותי, אז הם יעשו הכל כדי להשיג את מה שהם רוצים ולא אכפת להם מי ייפגע בתהליך. "המזג שלהם יכול להעניק להם וייב של 'תתרחקו ממני'", היא אומרת.

קל להם יותר להיות עויינים ולא ידידותיים, כך שהם לא צריכים להתמודד עם דברים טריוויאליים שמפריעים להשגת המטרות שלהם.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

מזל דגים

מכיוון שבדרך כלל דגים חיים בעולם הקטן שלהם, קשה להם ליצור קשרים עם אנשים אחרים. הם גם רגישים להפליא, אז הם לא רוצים להיפתח מחשש להיפגע.

"יכול להיות שהם מתנהגים כאילו לא אכפת להם כי למעשה אכפת להם מאוד. לעתים קרובות הם שומרים על מרחק בינם לבין אחרים", אומרת לופטיס. הם גם מופנמים ויכולים להיראות סגורים, כך שהם מעבירים מסר לא ידידותי לסביבה.

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

וונסדיי רוקדת. נטפליקס, Giphy
למה להיות נחמדה כשאפשר שלא?/Giphy, נטפליקס

מזל בתולה

בני מזל בתולה הם אנשים מוכווני שירות ואוהבים למצוא את הפתרון לכל בעיה. עם זאת, תשומת הלב שלהם והצורך שלהם להיות צודקים בכל דבר עשוייפ לגרום לכך שהנכונות שלהם לעזור מגיעה ממקום אנוכי ולא ממקום ידידותי.

"אם אתם חושבים שהבתולה שופטת אתכם, אתם צודקים. היא בהחלט כן", אומרת לופטיס, "אבל בני המזל הזה יותר ביקורתיים כלפי עצמם, ולכן העוינות שלהם יותר נובעת מתחושה פנימית שלהם כלפיהם ופחות בגלל משהו שאתם עשיתם".

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

מזל גדי

אם אתם מפריעים לבני מזל גדי כשהם מנסים להשיג משהו - הם יהיו מאוד קרים אליכם. הם עשויים להכיר בקיומכם ולהציע קצת נחמדות אם תעזרו להם להתקדם, אבל ברגע שהם יהיו מוכנים להמשיך לפרויקט הבא שלהם - לא תהיה להם שום בעיה להשאיר אתכם על אש קטנה.

"הם חסרי רחמים ומובנים מאוד, ואם דברים ישתבשו להם אז מצבי הרוח שלהם עלולים להידרדר", אומרת שמידט. מזלי האדמה האלה לא יאפשרו לכם לרכוב על ההצלחה שלהם ולמרות שהם יהיו לבביים ומקצועיים, סביר להניח שהם לא יזמינו אותך להאפי האואר אחרי העבודה".

בני מזל גדי אוהבים לעבוד לבד ולכן הם נראים אפילו יותר לא ידידותיים ממה שהם.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

המזל הכי לא ידידותי: מזל עקרב

עקרבים, חשאיים וערמומיים, הם המזל הכי לא ידידותי. הם שומרים על עצמם ולא יעניקו לכם גישה לחייהם עד שהם יודעים בוודאות שהם יכולים לסמוך עליכם. הם נשלטים על ידי פלוטו, כוכב ההרס, ויכולים לגרום לכאוס על סמך הבעות הפנים שלהם או שפת הגוף שלהם בלבד. "יש להם אפס סובלנות לשיחות נחמדות", אומרת לופטיס ל-Best Life, "כלומר אין להם זמן לאינטראקציות מזדמנות או קלות. עקרבים ידועים בתור אנשים קרים וכדאי לכם להיזהר שכן המילים והמעשים שלהם - או היעדרם (כן הם יכולים בקלות להקפיא אנשים) - עוקצים", הוסיפה שמידט.

הם נוטים להרגיש בעמדת כוח על אחרים ולא יעניקו לכם אפילו מבט חולף אם הם נחושים במעשיהם.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully