וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש מזל דלי: כל מה שאתם צריכים לדעת על המזל ומה שצפוי לו

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 11:29

ב-21.1 נכנסנו לחודש מזל דלי וזה הזמן לסקירה מלאה על המזל, התאמותיו הזוגיות וכל מה שצפוי לו השנה. דלאים, זמנכם הגיע

עוד פרטים על מה שמצפה לנו בשנת 2024/יאיר טריבלסקי

מזל דלי (21 בינואר - 18 בפברואר)

אומרים על הדלאים שהם בלתי צפויים, מתנהגים באיפוק ופתאום חותכים ונעלמים, שהם חיים בבועה של עצמם ולא יוצאים משם אלא רק כשנוח להם, שהם לא פועלים באופן קונבנציונלי שמקל על אחרים לעבוד איתם, שיש בהם צד שמנסה להדהים אחרים ולפעול באופן אקסצנטרי, שהם מתקשים באינטימיות אבל אלופים בידידות, שהם סופר יצירתיים ואינטליגנטיים, קצת מוזרים ושלא אכפת להם מה העולם חושב עליהם. מה מכל זה נכון?

מזל דלי שייך ליסוד האוויר, שאליו שייכים אלה שעובדים עם הראש ופחות עם הלב - ולקבוצת המזלות הקבועים. השליט של מזל דלי הוא אורנוס, הקשור מאוד לשינויים, ניתוקים וחשיבה מקורית, כוכב שגורם לו להיות מבריק וידידותי מאוד כלפי הסביבה - אך במקביל גם קצת מרוחק וסגור בבועה שכלתנית ומיוחדת. הדלי הוא אחד המזלות הידידותיים ביותר על פני גלגל המזלות. מהיותו שייך למזלות האוויר השכלתנים, הוא פתוח מאוד לתקשורת מהירה עם אחרים - וממהר להתיידד בצורה אינטליגנטית ולהקיף את עצמו בחברים.

מגיל צעיר הדלי נמצא במרכז קבוצת החברים שלו, גם כי הוא יודע לשמור על עצמו ולא לפתח רגשות עויינים וגם כי הוא רוצה להיות ידיד של כולם. אולם הדלי, אולי בגלל אורנוס ששומר עליו לבל יפגע, הוא מזל קצת לא אישי. הוא אמנם ידידותי מאוד, אבל לעיתים מעדיף ידידים על פני קשר זוגי סוער או חברי עמוק. עודף רגשות עלול לאיים עליו ולגרום לו לברוח - והוא אכן בורח, כי הדלי הוא אלוף הניתוקים. הוא זקוק להרבה מאוד חופש אישי ומוצא לו את יכולת התמרון בין כל המחוייבויות החברתיות שלו. הוא פשוט נעלם וחוזר - והוא גם יכול להתנתק ממך באמצע השיחה, לבהות בך, להתנתק, לחזור אחרי כמה דקות ולהשלים הכל בעזרת היכולת האינטליגנטית המהירה שלו.

מזל דלי. ShutterStock
הדלי הוא אלוף הניתוקים. הוא זקוק להרבה מאוד חופש אישי/ShutterStock

הדלי הוא מבריק מאוד ואורנוס גם מעניק לו לעתים ניצוץ של גאוניות ומקוריות, אותו ניצוץ ממנו אפשר לברוא משהו מכלום. אולם, הניצוץ הזה הוא ייחודי וכאמור לא אישי - ומשום כך קשה לו לעיתים עם אנשים לאורך זמן. לא פלא שהרבה מאוד דליים נקשרים למחשבים שלהם ועובדים בתחום ההייטק. אפשר ממש לומר שאת המחשב המציאו בשביל הדלי - והוא גם דומה לו: אינטליגנטי, מהיר מאוד, לא אישי ולא זקוק להבעת רגשות בלתי פוסקת. אפשר לתקשר עם כל העולם דרכו מבלי שיציקו לך איפה היית ומה עשית? לקבל הרבה מאוד אינפורמציה על נושאים שהדלי סקרן אליהם ובעיקר לתקשר מצוין מבחינה חברתית, להכיר הרבה אנשים ממרחק בטוח - ועדיין להשאר מוגן ולא אישי.

בדיוק מהסיבות האלה, לעיתים הדליים מתקשים בזוגיות חונקת ומעדיפים להיות עם עצמם, או עם קבוצה גדולה של אנשים בהם יוכלו להתבטא בצורה חברתית וידידותית - למרות שבפנים זה בעצם להיות לבד. אל תדאגו לו: הדלי, בתוך הבועה המבריקה שלו, לבד אך שמח ולא עצוב. לבועה הזו הוא מוכן להכניס רק אנשים שיבטיחו לו באופן אישי ובכתב שילכו ברגע שישעמם לו, או ברגע שירצה להיות לבד, ואם אפשר - בלי להיעלב.

להורוסקופ היומי ועוד פרטים על מזל דלי לחצו כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מזל דלי. ShutterStock
לעיתים הדליים מתקשים בזוגיות חונקת ומעדיפים להיות עם עצמם/ShutterStock

מה מצפה לכם בשנת 2024?

זמן למצוא משמעות עמוקה יותר לחיים, להתמודד עם עולם הרגש וללמוד אהבה.

אני מקווה שכבר הכנסתם את השטיח האדום לכניסתו של פלוטו למזל שלכם, אם כבר לא עשיתם את זה במרץ כשהוא ביקר אצלכם בפעם הקודמת. יש בהחלט סיבות לשטיח הזה. פלוטו עובר סופית למזל שלכם והוא אוהב שמתייחסים אליו בכבוד ומקשיבים לעצות שלו. הגיע הזמן לשנות ולהשתנות - וזה אומר להיות נאמנים לעצמכם בכל התחומים, החל מעבודה ומקצוע וכלה בנישואים ומערכות יחסים, בעיקר למצוא משמעות עמוקה יותר לחיים, שזה אומר משמעות רבה יותר בתחום המקצועי, בתחום האישי ובנושאים יצירתיים. כעת הזמן לקבל החלטות משמעותיו, ואם אתם לא תחליטו, פלוטו יחליט בשבילכם, כמו שבדרך כלל קורה.

כשפלוטו עובר למזל דלי, הדליים הולכים לעשות עבודה מיוחדת - עבודה אישיותית. הגישה הדליית השכלתנית, המבריקה והאינטליגנטית לא תהיה יעילה בתהליך הזה, ועלולה לגרום ללא מעט תסכול: אתם מבינים את הכל בראש, אבל פלוטו הוא כוכב שהעומק שלו עובר באופן קודם כל דרך הקישקעס ושם אין חכמה גדולה: סופגים או מחזירים, מתרסקים, קמים על הרגליים ומחטיפים. פלוטו במהותו הוא חווייתי ולא שכלתני, שכן רק חוויות טוטאליות - כמו קרבה למוות למשל, לידה, איבוד אדם ממש קרוב, התמודדות עם מחלות, פשיטת רגל - באמת יביאו איתן התמודדויות טוטאליות ושינויים טוטאליים ואמיתיים, שכן אלה יהיו שנויים במהות - ולא בהגיון.

האיכות של מזל דלי ואורנוס השולט עליו, ושל פלוטו כמובן, שונות ובעצם הפוכות. הדלי אלוף בלהתנתק ולנתק כשצריך וגם אם לא, אבל פלוטו לא בורח - אלא נשאר ונכנס לעומקו של כל נושא כולל להיכנס עם הראש בקיר, בעוד הדלי זקוק להרבה מאוד ספייס וחופש אישי, הברקות ומילים חכמות. כשפלוטו שוהה במזל שלכם החוויות יהיו טוטאליות, רגשיות ולא אינטליגנטיות. לעבוד תחת בוס כוחני או להילחם על עקרונות מול ממסד אדיש או מסגרת שלא מבינה זו חוויה מתסכלת, וכשנגמרות המילים - מגיע זמן האילתור והפתרונות יש מאין. זוכרים את הברון מינכאוזן שהוציא את עצמו בשערות מהביצה? זו דוגמא לחוויה שכזו: הולכים עד הסוף במצבים חסרי מוצא.

פלוטו ילמד אתכם בשנים הקרובות מילים שמפחידות דליים בדרך כלל: רגשות עזים וחזקים, אהבה טוטאלית, קנאה, שנאה, כעס, התרסקות ובמשפט אחד מורכב - הוא ילמד אתכם לנהל מלחמה טוטאלית על האמת שלכם, אישית, רגשית, חברתית ומקצועית, גם מול אנשים שלא רוצים להבין או לקבל או נהנים להילחם דווקא מולכם.

אמת, אהבה, כאב, דחייה, בכי, קרבה, אינטימיות - לפלוטו אין פשרות. אוהב או לא - ואם כן תלחם על האהבה שלך ובכל תחום. אם יש מה שיסביר אולי באופן הכי ברור עם איזה עולם אתם הולכים להיפגש בשנים הקרובות - אצל חלק זה כבר התחיל אגב - זה המשפט הזה.

כוכב יופיטר שעובר במאי לבית הרומנטיקה, היצירתיות והביטוי האישי של האגו שלכם הופך את כל מה שקשור לאהבה לאישו אמיתי: פתחו את הלב - והוא בהחלט עשוי להפתיע. יופיטר במזל תאומים ישפיע על היצירתיות וההבעה שלכם ויהפוך אתכם לסופר אקספרסיביים, יצירתיים ומרדניים יותר ממה שאתם כדליים, כולל העניין הזה של לחשוב מחוץ לקופסה. תוכלו לחוות שמחה ביצירתיות, בביטוי או באותנטיות שלכם אם תלכו עם זה עד הסוף, ופלוטו בבית הראשון ישמח כמובן להשיט עזרה בנושא. כשיופיטר פותח את הלב, היכולת לחזר ולדבר אהבה היא מדהימה, כמו גם היכולת לטפל בילדים ולשדרג את הקשרים איתם כשיופיטר עוזר לכם למצוא את הילד האמיתי הזה שבכם שצוחק בקול רם בלי לעשות חשבון. מכירים?

בוטום ליין - תתמסרו טוטאלית לפלוטו, אבל תפתחו את הלב עם יופיטר. עם העומק, היופי והשמחה שלהם - אין מצב שהאהבה תראה אתכם ותמשיך הלאה בלי לגעת בשרביטה המוזהב בלבכם הדליי המוגן בדרך כלל טוב כל כך, כי מול שני אלה בחזית אחת יהיה לו ממש קשה להדוף את האהבה.

מזל דלי. ShutterStock
זמן למצוא משמעות עמוקה יותר לחיים, להתמודד עם עולם הרגש וללמוד אהבה/ShutterStock

למי אתם מתאימים?

בני מזל דלי יתאימו בעיקר לבני מזל עקרב בזכות הכימיה החזקה ביניהם, כימיה שגורמת להם להתעקש ולהשקיע בקשר שוב ושוב. יש להם קשר חברי עם הרבה ספייס וחופש עם האדם הדומה להם - בן מזל דלי.

הדלי והאריה הם הפכים משלימים. אם הדלי יתחמם קצת והאריה יסכים להכניס מישהו אחר ללבו - צפוי קשר מצוין ולשנים ארוכות. גם עם המאזניים יהיה לדלי קשר מצוין כי הם דומים בהרבה תחומים.

עם זאת, כפי שציינו עם המזל הזה, הרבה מהקשרים שלו צפויים להסתיים בידידות יותר מאשר בזוגיות, כי לדלי קשה להתמסר במאה האחוזים ולוותר על הלבד שלו.
לחצו כאן כדי לראות על התאמתו עם יתר המזלות >>

איך אתם במיטה?
לדלאים יש ליבידו גבוה והם מוכנים לנסות הכל כשזה מגיע לסקס. הם עשויים להיות קרירים בהתחלה, אבל אם תצליחו להלהיב אותם מספיק - אתם הולכים מאוד ליהנות ממה שיש להם להציע. עם זאת, הם לעולם לא יאבדו שליטה לגמרי. הם אוהבים אנשי שיחה ואנשים יוצאי דופן בעל עיסוקים אינטלקטואליים. הם לא מתפשרים על בינוניות. הם נהנים ממגוון פעילויות בחדר השינה ועשויים לאהוב את זה שיש לכם צד מוזר או אפל באישיות.
בדקו את ההתאמה המינית ביניכם בלחיצה כאן >>

ג'ניפר אניסטון על השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב. Mike Blake, רויטרס
ג'ניפר אניסטון, בת מזל דלי/רויטרס, Mike Blake

איזה דלאים אנחנו מכירים?

איתי לוי (25.1.1988), יעל בר זוהר (29.1.1980), אופרה ווינפרי (29.1.1954), אברהם לינקולן (12.2.1809), אביתר בנאי (8.2.1973), דנה אינטרנשיונל (2.2.1969), ג'ניפר אניסטון (11.2.1969) מייקל ג'ורדון (17.2.1963), וולפגנג אמדאוס מוצרט (27.1.1756) וצ'רלס דרווין (12.2.1809).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully