וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה 3 המזלות הנרקיסיסטים ביותר על פי האסטרולוגים

8.8.2023 / 0:09

אסטרולוגים טוענים שניתן לאבחן מי הם האנשים המרוכזים בעצמם והמאוהבים בעצמם קשות, לפי המזל שלהם. הנה 3 המזלות שמאוד מאופיינים בנרקיסיזם

ג'ניפר לופז ובן אפלק - פעם והיום/רויטרס

זיגמונד פרויד, בן מזל שור, היה בין הראשונים שהשתמש במונח "נרקיסיזם" כשסיפר על צייד מיתולוגי שהתאהב בהשתקפות של עצמו. כאינטרס עצמי חיוני להישרדות, כולנו מפגינים תכונות נרקיסיסטיות במידה מסוימת. לפי פרויד, נרקיסיזם, כמו אידיאולוגיות פוליטיות ומיניות קיים על ספקטרום - עם נרקיסיזם בריא בקצה האחד והפרעת אישיות נרקיסיסטית בקצה השני. האחרון מאופיין בדפוסי התנהגות אוטוריטריים, חוסר אמפתיה וחרטה, קנאה מקצועית ואישית, גרנדיוזיות קיצונית ושטחיות.

לדברי ד"ר דרו פינסקי - והמידע הבא לא יפתיע אתכם - ידוענים סובלים מנרקיסיזם בשיעור גבוה יותר מהציבור הרחב. מחקרים עדכניים מצביעים על כך ש"נרקיסיזם פרודוקטיבי" קיים באישיותם של רבים מבעלי העסקים והיזמים המצליחים ביותר כיום. כפי ש-The Harvard Business Review טוען: "הנרקיסיסטים הם שמתקרבים לתדמית הקולקטיבית שלנו של מנהיגים גדולים. יש לכך שתי סיבות: יש להם חזונות משכנעים, אפילו סוחפים, לחברות - ויש להם יכולת למשוך עוקבים".

"בעוד נרקיסיזם מופיע רבות בגלגל המזלות, ישנם מזלות מסוימים שנוטים לשים את עצמם בראש ובראשונה על גבי פירמידה מוזהבת ומתנפחת בעלת חשיבות עליונה", אמרה האסטרולוגית רידה וויגל ל-NYpost כשהציגה את 3 המזלות הנרקיסיסטים ביותר שהיא מכירה. הנה הם:

גיף של גניפר לופז בתצוגת אופנה. Giphy
ג'ניפר לופז בת מזל אריה/Giphy

מזל אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

טוב, כאן אין לנו הרבה הפתעות. האריה נשלט בידי השמש, האור שכדור הארץ סובב סביבו והוא לוקח את העובדה הזו לעתים קרובות כעדות מטפורית לחשיבות שלו. במיטבם, הביטחון המדבק שיש לבני מזל אריה נותן לשאר רשות גם לאהוב את עצמם וגם להאמין שהם ראויים לאהבתם של אחרים.

במונחים טכניים וכדבריה של הפסיכולוגית ד"ר קריסטי ק. פיליפס, "במקרה הטוב אנשים עם דימוי עצמי בריא יכולים לאזן הערכה עצמית גבוהה עם התנהגויות פרו-חברתיות המטפחות דינמיקה יחסית הדדית", אולם במקרה הגרוע, בני מזל אריה פועלים ממקום של אגו פצוע או חוסר ביטחון עמוק והדברים שם מחמירים. נוצר לו מעין חור שחור שבו שום כמות של שבחים, אהבה, אימות, סקס או הצלחה לא מסוגלת לספק או לייצב אותם - ואריות מורעבים הם סוג מאוד מאוד מסוכן.

דוגמאות לאריות נרקיסיסטים כוללים את נפוליאון בונפרטה והמיליארדר הטכנולוגי לארי אליסון שבכיר בחברת אורקל אמר עליו בעבר: "ההבדל בין אלוהים ללארי הוא שאלוהים לא מאמין שהוא לארי".

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לארי אליסון. Phillip Faraone, GettyImages
"ההבדל בין אלוהים ללארי הוא שאלוהים לא מאמין שהוא לארי"/GettyImages, Phillip Faraone

מזל גדי (22 בדצמבר - 19 בינואר)

מזל גדי נשלט בידי כוכב הלכת סטורן השואף למצוינות ולהתקדמות מתמדת. הוא יודע שזה לא קל להגיע לפסגה, אבל הוא גם לא באמת מכבד מישהו שלא מוכן למות בניסיון להגיע לשם.

מזל גדי מכוון מטרה וזה עשוי להיות מתורגם להתמקדות עצמית מוחלטת, חוסר אמפתיה ונכונות חסרת רחמים נמוכה לעשות הכל - ולכבוש כל אחד כדי להתקדם. "אני מסתכלת עליך ריצ'רד ניקסון", אומרת רידה, "דוגמה מודרנית היא מר טייגר וודס. בביוגרפיה שלו, Roaring Back: The Fall and Rise of Tiger Woods, אגדת הגולף מתוארת כ'נרקיסיסט פתולוגי'. כל מערכות היחסים האנושיות שלו היו עסקיות. אם לא יכולת לעזור לו להשיג את מטרותיו, לא היה לו שום תועלת בך. הוא היה חולף על פניך ומביט דרכך, לא עליך".

הורוסקופ יומי למזל גדי >>


עוד בנושא:
ביונסה, את לא לבד: אלה המזלות הבררנים ביותר

"3 המזלות האלה הם השקרנים הכי גדולים שפגשתם"

טייגר וודס אחרי הזכייה בטורניר המאסטרס 2019. GettyImages
טייגר וודס. אגדת הגולף מתוארת כ'נרקיסיסט פתולוגי'/GettyImages

מזל דלי (20 בינואר - 18 בפברואר)

מזל מים זה נוטה לענוד את תואר העצמאות והאי תלות שלו באנשים כמו מדליית זהב, שגורמת לו להאמין שמי שחושב שמגיע לו יותר ממה שמגיע לו באמת הוא איכשהו לקוי, פחות טוב או חלש. בני מזל דלי מוערכים על האובייקטיביות והאידיאלים המתקדמים שלהם, אך יש לציין כי ניתוק מהרגש לא תמיד מעיד על היכולת לגבור עליו. להיפך, הוא יכול לייצג חוסר יכולת לעבד ולהזדהות עם אחרים.

"המוכיחים את הנקודה הם נשיא ארה"ב לשעבר פרנקלין דלאנו רוזוולט שנאבק להפריד את האינטרס האישי וההודאה שלו מזה של העם האמריקאי", אמרה רידה, "דוגמא נוספת הוא מאמן הכדורגל הפורטוגלי ז'וזה מוריניו שהסמיך את עצמו ל'המיוחד' ומשפיענית האינסטגרם דרייה מישל שמודה: 'אני דלי. כן, אני מאמינה שאנחנו טובים יותר'". בני מזל דלי הם טיפוסים מקוריים וזה דבר יפה. הם מיוחדים אבל הם חייבים לזכור שזה לא אומר שהם טובים יותר מאחרים.

הורוסקופ יומי למזל דלי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully