וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה המזל הכי לא אהוב בגלגל המזלות: "בניגוד לאחרים, הוא לא יתאמץ להיות נחמד"

30.6.2023 / 0:03

בעוד יש אנשים שיעשו הכל כדי להיות פופולריים בעיניי הסובבים אותם, אחרים יעדיפו להגיד את מה שהם חושבים בפרצוף - גם אם לא יאהבו אותם בגלל זה. הנה המזל שמאפיין את האנשים האלה

המזלות שימצאו ניצוץ רומנטי הקיץ/tiktok.com/@innerworldsastrology

יש אנשים שיעשו הכל כדי למצוא חן בעיני אחרים ואנשים שפחות אכפת להם שהם צוברים קהל שונאים ולא ינסו להתאמץ כדי לשנות זאת. בגלגל המזלות שלנו יש מזל אחד שמאפיים במיוחד את האנשים מהקבוצה השנייה, מזל שלא מחפש פופולריות וממש לא אכפת לו מה אחרים חושבים עליו. מנחשים מהו?

מוקדם יותר השנה קבענו כי המזל הכי לא ידידותי בגלגל המזלות הוא מזל עקרב, החשאי והערמומי לעיתים. אולם, כשזה מגיע למידת פופולריות, זהו דווקא מזל אחר שנמצאת בתחתית הרשימה. האנשים שחולקים את המזל הזה אינם טיפוסים חמים ומזמינים במיוחד, יש להם אופי קרבי ותחרותי - ולא קשה להם לפגוע באחרים בזמן שהם חותרים למטרה.

אישה מתנשאת. ShutterStock
מזל שלא מחפש פופולריות וממש לא אכפת לו מה אחרים חושבים עליו/ShutterStock

המזל הכי לא פופולארי הוא...

מזל טלה (21 במרץ - 19 באפריל)

בני מזל טלה - המאיץ הקרדינלי של גלגל המזלות - הם לא אנשים פופולריים לפי אסטרולוגים רבים וביניהם גם רידה וויגל שסיכמה זאת ב-Post. הם לא ישקיעו מאמץ בלהיות נחמדים אליכם - אז אל תקחו אותם ללב.

המזל שנשלט בידי מארס אינו כבול לצורך לרצות או למצוא חן בעיני אחרים. הוא כאן כדי להצית אש מכוונת. בני מזל טלה אדיבים אבל הם לא בהכרח נחמדים. הם לא מוכנים להכיל צרות של אחרים ויעידפו להגיד את האמת הכנה והקשה בפרצוף.

יאמר לזכותם שהם אותנטיים. הם לא פופולרים לא בגלל שאי אפשר לאהוב אותם - אלא כי הם מסרבים לרכך את התגובות שלהם ולזייף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מזל טלה. ShutterStock
המזל שנשלט בידי מארס אינו כבול לצורך לרצות או למצוא חן בעיני אחרים/ShutterStock

אם שאלתם את עצמכם מיהו המזל הפופולרי ביותר, מלבד כמובן האריה שיעשה הכל כדי לזכות בפופולריות שלו, התשובה היא מזל מאזניים - שיושב ממש מול הטלה בגלגל המזלות. המאזניים שולט בבית השותפות השביעי. לעומתו, לבן מזל טלה אין רצון לשמור על דמוקרטיות, כשהמודל שלו הוא חוסר סבלנות, אימפולסיביות וחוצפה עם מעט התייחסות לרגשותיהם של אחרים. מה שאין לו בטאקט, הוא מפצה בלב וביעילות.

הורוסוקופ יומי למזל טלה >>

בני מזל טלה פעילים, עקשניים וקשוחים, אינם מסוגלים פיזית להסתיר את מה שהם מרגישים או להתרחק מקרב מתפתח. הכנות והאופי העימותי שלהם עלולים להרתיע, אבל אפשר לטעון שגישתם המהירה והפתוחה טובה להם לעור הפנים ובריאה יותר מהפנמת זעם והסתרת כעסים.

בני מזל טלה לא יתנצלו על מי שהם או מה שהם רוצים, מה שהופך אותם לאנשים לא פופולריים בעולם שלעתים קרובות דורש מאיתנו להתאים את עצמנו לאחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully