וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגלו מי לעולם לא ישקר לכם - לפי המזל שלו

8.11.2022 / 0:00

אסטרולוגים טוענים שהמזל שלנו עשוי להצביע מי האנשים שישקרו בלי למצמץ ומי הם אלה שידברו בכנות - ואולי אפילו בישירות מוגזמת. כך תגלו מהי הסבירות שהאדם שמולכם משקר לכם

עורך דין מציג את הדרך לזהות שקרנים/@lawbymike
כנות. ShutterStock
המזלות הכנים ביותר בגלגל המזלות/ShutterStock

יש אנשים שמסוגלים לשקר בלי למצמץ ואחרים שיתקשו לספר אפילו שקר לבן קטן. אלה גם יתקשו לרוב לתת חוות דעת בלתי משוחדת, לא לבקש מהמלצר לחייב את הקפה שהוא שכח להכניס לחשבון ולא לומר את האמת מדוע הבריז לחתונה של הדוד. את האנשים האלה, הכנים והישירים במיוחד, ניתן לאבחן באמצעות גלגל המזלות. יש מזלות שידועים בכנות שלהם ואחרים שפחות. הנה המזלות שהסיכוי שישקרו לכם קטן מאוד:


מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)
לדברי סופי וון, אסטרולוגית ומנכ"לית אפליקציית Reha, מזל דגים הוא מזל החמלה הגדול ביותר בגלגל המזלות - ולכן גם אחד השקרנים הגרועים ביותר. עם זאת, מזל המים הרגשי הזה יכול לפעמים לחלום קצת בהקיץ ולהאמין לחלומות שלו, "אלא אם כן הם מאמינים באמת ובתמים באשליות שלהם (מה שקורה לעיתים), תגלו שהדגים מנסים כמיטב יכולתם להיות פתוחים ואמיתיים איתכם", מסבירה וון.

האופי הרגיש שלהם גם מבטיח שהם יהיו "אמיתיים ופתוחים לגבי איך הם מרגישים ומה הם חושבים", אומרת האסטרולוגית והמומחית לטארוט סטינה גרביס. זה אומר שהם מצפים מאחרים להיות כנים באותה מידה, "לפעמים בצורה נאיבית", מוסיפה גרביס.

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

שקרן. ShutterStock
האופי הרגיש שלהם מבטיח שהם יהיו אמיתיים ופתוחים לגבי איך הם מרגישים ומה הם חושבים/ShutterStock

מזל טלה (21 במרץ - 20 באפריל)
מזל טלה באמת לא רואה את הערך שבהסתרה. המזל הפזיז הזה ישלח הודעת טקסט בוטה שעלולה לפגוע ברגשותיכם מבלי לחשוב פעמיים. וון מתארת אותם כ"מאוד ישירים ובוטים בגישה שלהם. גישתם היא שפשוט לא אכפת להם".

רייצ'ל קלייר, אסטרולוגית ב-Mysticsense, מסכימה עם ההערכה הזו ואומרת שהאנשים הנלהבים האלה לא "מפחיתים במילים או מנסים להתחשב ברגשותיהם של אחרים כשהם יודעים עמוק בפנים שצריך לומר את האמת, גם אם היא כואבת".

זה מה שהופך את הטלה לחבר נהדר כשאתם מחפשים לשמוע את האמת הקשה, אם כי תצטרכו להיות מוכנים למה שאתם עשויים לשמוע. "אם אתם תוהים האם אתם נראים טוב בבגד הזה, מזל טלה יגיד לך מה באמת הוא חושב", אומרת גרביס.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>


מזל גדי (22 בדצמבר - 20 בינואר)
בגלל שבני המזל הזה כל כך ממוקדים בהשגת שאיפות הקריירה שלהם, הם לא אוהבים להתמודד עם דרמות חיצוניות. "לגדי יש אפס זמן להתקטננויות כמו הפצת שמועות או עיוות סיפורים", אומרת קלייר. קלייר גם מסבירה שגדי נשלט על ידי סטורן, כוכב הלכת של הכללים והאחריות, ולכן הם "מרגישים שחובתם להיות 100 אחוז כנים בכל מה שהם אומרים ועושים".

עם זאת, זה עלול לפעמים להתבטא בשיפוטיות, במיוחד במקום העבודה. גרביס מכנה אותם "כנים בצורה אכזרית" ואומרת שהם לא יעטפו את הרגשות שלהם במילים יפות כשיתבקשו להגיד לכם את דעתם - בין אם זה על מצגת של עמית לעבודה או על מערכת יחסים חדשה של חבר.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

שקרן. ShutterStock
מחפשים לשמוע את האמת הקשה? פנו לבני מזל טלה. הם לעולם לא ישקרו לכם/ShutterStock

מזל מאזניים (23 בספטמבר - 23 באוקטובר)
בני מזל מאזניים ידועים באמירת אמת. "הסימן של מזל מאזניים הוא המאזניים של הצדק, אז כנות היא חלק גדול באידיאל שלהם", מציינת וון. גם הרצון שלהם לרצות את כולם בא לידי ביטוי: "הם מנסים כמיטב יכולתם לשמור על רמת כנות עם כל מי שסביבם, לשמור על השקט וההרמוניה", מוסיפה וון.

כאשר הם צריכים לומר את האמת הקשה, בני מזל מאזניים לעולם לא יגידו משהו פוגעני או ידברו שלא בתורם. במקום זאת, הם ינצלו את הצד האנליטי שלהם ו"יעזרו לכם להסתכל על חייכם בכנות ולתת לכם פרספקטיבה אחרת שאינה מוטה", אומרת גרביס.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>


מזל דלי (21 בינואר - 18 בפברואר)
בני מזל דלי לא מאמינים בלספר שקרים לבנים קטנים כדי לשמור על השלום. הם אומרים את האמת כמו שהיא ולא אכפת להם אם היא עלולה לפגוע ברגשות שלכם. שאלו את דעתם בעניין - והם יפתחו בהרצאה בלי להתאפק. "דלי הוא היפר-רציונלי ונוטה להיות 'מחפש האמת' של גלגל המזלות, עד לנקודה שבה הוא עשוי לצאת מגדרו כדי לספק נקודה כנה", טוענת וון.

חלק מהבוטות הזו נובעת מכך שהדלי הוא אחד המזלות האינטליגנטיים ביותר. המוח שלהם עובד שעות נוספות והם רוצים להעניק את החוכמה והידע שלהם לאחרים. גם אם תבקשו מהם להתאפק - הם יתקשו לשמור בפנים.

הורוסקופ יומי למזל דלי >>


מזל סרטן (22 ביוני - 22 ביולי)
בני מזל סרטן רוצים שחבריהם ובני משפחתם יבטחו בהם ויפנו אליהם בשעת צרה, מה שאומר שהם כמעט ולא שומרים מהם דבר. "המזל הרגשי הזה נוטה להישאר כנה כי הוא פשוט גרוע בלשקר ולהסתיר את האמת", אומרת וון.

בני מזל סרטן גם נוטים לנתח הכל - בין אם מישהו כועס עליהם ובין אם הם אמרו את הדבר הלא נכון במסיבה ההיא. אם הם משקרים, זה רק עוד דבר אחד שצריך להיות אובססיבי לגביו. "הם יכולים להיתלות בקלות בשקרים שלהם ובאשמה מכך, ולכן הסרטן מעדיף להישאר כנה", מוסיפה וון.

על אף שהם לעולם לא ישקרו על הסף, מזל המים הזה הוא קצת פסיב-אגרסיב, אז הוא עשוי להסתיר דברים כדי להגן על הרגשות שלך. גם במקרים האלה, יהיו לו את הכוונות הטובות ביותר.

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully