וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"3 המזלות האלה הם השקרנים הכי גדולים שפגשתם"

18.7.2023 / 0:03

אסטרולוגים טוענים שעל אף שכולנו נוטים לשקר מפעם לפעם, יש 3 מזלות שממש קשה לתת בהם אמון. הנה המזלות השקרנים ביותר בגלגל המזלות

טריילר לסרט "פינוקיו" בבימוי רוברט זמקיס/דיסני פלוס

כולנו משקרים מדי פעם, לפעמים משתמשים בשקרים לבנים ולפעמים מפברקים סיפורים שלמים, אולם אסטרולוגים טוענים שיש 3 מזלות שידועים כשקרנים גדולים, כאלה שקשה לבטוח בכל מילה שיוצאת להם מהפה.

בספר הפנטזיה "הסיפור שאינו נגמר", כתב מיכאל אנדה: "כשזה מגיע לשליטה בבני אדם אין כלי טוב יותר משקרים. כי, אתם מבינים, בני אדם חיים לפי אמונות - וניתן לתמרן אמונות. הכוח לתמרן אמונות הוא הדבר היחיד שחשוב". מיכאל אנדה היה בן מזל עקרב - והמזל שלו אכן נמצא ברשימת המזלות השקרנים של האסטרולוגית רידה וויגל, ששיתפה את ה-nypost בשלושה המזלות שנוטים לשקר יותר מאחרים - כל אחד מסיבותיו.

אל תפספסו את ההורוסקופ השבועי שלנו >>

הנה הם:

שקרנים. ShutterStock
המזלות השקרנים ביותר/ShutterStock

מזל עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)

בני ובנות מזל עקרב מעולים בהשמטת פרטים וממנפים את השקרים שלהם ושל אחרים לטובתם. השקרים עבורם הם כמו נשק.

לעיתים קרובות, מניעה מאמת ואינטימיות היא סימפטום של חוסר יכולת לבטוח באחרים ו/או בעצמם. הם תמיד חושדים באחרים. בתוכם טמון הפחד שאחרים ינסו לגבור או להערים עליהם - ולכן בתגובה הם נוטים לשקר. השקר נותן להם את השליטה על ירבם - גם אם מדובר באדם שקרוב ללבם.

"מאחר שהם מעולים במניפולציות פסיכולוגיות, אם יתפסו בשקר - הם יצליחו לגרום למי שמאשים אותם להטיל ספק באמת, עד כדי כך שהמושג 'אמת' יהיה מוטל בספק", אומרת רידה.

מלבד מיכאל אנדה שהודה בכך בספרו, קשה למצוא דוגמאות לעקרבים מפורסמים שנתפסו בשקרם - בעיקר כי הם מעולם לא נתפסים על חם. הם המאסטרים של המשחק ולא תצליחו להכשילם או להעמידם במקומם.

לפרופיל המזל וההורוסקופ היומי לחצו כאן >>

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ נושא נאום לאחר הופעתו בבית המשפט בפרשת המסמכים המסווגים, במועדון הגולף שלו בניו ג'רזי, 13 ביוני 2023. רויטרס
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ הוא בן מזל תאומים/רויטרס

מזל תאומים (21 במאי - 20 ביוני)

בני מזל תאומים משקרים כי עבורם האמת משתנה. האמת נתונה למשא ומתן, ערפילית, פתוחה לדיון - וכשהם נזכרים בעובדות ואירועים, חלקם אכן התרחשו ואחרים, סביר להניח, הם הזיה מוחלטת. הם גם נוטים לפעמים להאמין לדברים שהם ממציאים או לאמת שהם מסלפים מעט.

מערכת היחסים של בני ובנות מזל תאומים עם כנות היא לסירוגין - ותלויה לחלוטין במצב הרוח שבו הם נמצאים ובאג'נדה שאותה הם דוחפים. רידה הוסיפה: "דונלד טראמפ, קניה ווסט ואובר-ז'וזף אנרי הם כולם בני מזל תאומים ובזאת סיימתי את טיעוניי".

לפרופיל המזל וההורוסקופ היומי לחצו כאן >>


עוד בנושא:
זה המזל הכי לא אהוב בגלגל המזלות: "בניגוד לאחרים, הוא לא יתאמץ להיות נחמד"

סקר מצא: אלה המזלות שנוטים להוציא הרבה כסף על חופשות

נשיא ארצות הברית ריצ'רד ניקסון מודיע על התפטרותו. 9 באוגוסט 1974. GettyImages
ויש לנו עוד נשיא ברשימה: ריצ’רד ניקסון (פרשת ווטרגייט), בן מזל גדי/GettyImages

מזל גדי (22 בדצמבר - 19 בינואר)

בני ובנות מזל גדי לא משקרים לצורך ההנאה. הכל בשבילם זה עסקים. הם משקרים כדי להתקדם, "לשחק את המשחק" ולהרוויח עוד כסף. הם לא ישקרו ליקירהם, אלא אם - שוב - זה יקדם אותם ברמה המקצועית והכלכלית.

"אנו רואים דוגמאות לבני ובנות מזל גדי מפורסמים מההיסטריה, כולל ריצ'רד ניקסון (פרשת ווטרגייט), רוברט ריפלי ("ריפלי תאמינו או לא!"), בנדיקט ארנולד ("הבוגד") וקים פילבי (הסוכן הכפול)", סיכמה רידה.

רייצ'ל קלייר, אסטרולוגית ב-Mysticsense, לא לגמרי מסכימה עם רידה וטוענת שבני ובנות מזל גדי לא נוטים לשקר - גם לא בעבודה. "לגדי יש אפס זמן להתקטננויות כמו הפצת שמועות או עיוות סיפורים. הם כנים בצורה אכזרית. זה עלול לפעמים להתבטא בשיפוטיות, במיוחד במקום העבודה".

לפרופיל המזל וההורוסקופ היומי לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully