וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר טינדר מצא: המזלות האלה זוכים להכי הרבה התאמות באפליקציות היכרויות

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 10:22

נתונים שהגיעו מאפליקציות ההיכרויות המובילות בעולם חושפים מהם המזלות שזוכים להכי הרבה התאמות, לאילו מזלות אתם נוטים להתאים, איזה מזל מחפש מערכת יחסים רצינית ומי שולח עירום?

המזלות שחולים על סקס/Tiktok.com/@asknikkibee

עדיין רווקים? יתכן שהמזל שלכם אשם בזה, תרתי משמע. אפליקציות היכרויות מובילות, כולל Tinder, Bumble ו-Match חשפו בפני ה-USA TODAY שבני ובנות מזל מסוים נוטים להשיג יותר דייטים, לדווח על יותר קשרים רומנטיים ועושים יותר סקס מאחרים. על פי נתונים שסיפקה אפליקציית ההיכרויות "באמבל", המזלות שזוכים להכי הרבה הצלחה באפליקציות הם: מזל אריה במקום הראשון, מזל סרטן במקום השני ומזל שור במקום השלישי והמכובד. אם אתם בני אחד המזלות האלה ואתם לא באפליקציות - אולי כדאי לכם לנסות שם את מזלכם.

האסטרולוגית קתלין מדינה אמרה ל-USA TODAY שזה נשמע לה הגיוני שמזל אריה הוא המוביל כשזה מגיע להתאמות באפליקציות היכרויות. "לעתים קרובות האריות הם הכי נוחים והכי חברתיים באופן טבעי. הם אדיבים, חמים, מעניקים וכריזמטיים, אז זה הגיוני שהם זוכים להכי הרבה התאמות", אמרה מדינה.

רבים ממשתמשי אפליקציות ההיכרויות משתמשים באסטרולוגיה בעת הגדרת הביו שלהם. "אני בדרך כלל לא בוחרת את כל ההתאמות שלי באמצעות אסטרולוגיה, אבל אני כן משתמשת בזה ככלי מועיל כדי לקבוע האם לשלוח הודעה או להיפגש איתם", אמרה חובבת האסטרולוגיה אנלורה סאב ל-USA TODAY.

מדינה אמרה שהיא ראתה עניין גובר באסטרולוגיה ואנשים המשתמשים בה כדי למצוא בני זוג תואמים. "כשאתה מתחיל להיכנס לעומק ההתאמות, אתה הולך לקבל תובנה אמיתית על הטבע של אותו אדם", אמרה מדינה.

לאפליקציות ההיכרויות יש 44.2 מיליון משתמשים רק בארה"ב, לפי Statista, כאשר טינדר מובילה ברשימה. ברבות מהאפליקציות הללו, משתמשים יכולים להוסיף את המזל האסטרולוגי לפרופילים שלהם. על פי נתונים שסופקו ל-USA TODAY על ידי באמבל, אפליקציית ההיכרויות השנייה בפופולריות שלה בארה"ב, נכון למרץ 2022, 78% ממשתמשי באמבל פעילים הוסיפו תגית מזל לפרופיל שלהם.

מזלות ודייטים. ShutterStock
האריות זוכים להכי הרבה התאמות באפליקציות/ShutterStock

למי אתם יותר מתאימים?

באמבל, טינדר ומאץ' מדווחים שאכן יש התאמות פופולריות לכל מזל. בנתונים שסיפקה טינדר, בני מזלות אסטרולוגיים מסוימים נוטים יותר להשיג התאמות עם מזלות ספציפיים. הנה הרשימה שהם פרסמו לפי הנתונים שנאספו:

מזל טלה זוכה בעיקר להתאמות עם מאזניים, בתולה ואריה.
מזל שור זוכה בעיקר להתאמות עם שור, מאזניים וטלה.
מזל תאומים זוכה בעיקר להתאמות עם קשת, דלי וסרטן.
מזל סרטן זוכה בעיקר להתאמות עם דלי, גדי וקשת.
מזל אריה זוכה בעיקר להתאמות עם טלה, תאומים ומאזניים.
מזל בתולה זוכה בעיקר להתאמות עם עקרב, טלה ומאזניים.
מזל מאזניים זוכה בעיקר להתאמות עם טלה, בתולה ומזל שור.
מזל עקרב זוכה בעיקר להתאמות עם בתולה, טלה ודגים.
מזל קשת זוכה בעיקר להתאמות עם גדי, דלי ותאומים.
מזל גדי זוכה בעיקר להתאמות עם קשת, דלי ותאומים.
מזל דלי זוכה בעיקר להתאמות עם קשת, גדי ותאומים.
מזל דגים זוכה בעיקר להתאמות עם דלי, סרטן וגדי.

בחודש שעבר סיפרנו לכם שעל פי נתוני סקר של אתר ההיכרויות Match, בני ובנות מזל דלי דיווחו שהם עושים הכי הרבה סקס בחודש, עם 52% שידווחו שעשו זאת בשנה החולפת. אלה שנולדו תחת מזל טלה היו הבאים בתור, כאשר 50% אמרו שהם קיימו יחסי מין מספר פעמים בחודש. הבתולות הגיעו אחריו עם 32% שאמרו שהם קיימו יחסי מין מספר פעמים בחודש ואת הרשימה סגרו בני ובנות מזל גדי, כאשר 31% אמרו שהם קיימו יחסי מין מספר פעמים בחודש.

"הדלאים עשויים להיות פתוחים יותר לסקס עם אנשים שונים, בגלל שהם מנסים לאהוב, להבין עם מה ועם מי הם רוצים להיות?", אמרה מדינה, "בני ובנות מזל קשת ומזל שור מדווחים על יציאה לדייטים רומנטיים יותר. בשנת 2021, 13% מהאנשים בני המזל הזה אמרו שהם יצאו לחמישה או יותר דייטים. בני ובנות מזל סרטן דורגו במקום הגבוה ביותר כשזה מגיע לסטוצים במהלך מגיפת הקורונה, עם 11% שהודו כי עשו את זה, לעומת בני מזל מאזניים עם נתון של 4% בלבד. בני מזל גדי היו בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לומר שיש להם 'יזיזים', אם כי רק 13% מהם הודו שהם נמצאים בסוג כזה של מערכת יחסים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מזלות ודייטים: אלה המזלות שזוכים להכי הרבה התאמות באפליקציות היכרויות. ShutterStock
בני ובנות מזל קשת ומזל שור מדווחים על העדפה לדייטים רומנטיים יותר/ShutterStock

מי הם המזלות ששולחים עירום?

כל מי שנמצא באפליקציות היכרויות יודע על מי אנחנו מדברים: אלה שנוטים לשלוח תמונות עירום לאחרים - גם אם מעולם לא התבקשו לעשות זאת. גם במקרה הזה ניתן לקטלג את אותם שולחי תמונות עירום לפי מזלות, כשמזל מאזניים נמצא בראש רשימת שולחי העירום, כש-85% מבני המזל הודו בפני Match שהם נוטים לעשות זאת ועשו זאת יותר מהרגיל במהלך ימי מגיפת הקורונה. "מאזניים עוסקים הרבה באסתטיקה", אמרה מדינה, "הם כנראה אוהבים תמונה מחמיאה שלהם ושולחים דברים שהם חושבים שהם אטרקטיביים כי למאזניים אכפת מאוד ממראה ואטרקטיביות. הם נשלטים על ידי ונוס".

כשזה מגיע למזל דלי, 43% הודו בדבר, בעוד 57% אמרו שהם שלחו פחות עירום באותה תקופה נמדדת. הטלה גם שולח פחות עירום אך בדומה למאזניים, הוא מודע מאוד למראה חיצוני. 91% בני המזל מדרגים את האטרקטיביות הפיזית כמדד חשוב. אחריהם נמצאים התאומים ש-74% מהם הודו שאטרקטיביות פיזית היא גורם חשוב בבחירת התאמה.

עוד בנושא:
ל-3 המזלות האלה יש את היצר המיני הגבוה ביותר - וזה לא מזל קשת

4 המזלות שיהיה להם הכי הרבה אקשן במיטה ב-2024

סלפי עירום. ShutterStock
בני ובנות מזל מאזניים שולחים יותר תמונות עירום באפליקציות/ShutterStock

ומי מחפש זוגיות רצינית?

זו אולי השאלה הכי חשובה שנשאלה כאן, אז שימו לב: המזל שהכי מוכן למערכת יחסים רצינית הוא מזל דלי.

42% מבני ובנות מזל דלי הודו שהם מחפשים באפליקציות מערכת יחסים רצינית ולא פנויים למשחקים. אחריהם ברשימה תמצאו את מזל אריה עם 33% (זה עשוי להפתיע חלק מכם) ואת מזל קשת עם 30%, לפי הנתונים שפרסם Match.

"דלאים מאוד סקרנים והם רוצים לראות, רוצים להבין ורוצים לדעת", אמרה מדינה, "הם כנראה יהיו הרציניים ביותר כאן, במונחים של מציאת מישהו שהם מרגישים שהם באמת יכולים להתחבר אליו".

סטפני מקנזי, מומחית מוסמכת למערכות יחסים אמרה ל-USA TODAY שלא צריך לפסול אדם רק על פי המזל שלו: "אנשים מושפעים יותר מדי מאסטרולוגיה ולא מניסיון אישי. זה נובע מקריאה של פוסט או כתבה שנשלחה אליהם ואומרת 'אתם לא מתאימים למזל הזה' אז הם קובעים לפי זה. כאסטרולוגית אני לא אומרת שהמידע לא נכון, אבל יש לבחון כל מקרה לגופו", אמרה מקנזי.

​חיימה ברונשטיין, מטפלת זוגית מוסמכת, אמרה ל-USA TODAY שכשזה מגיע ללקוחות שלה, נשים הן אלו שמעלות את נושא האסטרולוגיה, בעוד שגברים נוטים לומר לה שהאסטרולוגיה פחות חשובה להם. "אני כן חושבת שזה עוזר אם אתה יוצא או נמצא במערכת יחסים עם בן מזל שאיתו הכוכבים והכל תואמים", אמרה ברונשטיין, "אבל לפעמים אנשים הם לא בדיוק מה שהמזל שלהם אומר עליהם ולכן צריך תמיד לתת צ'אנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully