וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה, את לא לבד: אלה המזלות הבררנים ביותר

1.8.2023 / 0:04

לבררנות יש יתרונות וחסרונות. ברור שכשאת ביונסה אז הבררנות יפה לך, אך אצל האדם הממוצע התנהגות בררנית עלולה להיתפס כמתנשאת. זה המזל הבררן ביותר ע"פ אסטרולוגים

בווידאו: ביונסה שוברת את שיא הזכיות לזמרת עם 28 פרסי הגראמי/באדיבות: CBS/RECORDING ACADEMY

בקצה החיובי של סולם התואר, סלקטיביות מצביעה על אנשים שיודעים מה טוב להם, בטוחים מאוד בעצמם ובמה שיש להם להציע ולא מוכנים להתפשר על פחות. בקצה השלילי, בררנות מצטיירת כהתנשאות. אנשים בררנים נוטים לחשוב שהם טובים יותר מאחרים, לא להסתפק בפחות ממושלם ולעמוד על עמדתם גם אם היא תשאיר אותם בסוף לבד. הם יחזירו מנה במסעדה אם היא קצת שונה ממה שראו ברוחם ולעולם לא יתפשרו על פחות מסוויטה מפנקת במלון יוקרה.

"החברה אומרת לנו שלזרום היא סוג של תכונה מקודשת, אך לפעמים הבררנות מסייעת לנו להיות ישירים ולדרוש את מה שבאמת מגיע לנו", אמרה האסטרולוגית רידה וויגל ל-Nypost, כשזו טוענת שאחד המזלות ידועים בבררנותם. אז מיהו המזל בר המזל?

ביונסה בבריכה עם שטרות כסף. Giphy
ביונסה בררנית - ובצדק/Giphy

מזל בתולה (23 באוגוסט עד ה-22 בספטמבר)

היא לא הבררנית היחידה שלנו אך היא בהחלט הבולטת מכולן. הבתולה שולטת בבית השישי של שירות והרגלים יומיים, השולט בפרטים הקטנים ובגלגלים המשומנים. האנשים האלה הם בררנים במיוחד וזה כדי להבטיח שהכל סביבם יתנהל בצורה חלקה. כשדברים משתבשים הם לוקחים את זה ללב ולקיבה. הם בררנים מאוד באוכל ובמשטרי אימונים, כמו המלכה ביונסה ששיתפה בעבר שהתזונה היומית שלה "לא כוללת לחם, פחמימות, סוכר, מוצרי חלב, בשר, דגים ואלכוהול".

למזל בתולה יש אינטואיציה חזקה והיא נותנת להם תובנה ברורה לגבי מי הם ומה הם שווים. בני ובנות מזל בתולה עצמאיים מאוד, ביקורתיים ואינם סומכים על אף אחד שימלא אחר הצרכים שלהם - מלבד עצמם. הם שומרים את הבררנות שלהם בעיקר לגופם ולמסלולם האישי - אך לעיתים מרגישים צורך לנהל אחרים ולהביע את דעתם, מתוך אמונה שהם יודעים מה הכי טוב לכולם. הם בדרך כלל צודקים, אבל אף אחד לא אוהב שאומרים לו מה לעשות או שיש מישהו שחושב שהוא יודע יותר טוב מכולם.

באופן מוזר, בררנות הבתולה אינה משתרעת על האינטרסים הרומנטיים שלה. כשזה מגיע לבני הזוג, בני ובנות מזל בתולה קצת פחות בררנים בבחירות שלהם ומוכנים "לשדרג" אנשים שלא עומדים בסטנדרטים הגבוהים שלהם. בתולות יודעות מה מתאים להם ולעיתים האיכות שלהם ראויה להערצה. באופן מפתיע, מזל בתולה הוא גם המזל שהכי מפחד שלא יבחרו בו, תוך שהוא מאמין שאנשים לא אוהבים אותו - ואולי בעצם זה קצת מסביר את הבררנות המוגזמת שלהם.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מזל אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

מזל אריה הוא מזל בררני מאחר שהוא מלא בביטחון עצמי ומעולם לא מפקפק בערך שלו. האריה מרגיש מלך החיות והוא לא רואה אף אדם שיכול להתחרות בו. עם זאת, הוא לא לוקח את המקום הראשון שלנו כי הוא בניגוד לבתולה אוהב אנשים ומאוד אוהבים להזמין אותם למסיבה שהוא עצמו ארגן, בעיקר כדי שיחמיאו לו עד כמה מושלם הוא.

הורוסקופ יומי למזל אריה >>


עוד בנושא:
אסטרולוגית טוענת: אלה המזלות שנוטים להתגרש מהר

"3 המזלות האלה הם השקרנים הכי גדולים שפגשתם"

מזל עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)

העקרב אינו מתמסר בקלות. הוא דורש הוכחות בשטח כדי שהוא באמת יכול לסמוך על אנשים וזה מה שהופך אותו לבררן מטבעו. יקח לו הרבה מאוד זמן עד שהוא יפתח את החלון ויזמין אותך להיכנס - והוא לא יתפשר. מגיל צעיר החיים לימדו אותו שלא משתלם להתפשר.

בניגוד לבני ובנות מזל בתולה, הבררנות של מזל עקרב ניכרת גם במערכות יחסים. העקרב מאוד נאמן ודורש את הנאמנות הזו מהזולת. הוא מאוד טוטאלי, הולך עד הסוף, וכשמשהו מספיק טוב עבורו - אז עלול להיכנס למקום אובססיבי מאוד ובלתי מתפשר. בגלל שהעקרב נשלט על ידי כוכב פלוטו, האחראי על הצורך לחוות כל דבר בצורה טוטאלית, נראה לעיתים שהעקרב אוהב לעשות לעצמו חיים קשים, לצאת עם טיפוסים לא קלים ולדרוש מעצמו ומהסביבה לא מעט.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully