וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 6-12 באוגוסט 2023

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 10:10

השבוע אנחנו עשויים לקבל החלטות פזיזות ולא נכונות עקב אופטימיות יתר. לכן כדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה או לדחות החלטות חשובות לשבוע הבא. הנה התחזית המלאה

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
דחו החלטות חשובות לשבוע הבא/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

השבוע הזה מביא איתו פתיחות ואנרגיה עוצמתית מאוד עם הזווית שבין יופיטר, כוכב השפע, לשמש, אבל גם זווית פעולה למשך ארבעה ימים בין ונוס בהילוך אחורי לאורנוס, זווית שמביאה איתה עצירות חדות, פניות פתע - וכל מה שדרוש כדי לגרום לשרשרת אירועים לא צפויים והפתעות למיניהן, לצערנו בדרך כלל מדובר בהפתעות פחות נעימות.

אולם, פה ושם אפשר גם לזהות שינויים בחשיבה, בשימת הדגשים ואולי גם בשינוי כיוון הזרימה: את זה מייצר אורנוס, כוכב השינויים.

הזווית האופטימית של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש ליופיטר, כוכב השפע. הזווית הזו מגבירה את הצורך לפעול במהירות וללא תשומת לב מספקת - והיא גורמת להחלטות פזיזות בעיקר כיוון שהאופטימיות קצת חסרת בסיס. אולי משום כך, גם בגלל הזווית השנייה של השבוע, כדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה ולדחות את החשובות שבהן לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, קשת, דגים, בתולה ותאומים.

הזווית הקשה של השבוע - זו הזווית שבין ונוס בהילוכה האחורי לבין אורנוס התזזיתי. הזווית הזו עלולה לגרום לשיניים וניתוקים בלתי צפויים, פניות חדות ועצירות פתע בכל תחום בחיינו, כולל בכבישים - וכדאי שניזהר מאוד השבוע הן בכבישים והן במערכות היחסים שלנו: הפתיל שלנו כעת קצר במיוחד וכל גירוי קטן עלול לגרום לנו לפעול בפזיזות ואפילו לנתק קשרים, למרות שבהמשך אנחנו עלולים להצטער על כך.

לכן, במיוחד השבוע, כדאי להתאפק כשאנחנו מרגישים את הג'ננה מטפסת במעלה הגרון, לא לטרוק דלתות, לא לשלוח הודעות וואטסאפ זועמות ובעיקר לא לנתק קשרים.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות מאזניים, גדי, סרטן, טלה, דלי, אריה, עקרב ושור.

פתיל קצר. ShutterStock
הפתיל שלנו מאוד קצר השבוע. היזהרו מזה/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל בתולה ושולח זוויות הרמוניות ליופיטר ואורנוס. שבוע מעשי עם עדיפות לשיתופי פעולה מסוגים שונים ולסידורים שלא הספקתם. הירח במזל שלכם והקסם והעוצמה אצלכם. זמן מצוין ליוזמות חדשות מכל הסוגים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
גם יופיטר, כוכב השפע, וגם אורנוס התזזיתי ממשיכים לנוע במזל שלכם - וזהו זמן טוב להתפתחות אישית מואצת, להגדרות מצב ומטרה מחודשות וזרימה קדימה למימוש. תרשו לעצמכם להטעין מצברים היום ומחר (ראשון ושני) והתחילו לפעול בשלישי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
גם מרקורי וגם מרס שוהים כעת בבית המשפחה שלכם ומביאים איתם מצד אחד את הרצון לשינויים בבית ובמשפחה ומצד שני יכולת לשדרג תקשורת משפחתית. למעשה שני אלה יכולים לעבוד טוב יחד. דברו על כל מה שיושב לכם על הלב. אלה גם ימים טובים לייצר שיתופי פעולה חדשים. לכו על זה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
גם השמש וגם ונוס בהילוך אחורי נמצאות בבית הכספים שלכם וזהו זמן טוב לארגן מחדש את הנעשה בחשבון הבנק, לסגור אוברדראפט או לחזור ליציבות ולפעול בחכמה. היום ומחר (ראשון ושני) אלה ימים מצויינים לקדם קריירה ולפעול באופן יוזם וחכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת והאריה שלנו חוגג כמובן בסטייל, ואבוי אם תשכחו את יום ההולדת שלו. מרקורי ומרס בבית הכספים מזהירים מהוצאות גבוהות מדי השבוע ולכן כדאי להימנע מזה ככל האפשר. האופטימיות אצלכם גבוהה מאוד ולכן כדאי לדחות החלטות חשובות לשבוע הבא.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
כוכב מרס ששוהה במזל שלכם מביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית ודרייב חזק, בעוד מרקורי מביא איתו יכולת מעולה לקדם נושאים שחשובים לכם דרך יוזמות תקשורתיות. החלטות חשובות נסו לקבל בהמשך השבוע ולא בתחילתו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
כלב עם שטרות כסף בפה. Dvorakova Veronika, ShutterStock
בני מזל סרטן - זמן טוב לעשות סדר בחשבון הבנק/ShutterStock, Dvorakova Veronika

איך הופכים את ונוס בהילוך אחורי למנוע להתפתחות וצמיחה במערכות היחסים בחיינו?

הזמרת איימי ווינהאוס נולדה עם ונוס בהילוך אחורי במזל אריה, בבית המשפחה שלה. נפטון בצמידות לירח עשה לה חיים לא קלים, אבל כשסטורן יצר זווית לונוס שלה, זה כבר היה יותר מדי.

על מפת הלידה של איימי ועל הדרך שבה נוכל בארבעה צעדים להפוך את ונוס בהילוך אחורי במזל אריה למנוף נפלא לצמיחה רגשית ולשדרוג מערכות היחסים שלנו - בוובינר חינמי שאני עורך ביום רביעי, ה-9.8. אשמח לראותכם. יהיה מרתק. לחצו כאן >>

ונוס בהילוך אחורי - הרצאה בוובינר. יאיר טריבלסקי
ונוס בהילוך אחורי - להעיר את האריה שבך/יאיר טריבלסקי

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת השבוע תחת השפעת כוכב אורנוס התזזיתי, מה שאומר שחשוב בעיקר בימים אלה לשמור על איפוק ואורך רוח ולא לנתק קשרים גם אם מתחשק. המתחים בהחלט באוויר - הימנעו מריבים וויכוחים מיותרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
הילוכה של ונוס בהילוך אחורי בבית הקריירה שלכם מראה על צורך לחשוב קצת אחרת, מחוץ לקופסה, ואפילו לארגן את ההחלטות שלכם מחדש. זמן טוב לחידוש קשרים עם אנשים מהעבר ולהביא תובנות חדשות ליחסים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
זווית פעולה מדויקת בין יופיטר, כוכב השפע, לשמש מביאה איתם צורך בהרבה אקשן, אבל האקשן הזה עלול לפגוע במי שפועל בפזיזות השבוע. כן, גם אצלכם קשתות כדאי להימנע מהחלטות פזיזות. זמן טוב לתכנן נסיעה קרובה או רחוקה. יש לכם צורך לפעול, אבל זה בסדר אם כרגע תתמקדו בהגדרת מטרות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
השבוע הזה סטורן, שליט המזל שלכם, חסר זוויות וזה אומר שכדאי לפעול לבד ולסמוך יותר על האינטואיציה שלכם, גדיים. זמן טוב להתמקד בפרוייקט עתידי חדש וארגון יסודי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
כוכב אורנוס, שליט המזל שלכם, נמצא בזווית פעולה קשה לונוס הרגשית במשך מרבית ימות השבוע וזה לא קל: חשוב לא לעזוב דברים שיש תחושה שמיצו את עצמם ולא להתנתק. אתם תרגישו צורך ביותר ספייס וזה בסדר, אבל אל תנתקו קשרים בגלל זה. סבלנות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
גם מרס וגם מרקורי בבית הזוגיות והיחסים מאתגרים אתכם השבוע. האמביציה חזקה אבל בלי שיתוף אחרים בתכניות שלכם - דברים פשוט לא יעבדו. זמן לדבר, לשתף ולהכיל את הזולת. נושאי חומר וכספים על הפרק והירח שבמזל טלה מזמין אתכם להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק ולקבלת החלטות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

הורוסקופ. ShutterStock
לכולנו מומלץ שלא לקבל החלטות פזיזות השבוע/ShutterStock

הורוסקופ שבועי ל-23-29 ביולי 2023:

נפטון וסטורן, שני כוכבים לא קלים, שולטים בשמיים השבוע. נפטון יוצר זווית רגשית מבלבלת לונוס שנמצאת בהילוך אחורי - וממשיך להכניס מעורבות רגשית גבוהה, בלבול ואי ודאות לחיינו. סטורן הנוקשה ממשיך להכביד על מרקורי, כוכב התקשורת שלנו - ולהפוך אותה למכבידה, נוקשה ובעיקר פסימית. שבוע לא קל לפנינו, אבל אם נוכל להישיר מבט מבעד לערפילי הרגש ולהצמד לעובדות ולא למה שהדמיון והפחדים שלנו מספרים לנו, נוכל לראות לפעמים שביל דק של מציאות נוספת שמתרחשת מאחורי הקלעים ויש בה בכל זאת סימנים של תקווה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. ונוס בזווית מדויקת של 150 מעלות לנפטון המטשטש והמערפל.
2. זווית מדויקת של 180 מעלות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין סטורן הנוקשה.

הזווית הקשה של השבוע - ובכן, שתי הזוויות הבולטות במערך הכוכבים של השבוע קשות, כל אחת בדרכה, אולם זווית המתח שבין ונוס הרגשית שנמצאת בהילוך אחורי לבין נפטון המטשטש והמערפל היא ללא ספק הקשה מביניהן. ונוס עדיין בהילוך אחורי וזה רק מחזק את האפקט של הזווית שלה עם נפטון. אנשים לא מעריכים במיוחד את זוויות המתח האלה (150 מעלות), אבל דווקא הן אלה שעלולות לגרום לנו למתחים חזקים ומעורבות רגשית גבוהה מאוד בלי להבין למה, לעשות טעויות בשיפוט ובצד הפרקטי של החיים - וליהכנס לנדנדה רגשית של אפס אנד דאונס ותחושות של אי ודאות.

אי הודאות היא אחת התסמונות הקשות של נפטון ולכן הוא נחשב ככוכב בעייתי יותר מסטורן - שאת הכובד שלו מרגישים, אבל את הבלבול והערפול של נפטון לוקח זמן להרגיש, ומצבי הרוח שהוא מביא, בעיקר הדכאונות המרגיזים ותחושת חוסר הטעם, יכולים בהחלט לקלקל את היומיום שלנו במידה רבה הרבה יותר. בזמן כזה שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו ולכן כדאי מאוד להיזהר עכשיו מהחלטות רגשיות ואימפולסיביות - ואם אפשר לדחות אותן לשבוע הבא.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות שור, עקרב, דלי, אריה, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

מתח. ShutterStock
הרבה מתח ותחושה של אי ודאות. דחו החלטות לשבוע הבא/ShutterStock

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו לא קלה השבוע. זווית העימות בין סטורן הנוקשה למרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שנמצא ממול, מראה שאל מצבי הרוח שיוצרים נפטון וונוס, מתווספים השבוע גם תחושות של כובד ובדידות ובעיקר גישה פסימית וסקפטית, שלא עושות לנו חיים קלים. סטורן מכריח אותנו להביט במראה כפי שהיא - והמבט הזה אינו מעודד, הן רגשית והן חברתית ופוליטית. נראה שמסגרות הפעולה שסטורן אחראי להן מכבידות עלינו ועל התכניות שלנו. דברים מתנהלים באיטיות - ותוצאות של יוזמות רבות מאכזבות ביחס לציפיות.

סטורן מכריח אותנו לדייק במה שאנחנו עושים, להפגין מקצועיות ונחישות למרות הקושי והכובד - ובעיקר מכריח אותנו לחשוב חכם על הנעשה בחשבון הבנק שלנו. מה עושים? עושים, כלומר נותנים לפעולות שלנו משקל משמעותי ולא לרגשות - ומשתמשים בסטורן ככלי שמאפשר לנו לדעת מה צריך לחזק ומה לשדרג, ואיך לשחוק שיניים ולפעול הכי טוב שאפשר למרות מצבי הרוח והכובד. זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזאת? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, גדי, מאזניים, טלה וסרטן.

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל בתולה כשהוא יוצר זווית הרמונית עם יופיטר. זהו מיקום לא קל, אבל כשמרס משתחרר סוף סוף מהזווית מול סטורן אתם חוזרים לעצמכם. חשוב לפעול באופן מדוייק וחכם השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
יופיטר שוהה במזל שלכם ומביא איתו כמה אפשרויות ויוזמות, אבל הילוכה האחורי של ונוס עלול לגרום להחלטות מוטעות. התמקדו בעובדות ואל תתנו לרגשות להפעיל אתכם ולמוסס את התכניות שלכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה במזל בתולה השייך ליסוד האדמה - וביחד עם זווית העימות שהוא יוצר עם סטורן הנוקשה שממול מכביד, אבל מכריח אתכם להתעורר למציאות דורשנית ומעשית. קדימה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
השמש בבית הכספים שלכם ומכריחה אתכם לפעול בחוכמה בחשבון הבנק שלכם. אולם הילוכה האחורי של ונוס במיקום הזה עלול לגרום הפסדים ואכזבות: היזהרו מאשליות והתמקדו בלשמור על הקיים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, נכנסת לזווית פעולה עם יופיטר, כוכב השפע, זווית שמביאה איתה אמביציה חזקה, אבל חשוב להיזהר עכשיו מאופטימיות יתר: חשוב לתכנן באופן מדויק מה עושים כדי שלא להתאכזב.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
כוכב מרס שבמזל שלכם מביא איתו דרייב חזק והרבה אנרגיה, ואליו מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת שלכם, ומביא איתו כמה הזדמנויות תקשורתיות מעניינות. תעלו את האנרגיה שלכם בחכמה בלי לריב עם העולם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע אחורנית ולעזור לכם לסגור מעגלים, אבל הזווית שלה עם נפטון עלולה להביא מצבי רוח משתנים והחלטות רגשיות. זמן לחשוב באופן יצירתי מחוץ לקופסה, עם הרבה דימיון והשראה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
הילוכה האחורי של ונוס בבית הקריירה והתדמית שלכם עשוי להביא איתו כמה שינויים בגישה, בדרך ובמטרות. יתכן וזה הזמן לפסק זמן כדי לחשב מסלול מחדש - ולבחון דרכי פעולה חדשות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
זווית פעולה הרמונית בין יופיטר, שליט המזל שלכם, לכוכב מרס וזווית פעולה עוצמתית בין השמש ליופיטר מביאות איתן דרייב ואמביציה מצד אחד - ומצד שני - יכולת לפעול באופן שקול ולקבל החלטות לטווח ארוך.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
זווית של עימות בין סטורן, שליט המזל שלכם, לבין מרקורי, כוכב התקשורת, עשויה להביא איתה צורך לצאת מעצמכם ולשתף את העולם בתוכניות וביוזמות שלכם. שבוע שבו כדאי וחשוב לדבר ולתרגם רעיונות למילים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
מיקומם גם של מרס וגם של מרקורי במזל בתולה מצביע על צורך לפעול בזהירות מקסימלית השבוע ולא לקחת סיכונים מכל סוג. זהו זמן לפעול מהראש ולא מהלב - ולהימנע מניתוקים כשדברים יוצאים משליטה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
זווית המתח בין ונוס הרגשית לנפטון, שליט המזל שלכם, מדויקת עד אמצע השבוע, וחשוב לא לאבד את הראש ולתת לרגשות להחליט במקומכם. שבוע יצירתי ומעניין, אבל לא להיכנס בו למחויבויות מכל סוג.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

הורוסקופ שבועי ל-23-29 ביולי 2023:

אז מה קורה השבוע בכוכבים? שבוע דרמטי לפנינו: שני מעברי כוכבים ושינויי מזל, זווית של מתח עם אורנוס (כוכב השינויים), שתי זוויות של מתח עם פלוטו ונפטון - ומעברה של ונוס להילוך אחורי בתחילת השבוע וכל זה כשהחזאי מודיע שהחום יישאר גבוה ובלתי סביר בעליל.

אכן, שבוע קשוח לפנינו שבהמשכו נמצא גם את תשעה באב, אבל גם בשבוע דרמטי שכזה יש גורם אחד שיכול לשנות את הדברים - והוא קשור לונוס הרגשית. גם היא עוצרת השבוע ופונה אחורנית לצערנו - ומזכירה לנו שגם בתמונתה של ונוס שמתנוססת על כתלי בית המשפט האמריקאי, עינייה של ונוס קשורות.

כן, רק אהבה כבר לא מספיקה, מסתבר. אבל מצד שני, יש בהחלט עוד אפשרות: מעברה של ונוס להילוך אחורי מעלה אחת בלבד לפני שהיא נכנסת לזווית של מתח לוחמנית עם פלוטו, ממש בדקה ה- 90, יכול עדיין לשנות את פני הדברים ומכיוון שונוס היא גם שליטת השמש של המדינה, זה בהחלט אפשרי. זה אומר שגם פוליטית - מהיום (יום א') והלאה יכולה להשתנות הגישה ויגיע שינוי. סבלנות. תנו לונוס צ'אנס.

לא רק ונוס: גם מרקורי הופך השבוע להיות כוכב דומיננטי מאוד בזוויות ובמעברים שלו - ובעיקר דומיננטי בכל מה שקשור לתקשורת. ונוס שחוזרת בתשעה באב לזווית המתח עם נפטון מראה שהמעורבות הרגשית הגבוהה מחזירה שוב את אי הוודאות לחיינו.

אילוסטרציה. ShutterStock
זה לא הולך להיות שבוע קל, אבל יש לנו כמה טיפים שיסייעו לכם לעבור אותו בשלום/ShutterStock

הזוויות הקשות של השבוע:

מרקורי, כוכב התקשורת, בזווית פעולה מדויקת לאורנוס, כוכב השינויים - זו אחת הזוויות שגורמות לתקשורת שלנו להיות תזזיתית, קיצונית ורבת שינויים. אכן, הזווית הזו יכולה להביא איתה מהלכים תקשורתיים מהירים ולא צפויים, שינויים פתאומיים ויכולת לשנות מצבים מהרגע להרגע: בעיקר הסכמים, חוזים ויוזמות תקשורתיות אישיות ובינאישיות. חשוב תחת זווית שכזו לא לנתק קשרים אישיים, גם כשהסעיף עולה והקריזה משתלטת, אלא לעצור לרגע, להתבונן שוב ואת ההחלטות הסופיות לקבל בשבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, עקרב ושור.

זווית מתח בין מרקורי, כוכב התקשורת, לפלוטו היצרי והכוחני - זו אחת הזוויות התקשורתיות הבעייתיות, מכיוון שהיא עלולה גם להביא איתה דחפים פתאומיים הקשורים לאלימות מילולית או פיזית - ולגרום לפעולות דרמטיות כאלה ואחרות. חשוב במיוחד מאמצע השבוע והלאה לשלוט על הפה שלנו, לא להתלהם או להיכנס לויכוחים אגרסיביים ולא לאבד את הצפון במילים שלנו או דרך מילים של אחרים. שליטה במילים ובמעשים שלנו חשובה השבוע יותר מתמיד!

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, עקרב ושור.

זווית המתח בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש והמערפל - הזווית הזו שלטה בחיינו בחלק מימי השבוע שעבר והיא חוזרת אלינו עכשיו כשונוס נכנסת להילוך אחורי. נפטון הוא אוקטבה גבוהה של ונוס וזווית בין השניים מביאה איתה מעורבות רגשית ברמה גבוהה, כזו שמקשה עלינו לקבל החלטות הגיוניות ופרקטיות או לפרש בהגיון החלטות שמקבלים אחרים. אולי משום כך שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו השבוע, בלשון המעטה - והחלטות מעשיות ארוכות טווח כדאי לדחות לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

מכירת דירה. ShutterStock
דחו החלטות חשובות לשבוע הבא. זה לא הזמן/ShutterStock

המעברים המשמעותיים של השבוע:

המעבר הראשון של השבוע: נוס הרגשית עוברת להילוך אחורי במזל אריה עד ה-4 בספטמבר - לא מעט דובר על המעבר הזה, אבל מה הוא בעצם אומר? ונוס היא זו שמסמלת גם את המעורבות הרגשית שלנו במערכות יחסים, גם את יכולת הנתינה וההתמסרות שלנו וגם נושאים כמו חומר וכספים. כשונוס נכנסת להילוך אחורי, נושאים אלה מועלים כעת לבדיקה, התבוננות עומק, הסקת מסקנות ואפילו שדרוג אם צריך.

נושא ההתבוננות של ונוס קשור באופן ישיר למערכות היחסים שלנו, שם ההדהוד - כלומר המשוב והפידבק המגיע מבן או בת הזוג שלנו - מאפשר לנו לחוות את ונוס באופן עוצמתי ומלא. זהו פרק זמן שבו כל הנושאים הקשורים למערכות היחסים שלנו עוברים התבוננות עומק ולפעמים אפילו נעזרים בפסק זמן כלשהו שמאפשר לנו להתבונן במערכות היחסים אותם יצרנו, לשפר ולשדרג, לדבר על מה שחשוב ומפריע או... להמשיך הלאה.

מערכות היחסים העוצמתיות והחזקות עשויות לעבור עכשיו סוג של ניעור מסוים, מעין דיאלוג בנוסח פנינו לאן או אפילו סוג של אישרור מחודש של הקשר דרך פעילות משותפת שכן מביאה איתה שיחות כאלה ואחרות. קשרים שאינם יציבים או כאלה שבנויים על משיכה בלבד עלולים לעבור עכשיו טלטלה מסוימת, כשאלה החזקים יחסית יסתפקו במסע פנימה של תובנות ומסקנות. החלשים, לעומת זאת, יעברו ניתוק מסוים שיעזור להם להתבונן בדברים קצת לבד או... יפרדו לשלום. תהליך דומה עשוי לעבור עכשיו על התחום הכלכלי שלנו. כעת הזמן להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק שלנו, בשינוי סדרי עדיפויות של הוצאת כספים, סגירת אוברדראפט, קיצוץ בהוצאות וכו'.

בעיקרון שני התחומים האלה יעברו תהליך שעיקרו התבוננות עומק והבנה של המקום שבו אתם נמצאים כרגע ובהמשך - תהליך הבראה שיכלול השקעה בבן או בת הזוג ובקשר עצמו. כשונוס תנוע קדימה תחל התאוששות.

במזל אריה הדגש הוא בעיקר על עשייה ולא רק על חוויה רגשית של ונוס. זו עשייה שבאה מהלב ומתוך תשוקה ואולי באמת זה הזמן להבריא את כל מה שקשור לתשוקה בקשר או בעשייה המקצועית שלנו ולחיפוש מחודש של גחלת יצירתית ויוזמת. בנושאי כספים - הישרדות יצירתית או לחילופין חשיבה על השקעות חדשות או בניית תמהיל יצירתי של טיפול בחומר וכספים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים ושור.

המעבר השני של השבוע: השמש עוברת השבוע ממזל סרטן הרגשי למזל אריה הביצועיסטי - ממצב של תחושה והוויה אנחנו עוברים למצב של פעולה ונראה שמחלקת האקשן שחלק גדול ממנה חיכה בצד עד עכשיו, נכנסת לפעולה בפול ווליום: הגיע הזמן להעביר הילוך ולהיכנס לשלב ביצועיסטי יותר בכל מה שקשור לרעיונות וליוזמות שלנו. מצד שני, מעברה של השמש למזל ביסוד האש מביא איתו לפעמים התפרצות אלימה לא צפויה וכדאי מאוד לשמור על עצמנו עד מה שאפשר, בימים שבהם גם מכת"זית יכולה מסתבר לגרום לנזק בלתי הפיך. כעת הזמן לפתוח מגירות, לשלוף רעיונות, ולעבור לשלב הביצוע - ובכל התחומים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, עקרב ושור.

המעבר השלישי של השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר השבוע ממזל אריה הדרמטי למזל בתולה הביקורתי והמעשי - זהו מעבר שעשוי לנסות ולאזן חלק מהחשיבה והמילים שלנו ולהחזיר את התקשורת שלנו לפחות באופן חלקי לקרקע. המהלך הזה יכול להצליח אולם חלקית בלבד, מכיון שרוב הזוויות השבוע לא תומכות בקרקע מוצקה מדי מתחת לרגלים ואפילו להיפך... אולי דווקא דרך המילים שלנו יכול להשתקף הסיכוי שלנו לבנות בהדרגה, שלב אחרי שלב, סולם גמיש אך עוצמתי שממנו אפשר לצאת מהבולען הפוליטי הרגשי שכולנו נמצאים בו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

הורוסקופ מזלות. ShutterStock
"מסע פנימה של תובנות ומסקנות"/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס' שליט המזל שלכם' ממשיך לנוע במזל בתולה ומכריח אתכם לגייס אנרגיה כדי להתארגן מחדש בימים אלה באופן מקצועי וכללי. זה הזמן לרדת לקרקע ולהתמקד בפרטים הקטניםף תשלומי חשבונות וסידור המצב בבנק.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת להילוך אחורי במזל אריה המאכלס את בית המשפחה שלכם. הגיע הזמן להחזיר את תחושת הביחד המשפחתית ולדבר על הכל. שיחות עומק - זה הזמן.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי מביא איתו נדנדה רגשית של אפס אנד דאונס עם כמה זוויות מתח - ואז מעבר למזל בתולה המאכלס את בית המשפחה. בתחילת השבוע בעיקר כדאי להיזהר במילים. בהמשך - זהו זמן טוב לחדש קשרים משפחתיים ולנקות משקעים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
השמש עוזבת את המזל שלכם אחרי כל הטוב שהביאה אליכם ועוברת לבית הכספים. אולם, מעברה של ונוס להילוך אחורי מביא איתו צורך בשדרוג חומרי - ושינוי סדרי עדיפויות כלכלי. זמן לחשב מסלול מחדש.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
מזל טוב, אריות! השמש עוברת למזל שלכם, הקסם האישי חוזר בגדול - והאריה שלנו שהיה משפחתי ורגיש במזל סרטן, חוזר לשאוג בגדול! זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם, אלו שלטווח קצר וגם לאלו שלטווח הארוך.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
כוכב מרס, כוכב האקשן, עובר בשלישון הראשון של המזל שלכם ונותן זריקת מרץ לאלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל. כעת הזמן להעביר הילוך ולרוץ קדימה, אבל בלי לריב עם אף אחד. זכרו שהשבוע מצב הרוח שלכם נפיץ במיוחד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל בתולה. ShutterStock
בני ובנות מזל בתולה: הימנעו מריבים מיותרים/ShutterStock

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת להילוך אחורי בבית החברתי - והגיע הזמן לשדרג את המעגלים החברתיים שלכם, לחזור לידידים מהעבר, לסגור קשרים שמיצו את עצמם ולשנות גישה בחיים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
השמש עוברת לבית הקריירה שלכם: העקרב שלנו מקבל עכשיו זריקת מרץ ויכול לרוץ קדימה עם אמביציה מחודשת ורעיונות יצירתיים ומעניינים, שיכולים להחזיר את האקשן לחיים. יהיה מעניין אצלכם!
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
יופיטר, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל שור ולהכריח את הקשתים לפתוח דף חדש, מעשי יותר, לממש רעיונות ולא רק לחלום או לנסוע, אלא להיות כאן ועכשיו - ולבנות בסיס על הקרקע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
זווית הפעולה בין סטורן, שליט המזל שלכם, לבין מרס שהשפיעה עליכם בשבוע הקודם מתפוגגת, והלחצים נעלמים. כעת הזמן להיערך בזהירות מחדש - ולהתמקד בשינוי גישה וכיוון.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
זווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין אורנוס, שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה שבוע תזזיתי ולא יציב. החמנעו מניתוקי קשרים וריבים מיותרים - וקחו פסק זמן להיות קצת לבד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
זווית המתח בין ונוס הרגשית לנפטון, שליט המזל שלכם, חוזרת כשונוס בהילוך אחורי ועולם הרגש שוב הופך דומיננטי ולא יציב. היצמדו לעובדות ואל תתנו לרגש לבלבל אתכם השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully