וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרולוגית טוענת: אלה המזלות שנוטים להתגרש מהר

25.7.2023 / 0:01

מחפשים זוגיות יציבה שתדע לגבור על כל מכשול מבלי לרוץ מיד לרבנות? אולי כדאי שתשקלו שוב זוגיות רצינית עם המזל הזה - וגם אלו מזלות לא יוותרו כשקשה? ומי "יתגרש" מהעבודה שלו מהר מדי?

המזלות עם הסיכוי הכי גבוה להתגרש/Lala Zodiac

בימינו אנשים נוטים "לפרק את החבילה" מהר יותר מבעבר, כשמחקרים אחרונים מראים שלזוגות נשואים שהכירו דרך אפליקציות ההיכרויות - הדרך הכי פופולרית היום להכיר אנשים - יש סיכוי גבוה יותר להתגרש מאשר אלו שהכירו בדרכים מסורתיות יותר. לפעמים גירושים זה בהחלט הפתרון הטוב ביותר לזוג, אך רבים יעידו שאולי הרימו ידיים מהר מדי.

האסטרולוגית רידה וויגל סיפרה ל-nypost שיש מזל אחד שבולט בחוסר היכולת שלו לעמוד בנדרים שמסר ביום חתונתו. לדבריה, המזל שנוטה יותר מאחרים למצוא בגירושים את המוצא האולטימטיבי הוא מזל דלי.

מזל דלי הוא מזל שמחזיק מעמד בדרך כלל, אך כשזה מגיע למערכות יחסים - הוא לא מחזיק בבן הזוג שלו אלא באידיאלים הלא גמישים שלו. לעומתו, מזלות שור, עקרב ואריה הם טיפוסים יציבים יותר שמוצאים סיבות להישאר נשואים גם כשלא פשוט. השור יעדיף פשוט להישאר במקום המוכר והאהוב שלו, האריה לא מסוגל לחשוב בכלל על כישלון - גם לא ביחסים, והעקרב יעדיף שלא יכנסו לכיס שלו בהליך גירושין מלוכלך.

אל תפספסו את ההורוסקופ השבועי שלנו >>

גירושים. Giphy
וואלה! התגרשנו/Giphy

מזל דלי, לעומת זאת, לא יהסס להגיע לרבנות. למעשה, כל בן זוג של מזל דלי יעיד שזה ממש לא פיקניק לחיות לצדו - ואנחנו לא באים להשחיר את המזל, יש לו גם המון יתרונות.

בני מזל דלי הם מרדנים מטבעם, נולדו להטיל ספק בסטטוס קוו, לאתגר את המסוכמות ובכלליות אינם מוצאים את עצמם בנישואים מסורתיים תחת תפקידי מגדר קבועים. הם אוהבים להיות אאוטסיידרים וכשמתעוררת בעיה, הם מאמינים שעדיף להם לפתור אותה לבד. הם מעדיפים להתמסר למטרה, למלאכה או לעניין שולי מאשר לאדם אחר. הם ידועים כעצמאיים, בעלי גישה לא שגרתית ברוב הנושאים ופשרה לא באה להם בקלות. הם אינטלקטואלים ועקשנים - וקשה לפנות לרגשות שלהם. הם מעדיפים לחיות חיים חסרי מחויבויות ולא להצטרך לתת דין וחשבון לאחרים. בשורה התחתונה, מזל דלי לא רואה בגירושים תבוסה אלא נאמנות למי שאתה.

השחקנית ז'ה ז'ה גאבור, בת מזל דלי, נישאה 9 פעמים. בין הגברים בחייה תמצאו דיפלומט טורקי, מלונאי, שני שחקנים, משקיע, ממציא, עורך דין לענייני גירושין ונסיך מאומץ. היא אמרה פעם: "את אף פעם לא מכירה גבר עד שאת מתגרשת ממנו". גם השחקנית לנה טרנר, בת מזל דלי, התחתנה והתגרשה 7 פעמים - ותמצאו גם דוגמאות למפורסמים עם ירח במזל דלי כמו בילי בוב תורנטון שהתגרש 5 פעמים ומרילין מונרו שהתגרשה 3 פעמים.

עוד בנושא:
"3 המזלות האלה הם השקרנים הכי גדולים שפגשתם"

סקר מצא: אלה המזלות שנוטים להוציא הרבה כסף על חופשות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ז'ה ז'ה גאבור. GettyImages
השחקנית ז’ה ז’ה גאבור נישאה 9 פעמים/GettyImages

האסטרולוגית הוסיפה שכשזה מגיע למזל בתולה, בני ובנות מזל זה הם אלה שנוטים לפרוש כשרע להם - אבל רק כשזה מגיע לתחום המקצועי. בעוד השור, העקרב, האריה ואפילו הדלי שלנו נוטים להחזיק מעמד בעבודה ולא להרים ידיים כשקשה או משעמם, כשמזל בתולה לא מוצא עניין נוסף בעבודה שלו, כשהוא לא מוצא בה אתגר או לא מרוצה מההתנהלות בה - הוא ממהר להתפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully