וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לשנת 2024 לכל המזלות ולישראל: "הכל הולך להשתנות"

יאיר טריבלסקי

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 21:36

פלוטו עובר למזל דלי והכל משתנה: שינוי בחשיבה, בעשייה ובפוליטיקה. הנה ההורוסקופ השנתי שלנו - כולל גם תחזית לשנת 2024 לכל מזל בנושאי אהבה ויחסים, בריאות, משפחה, קריירה וכסף

עוד פרטים על מה שמצפה לנו בשנת 2024/יאיר טריבלסקי

בתחזית השנתית אני בדרך כלל בודק את שינויי המיקום של הכוכבים הדוריים בשנה המתקרבת, שכן השינויים האלה משפיעים על כולנו באופן משמעותי יותר מאלמנטים אחרים. השנה הזו אני בודק את השינויים בהתייחס לתנועתם של הכוכבים פלוטו הכוחני שעובר למזל דלי בחודש ינואר ויופיטר, כוכב השפע, שעובר למזל תאומים בחודש יוני. אתמקד גם בדרך שבה השינויים שהם עושים השנה משפיעים על כל אחד מהמזלות - כך שהמשיכו לקרוא עבור התחזית השנתית לכל מזל בנפרד.

2024 - מרקורי בהילוך אחורי ומעבר גורלי של פלוטו
השנה הזו נפתחת כשכוכב מרקורי נמצא בהילוך אחורי במזל קשת. בגדול - זה משמעותי מאוד וצובע את כל השנה קדימה באור אחר, כשהשנה הזו מביאה איתה בעיקר צורך לסגור מעגלים ולעשות שינויים משמעותיים כדי לחזור לבסיס שקצת התרחק לאחרונה.

רק כדי להזכיר - במפת הממשלה הנוכחית גם מרקורי וגם מרס היו בהילוך אחורי. כולנו ראינו איזו שנה חווינו, ואולי במיקומו של מרקורי עכשיו יש יותר מרמז על צורך להחזיר את הגלגל אחורנית, למקום שבו היינו לפני שקיבלנו ממשלה שבמפת הלידה שלה מרקורי היה בהילוך אחורי ביחד עם מרס. את הנזקים אפשר לספור עד היום. אולם ההילוך האחורי הזה הוא משמעותי גם לכל המזלות עצמם, מכיוון שזו גם רוח הדברים שיושבת על כולנו. הוא מצביע על הרצון להיזכר ולחזור אחורה לימים שלפני השביעי באוקטובר, לתקופה שלא תחזור עוד.

בשנה הזו יותר סוגרים מעגלים מאשר פותחים חדשים, ובכל אחד מאיתנו קיימים גם הצורך ללכת קדימה ולהתרחק ממה שהיה וליצור אופקים חדשים, ומצד שני כולנו חווים גם שוב ושוב את מה שהיה ומתקשים להתנתק, כשהעבר מכביד על העתיד שנוצר באותו הרגע ומביא איתו גישה סקפטית וצורך לחדש ולהתחדש. את השינוי הזה, את היכולת הזו להתחדש, יביא איתו פלוטו.

התחזית השנתית של 2024 שונה מתחזיות של השנים האחרונות: השנה הזו אנחנו חווים שינוי משמעותי מאוד בכל תחומי החיים וזאת בשל מעברו של פלוטו ממזל גדי האמביציוזי, המכביד וממוקד המטרה - אל מזל דלי הפתוח, החברתי, המייצג את הדיאלוג שלנו עם הקהילה ועם העולם בכלל. פלוטו הוא הכוכב העוצמתי ביותר מבין שאר הכוכבים במערכת השמש, מבחינת יכולת ההשפעה שלו. הוא גם האחראי על התהליך המופלא ביותר שקיים - המוות והלידה, תהליך ההתחדשות האמיתי. המקומות בהם הוא עובר חווים את התהליך הזה, אולם חשוב לזכור שפלוטו הוא כוכב איטי והתהליך כולו יקח עשרים שנה.

משהו צריך למות כדי שמשהו יוולד ויתחדש. לפלוטו אפקט משמעותי במיוחד לעולם כולו הנוגע לשינויים ומהפכים, דרך הכנסת אנרגיה עוצמתית למסגרות פעולה קיימות, ניסיון לשינוי מאזן הכוחות הנמצאים בהן - ויצירת מהפכות ושינויים קיצוניים דרך עימותים ומאבקים. פלוטו עצמו מסמל את כוחו של הטבע הזקוק כל הזמן להתפתחות, גדילה, כיבוש, השמדה ויצירת משהו חדש - וחוזר חלילה.

הורוסקופ לשנת 2024. ShutterStock
הורוסקופ לשנת 2024/ShutterStock

על הקשר בין פלוטו לאופק של מדינת ישראל

האופק של מדינת ישראל נמצא במעלה הראשונה במזל עקרב - ופלוטו הוא זה ששולט כידוע על המזל הזה. זה אומר שכל שינוי שפלוטו עובר משפיע עלינו באופן די ישיר. באופן מעניין, זה מראה שהמדינה הזו תחזור שוב ושוב לתהליכיו של פלוטו מדי כמה עשורים, תהליכים טוטאליים שעיקרם איום בכיבוש או השמדה, מלחמה טוטאלית והתחדשות. זה טבוע בבסיסה של המדינה הזו: מדינה קטנה מוקפת אויבים ורוויה במלחמות. האופק במזל עקרב מראה על הצורך להתגוננות תמידית.

היו לנו לא מעט "משברים פלוטונים" בהיסטוריה, ביניהם מלחמת השחרור, מלחמת סיני, מבצע קדש, מלחמת ששת הימים והמלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר. כל מדינות ערב התאחדו נגדנו - ותמיד קמנו כמו עוף החול כדי להתגונן ולהתחדש. נראה שזה לא הולך לשום מקום ואנחנו נמשיך לעבור משברים כאלה כל כמה שנים. האופק של מדינת ישראל במזל עקרב מתבטא באופן טוטאלי לצער כולנו.

ב-20 השנים הקרובות צפויות לא מעט מהפכות משמעותיות. כל מהפכה מלווה בסוג של מאבק לחופש. אם זה חופש להצביע, חופש להשכיל, משטר דמוקרטי חופשי בארצות הברית או משטר חופשי בצרפת - גם מדינת ישראל תכנס למאבק שילך ויחריף על אופייה וצביונה. בארצות הברית וצרפת זה הגיע עד כדי מלחמת אחים. האם זה יסלים? האם צפויה מלחמת אחים? כן, זה בהחלט יסלים. כן, יש מצב של מלחמת אחים מוגבלת עד שלב מסוים, אלא אם אלה שנמצאים עכשיו בממשלה ידעו לעצור אותה בזמן. "מאבקים פלוטונים" במזל דלי מתאפיינים בלחימה טוטאלית על עקרונות, מול ממסד שמאמין באופן טוטאלי בדרכו ולא מוכן לוותר ולהתפשר. את הצורך בחופש ובהכרה אי אפשר לעצור כשפלוטו בסביבה.

אחת הדרכים שנראה בשנים הקרובות כאן תעסוק בצורך לעשות הפרדה בין הדת, המדינה והפוליטיקה. הפרדה כזו תהיה ממש ברוחו של פלוטו, אבל פלוטו מייצג גם את הצד השני שמגיע עם חומות בצורות של שנים רבות ועקרונות נוקשים, והוא יאבק כמיטב יכולתו כנגד השינוי. האם יצליח? יש לנו עשרים שנה להכתיר את הזוכה... אבל כמובן שזה יהיה אישו מרכזי שיצטרך להיות מוכרע בשנתיים-שלוש הקרובות, תוך ששני הצדדים מנהלים מאבק עקרוני. יהיה מעניין.

ולא שכחנו מיופיטר
יופיטר הוא הכוכב השני שמשנה מקום ומזל השנה מבין הכוכבים הדוריים. יופיטר נחשב לכוכב השפע, אולם הוא בעצם מרחיב את השפעת המזל שאליו הוא עובר ויוצר הזדמנויות להתרחבויות ולשפע. חשוב לציין שאלה לא קורים מעצמם ותלויים במאמץ שאנחנו נעשה כדי לגרום לזה לקרות. יופיטר שוהה השנה בכל מזל ומאפשר לנצל את הפוטנציאל שלו למי שבאמת לוקח את גורלו בידיו - ולא מחכה שדברים יקרו בעצמם.

עוד על מה שצפויה למדינה שלנו השנה לחצו כאן - וכעת: בואו נעבור לתחזית השנתית לכל מזל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מזל טלה (21 במרץ - 19 באפריל)

מזל טלה. ShutterStock
התחום שבו תצטרכו לעשות השנה מהפך משמעותי הוא התחום החברתי/ShutterStock

מעגלים חברתיים חדשים, שדרוג פעילות עם מוסדות וארגונים, תקשורת יוזמת.

התחום שבו תצטרכו לעשות השנה מהפך משמעותי הוא התחום החברתי, טלאים. זה אומר שינוי בכל התפיסה של מה זו חברה, מה זו קהילה - ומה יש לכם לתרום שם לעולם.

פלוטו היה בבית העשירי בשנה שחלפה ועבד עם הטלאים הרבה על נושאי אמביציה וקריירה - ורבים מהטלאים אכן הצליחו להיות באור הזרקורים וגם להצליח לא מעט. כעת מגיע השלב הבא: לתרום לא רק לעצמך כאינדיבידואל, אלא להכיר בכך שאתה חלק מקהילה, וככזה אתה יכול לתרום הרבה מעצמך גם אם אתה עצמך לא תהיה במרכז.

זה לא פשוט כמו שזה נשמע. לרכך את האגו הטלאי שחושב שהוא מרכז העולם ולשכנע אותו לתרום לקהילה מבלי שאתה עצמך תהיה במרכז... לא פשוט. אולי משום כך מדובר בתהליך ארוך של עשרים שנה בערך. פלוטו בדלי יעורר את המודעות החברתית שלכם ויגרום לכם להיות מעורבים יותר בקבוצות, מטרות וקהילות שתואמות את הערכים והתשוקות שלכם. אתם עלולים גם לחוות כמה מאבקי כוח, קונפליקטים או הפתעות עם חברים, עמיתים או רשתות חברתיות. מעבר זה יעזור לכם להעצים את המקוריות וההומניטריות שלכם ולפתח מודעות חברתית ואחריות רבה יותר.

מעברו של פלוטו למזל דלי המאכלס את הבית החברתי שלכם, מביא איתו שינויים בדרך שבה אתם משתתפים ותורמים לקהילה. פלוטו גורם לטלה שלנו שעד עכשיו היה בדרך כלל מרוכז בעצמו ובסביבתו הקרובה להפוך לחברתי יותר, ומכיוון שהטלה בדרך כלל אוהב גם לקחת פיקוד, אפשר לומר שהוא בהחלט עשוי להפוך לסוג של יזם חברתי, לבנות לכם אתר חדש או לקחת חלק משמעותי יותר בקבוצות פייסבוק ואינסטגרם.

מעברו של יופיטר אל בית התקשורת של הטלה בחודש יוני תורם גם הוא לתהליך החברתי הזה. יופיטר במזל תאומים יגביר את כישורי התקשורת והלמידה שלכם ויהפוך אתכם לתקשורתיים, שנונים והרפתקנים יותר בדיבור, בכתיבה ובנסיעות שלכם. הוא ילמד אתכם להתבטא ולדבר הרבה יותר מתמיד, להפסיק להיות מוצפים רגשית כשדברים לא קורים כפי שרציתם ולשתף בתחושות.

הטלה כמו שאר מזלות האש הוא מזל של עשייה ולא של מילים דווקא, אבל יופיטר יביא איתו שנה שבה המלים שלכם יהיו הנעה מצוינת לפעולה ולהרבה אקשן. משך שהייתו של יופיטר בבית התקשורת שלכם היא רק שנה, אבל השנה הזו תהיה מלווה בשינוי תקשורתי חזק, בשימוש רב יותר במילים, והרבה קשרים חדשים, שיחות ומפגשים שחסרו לכם מאוד השנה. מעברו של יופיטר למזל תאומים בחודש מאי מביא איתו ים של קשרים חדשים ומועילים ואפשרויות לשיתופי פעולה שלא היו עד עכשיו גם בגלל שהטלה מוכן לשתף אחרים בתכניות שלו.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

מזל שור (21 באפריל - 20 במאי)

מזל שור. ShutterStock
יש בכם רעב להגיע לעמדות כוח והשפעה/ShutterStock

אמביציה, דרייב ומעבר להילוך ראשון.

פלוטו שנכנס לבית הקריירה שלכם בסוף חודש ינואר, יביא איתו רעב להגיע לעמדות כוח והשפעה, ועשוי להתחיל תהליך איטי שבו הוא יזניק אתכם קדימה בשנים הקרובות. לאט לאט תאספו כוח ותהיו עוצמתיים ומשמעותיים בהמשך, אם תפעלו בחכמה כמובן. כלומר התקדמות איטית והדרגתית - ולא גל של אמביציה אובססיבית שקשה להפסיק.

התהליך הזה מתאים מאוד לשוורים, בעיקר אלה שנולדו בשליש הראשון והשני של המזל, אחרי שכוכב אורנוס הכריח אותם בשנים האחרונות לוותר על הרגלים מזיקים, לשנות דרכי חשיבה, לשנות מיקוד ואפילו לשנות לתפריט בריא יותר. כן, אורנוס עשה - ועושה - חיים לא קלים לשור המפונק, השייך לסדרת המזלות הקבועים, אלה שלוקחים קשה את הצורך לוותר על נעלי הבית ושאר הרגלים. אולם עכשיו לחברה האלה מופיע שחקן חדש, פלוטו, ומה שאורנוס עשה קטן יחסית לבולדוזר הזה, הן מבחינת השפעה והן מבחינת טווח הזמן. אכן מדובר בבולדוזר שאת נחת כף השופל שלו ירגישו השנה אולי בפעם הראשונה לא רק השור אלא גם שאר המזלות הקבועים, עקרב אריה והדלי עצמו. אורנוס אמנם יוצר ניתוקים ושינויים, אבל פלוטו שובר הורס - ובונה מחדש, זה תפקידו ככוח ההרס והבניה של הטבע.

זו השנה הראשונה שאתם פוגשים את פלוטו בבית הקריירה שלכם. זה אחד האתגרים הגדולים ביותר שיש לאמביציה שלכם. השור יודע להיות עקבי, יסודי ולפעול בתהליכים - אבל גם פה העקרב יעשה לכם בית ספר. יתכן שגם יכריח אתכם לוותר על מה שבניתם עד עכשיו כי זה לא טוב מספיק. הקשיבו לו. פלוטו הוא מתנה אמיתית למי שמקשיב לו ולא נלחם נגדו.

קריירה פלוטונית יכולה להיות גם קריירה צבאית, קריירה במשטרה, במחקר ובנושאים כמו כימיה, ביולוגיה, קרימונולוגיה או פסיכולוגיה. זו גם יכולה להיות קריירה אחרת - ופלוטו הוא זה שמזניק אתכם לעמדת כוח או שליטה בנושאי חומר וכספים.

יופיטר, כוכב השפע, יוצא מהמזל שלכם השנה ועובר לבית הכספים והעשייה, אחרי שסיים להעביר אתכם סדנת התפתחות וצמיחה אישית, ונתן לכם לטעום כמה חיזוקים, עידודים וחיבוקים מהעולם שממול. כעת יופיטר עובר לבית החומר והכספים שלכם. זהו זמן טוב לתרגם את כל מה שצברתם השנה לעשייה בשטח ולהרחבת חשבון הבנק. זהו זמן מצוין לנסות ולתת לחלומות שלכם לצאת ולנסות לממש אותם.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

רוצים לפתוח את השנה ברגל ימין?

המעבר של פלוטו מתרחש פעם בעשרים שנה והשנה הזו הולכת להיות שנה משמעותית מאוד בחיי כולנו. כדי להדריך איך פותחים אותה ברגל ימין ומה כדאי לעשות, אני פותח סדנאות קטנות בנות שלושה מפגשים. נאתר במפות האישיות של כל אחד מהמשתתפים את התהליכים הצפויים השנה, אזורי פעולה מומלצים, נקודות פריצה ואזורי סיכון - וניצור מסלול פעולה מדויק שיאפשר לנצל באופן המיטבי את פלוטו ויופיטר - ולהפוך את השנה הזו לשנה העוצמתית ביותר שלכם שתתמקד ביצירת בסיס פעולה חכם, פריצות דרך משמעותיות ויצירת תהליכי צמיחה אישיים בתחום המקצועי, הרגשי, החברתי והאישי. צרו איתי קשר בטלפון 052-4215559 או במייל להמשך פרטים. יאיר טריבלסקי

מזל תאומים (21 במאי - 21 ביוני)

מזל תאומים. ShutterStock
שנה טובה לנושאים הקשורים להתפתחות האישית שלכם/ShutterStock

הרחבת אופקים, צמיחה אישית ויוזמות אישיות.

הגיע הזמן להרחיב אופקים בבית התשיעי, תאומימים, אבל במקרה של פלוטו, הרחבת האופקים הזו היא בדרך כלל פנימה - ולא החוצה. כשאנחנו חושבים איזה מילים לחבר לצמיחה אישית והרחבת אופקים כשהמדובר בפלוטו, המילים הראשונות שיעלו לנו אלה "עומק ומשמעות". פלוטו הוא כוכב רב עוצמה וחלק ממנה נמצא גם עמוק בפנים, מתחת לפני השטח. אלה הנושאים המעניינים ביותר כיוון שהם אינם חשופים וצריכים להשקיע כדי לגלות אותם. הם נקראים "סודות החיים" ויש מקצועות שלמים שעוסקים בנושאים האלה המקושרים לפלוטו, החל מרפואה, המשך בקרימינולוגיה וכלה בפסיכולוגיה, פסיכיאטריה, ביולוגיה כימיה ועוד. כל הנושאים האלה עוסקים בסודות החיים עצמם והידע הזה נאסף על ידי דורות שלמים אך חלקו עדיין מצפה שאנחנו עצמנו נגלה אותו. זה הזמן ללמוד נושאים כאלה או נושאים רוחניים - ואפילו טכניקות כמו מדיטציה.

כשאתה עוסק עם פלוטו במזל דלי בבית התשיעי, מדובר תמיד גם בצמיחה אישית - הן דרך נסיעות ארוכות והן דרך לימודים: זמן טוב גם לחשוב על חיים בחו"ל ואולי גם על קריירה שם.

מעברו של יופיטר, כוכב השפע, למזל שלכם בחודש מאי 2024 יביא שנה מעולה לנושאים הקשורים להתפתחות האישית שלכם. זהו זמן טוב לקחת יוזמות מחודשות ולממש חלומות. יופיטר עוזר למי שעוזר לעצמו. זהו זמן לתרום לקהילה ולאלה שסביבכם, להקרין אופטימיות, לשנות לבוש והתנהגות, ו...לשמור על תזונה בריאה, כי יופיטר עוסק בהרחבת ה"אני", בהרחבת אזורי הפעולה שלנו, אבל גם הרחבת הכרס באכילת יתר אופטימית, בעיקר כשזה מגיע למתוקים.

זהו זמן להעז ולבדוק את הגבולות שלכם, להתעניין בנושאים שלא הכרתם ולהכיר אנשים מאזורי פעולה אחרים, ליצור לכם ידידים חדשים ושמחים ולנסוע יותר לחו"ל כדי להרחיב תודעה.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

מזל סרטן (22 ביוני - 22 ביולי)

מזל סרטן. ShutterStock
זוהי שנה של ניקוי משקעים, פחדים וחרדות/ShutterStock

משהו מת ומשהו חדש נולד באישיות, בעשייה ובמשפחה.

כשכוכב פלוטו עובר למזל דלי, הוא יוצא ממזל גדי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, אחרי עשרים שנה שעזר לכם לטפח יחסים, לבנות דיאלוג זוגי ולהיות שם עבור הפרטנרים שלכם - ולהוריד לחצים בנושאי יחסים ושותפויות. כעת הכיוון הוא התחדשות אישית ורגשית: לקום מחדש על הרגליים כמו עוף החול, לקחת את מה שיש וליצור משהו חדש.

פעמים רבות זה קורה אחרי תהליך ארוך ומעמיק שבו מיצינו את עצמנו. אם בנושאי קריירה ארוכת שנים, אם ביציאה ממערכת יחסים שהכבידה ומיצתה את עצמה, ואם ביציאה מתהליך של רווקות ופעילות סוליסטית אל תוך מחוייבות עמוקה וטוטאלית.

לפעמים תהליך הלידה מחדש של פלוטו הוא אחרי סוג של סוף מנטלי שלא היה קשור אלינו: פיטורים, פשיטת רגל, גירושים כואבים או מחלה ממושכת שהפגישה אותנו עם עולמות קשוחים. כעת פלוטו מביא איתו את הצד השני של המפגשים האלה - היכולת לקום למרות מה שחטפנו, לעמוד על רגלנו ולהמציא את עצמנו מחדש.

אולם לפעמים מדובר גם בתהליך אמיתי של לידה פרופר: לידת תינוק שחיכינו לו ושגורמת גם לנו להתחדש ולהתחבר אחרת לעולם, או לידה של יצירה כמו ספר חדש שכמו ילד זקוק להכרה, לטיפול, לעידוד ולהרבה פירגון כשהוא יוצא החוצה אל העולם הקר.

הבית השמיני מפגיש אותנו עם עולמו האמיתי של פלוטו, משהו מת ומשהו חדש נולד, עם המשפט "מה שלא מחסל אותך - מחשל אותך". כאן פלוטו נמצא בשיא עוצמתו.

כוכב יופיטר שעובר למזל תאומים עשוי להביא איתו הרבה עבודה מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח. כאן באופן ייחודי נוצרת מערכת של שנתיים: כניסתו של יופיטר לבית ה-12 של מאחורי הקלעים של מזל סרטן, ובשנה שלאחר מכן - מעברו לבית הראשון של הסרטן ומימוש כל ההבטחה שיצר והדרך שניקה, כשהיא בבית ה-12 מאחורי הקלעים.

זוהי שנה של ניקוי משקעים, פחדים וחרדות וכל מה שעצר ועוצר אתם - ולפרוץ החוצה בעוצמה, לפני שהשנה שאחריה תביא איתה את פריצות הדרך להן קיוויתם. אם תפעלו השנה באומץ ובחכמה ותנקו את הפחד מפני יציאה עוצמתית אל העולם מול הביישנות הסרטנית הטבעית, הרי שב-2025 תוכלו לצאת בעוצמה אל העולם, לראות את ההשפעה של ההשקעה והצעדים שעשיתם השנה, ואם פעלתם נכון - הצמיחה תהיה מהירה וחדה ויופיטר יזניק אתכם קדימה ללא מעצורים.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

מזל אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

מזל אריה. ShutterStock
פלוטו מאפשר לאריות להפתח לחוויה אולי העוצמתית ביותר בחייהם/ShutterStock

זוגיות, שותפויות, מערכות יחסים, אגו ועוצמה.

פלוטו עובר למזל דלי בסוף ינואר 2024, יתייצב מול המזל שלכם וישהה שם שנים רבות. המיקום הזה של פלוטו מול השמש של המזל שלכם הוא אחד מהעוצמתיים שיש. פלוטו הוא אתגר אמיתי למי שנמצא מולו, הן ביחסים והן בהתפתחות אישית. זהו זמן שבו מערכות היחסים הופכות משמעותיות במיוחד, ופלוטו מחזק אותן - או מאפשר להיפרד מהן אם הן אינן בונות, כדי שאפשר יהיה להמשיך הלאה.

כשפלוטו נמצא מול המזל שלכם, הוא מכריח אתכם להיפתח לעומק למי שנמצא ממול, לסמוך עליו ולהפוך אותו לבן ברית אמיתי - אם בנישואים ואם בשותפויות. פלוטו מאפשר לאריות להיפתח לחוויה אולי העוצמתית בחייהם - להתבונן בעוצמה הזו ממול, להיפתח אליה, ודרך ההדהוד של פלוטו להפוך הכי עוצמתיים שיש - ולא רק ביחסים.

יש משפט ששמעתי פעם: אם תהפוך אותה למלכה - זה יגרום לך באופן אוטומטי להיות מלך. זה מאוד נכון למיקום הזה. פלוטו מאפשר לכם לצמוח ולהתפתח רגשית, חברתית וזוגית כשיש עוצמה לא פחותה משלכם ממול. זהו זמן להשקיע ביחסים את כל כולכם. מצד שני, כשפלוטו נמצא בבית היחסים יש לפעמים מצבים שבן הזוג מציב מכשולים עוצמתיים מאוד, או שקורה לו משהו וזה מכריח אתכם להתמודד עם העוצמה החסרה של פלוטו - וזה לא פחות עוצמתי. גם מצבים דרמטייים מאוד יכולים להופיע עם הצדדים הבעייתיים של פלוטו: קנאה למשל, זהו קטע פלוטוני קשה. גם כעסים ומאבקי כוח ואגו - כשמישהו עוצמתי נמצא מולך, חשוב לא להילחם בו אלא לחבור אליו דרך הרכות ולא בדרך התחרותית והלוחמנית, כי אז שניכם תפסידו. פלוטו בבית היחסים הוא בית ספר נפלא ליחסים, גם עם מי שממול וגם עם העוצמה הפנימית שלנו עם עצמנו. הוא מאפשר לך לפגוש גם את הצדדים הנפלאים וגם את הצדדים הכואבים והקשים שלך עצמך מולו, עניין של מודעות ובחירה אישית.

מעברו של יופיטר לבית החברתי שלכם מביא איתו הרבה חברויות ומעגלים חברתיים חדשים. יופיטר במזל תאומים יגביר את חיי החברה והנטוורקינג שלכם ויהפוך אתכם לידידותיים, חברותיים, אסרטיביים ומשפיעים יותר בקבוצות, במטרות ובקהילות שלכם. אתם עשויים גם לחוות יותר הצלחה, מזל או שמחה אצל חברים ועמיתים שלכם. מעבר זה יעזור לכם לבטא את האינדיבידואליות שלכם, מקוריות והומניטריות, כמו גם לפתח מודעות חברתית ואחריות רבה יותר.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

מזל בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)

מזל בתולה. ShutterStock
השנה הזו תהפוך אתכם לשאפתניים, חדשניים ומגוונים יותר במטרות ובהישגים הקרייריסטים שלכם/ShutterStock

הנושאים שמעסיקים אתכם השנה: בריאות, אמביציה וקריירה.

פלוטו מביא איתו את הצורך להתחדש בכל תחום שהוא נמצא בו. התחום המקצועי של בני ובנות מזל בתולה הוא אזור הפעולה שאליו הוא עובר השנה. הבית השישי הוא בית שירותי. הוא לא מדבר על קריירה אלא על עבודה פרופר, תוך מתן שירות מקצועי. פלוטו יעזור לכם להגדיר מחדש השנה את הצרכים שלכם מעבודה וממקום העבודה הנוכחי, תוך מתן אפשרות לעשות שינויים אם במקום העבודה ואם בתפקיד שאותו אתם ממלאים דרך קידום לתפקיד אחראי יותר - או לעזיבה ולמציאת עבודה שמבטאת באופן חזק יותר את הרצון והצורך לעבוד בו. יש מצב שמדובר בשינויים שמזמן רציתם לעשות אך פחדתם, וזהו צורך השעה - משהו משתנה ואין לכם ברירה, מפטרים אתכם או שאתם פשוט חייבים להמשיך הלאה.

פלוטו עוזר לעשות מהפכים בכל תחום - וגם כאן. מציאת העבודה שמבטאת אתכם באופן המעמיק והמשמעותי ביותר, השקעה אמיתית בעבודה קיימת ושדרוגה לאורך זמן: זה בהחלט חלק מתהליך פלוטוני שעוזר ללדת מחדש את התשובה לפעול בתחום מסויים, להשקיע בו את המיטב וגם לראות תוצאות מצוינות בהמשך. זהו זמן שבו תוכלו לפתח מיומנויות ולהגיע רחוק בתחומכם - ומעברו יופיטר לבית הקריירה יחזק את המגמה הזו ויאפשר לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת. כדאי עד ראש השנה 2024 להגדיר מטרות ולצאת לביצוע כבר לאחר החגים בשנה הזו.

הבית השישי עוסק גם בנושאי בריאות שהזנחתם בשנתיים האחרונות, כשפלוטו מאפשר לכם להשקיע את המקסימום בבריאות הפיזית ואף יותר מזה: להיכנס לאורך חיים בריא שכולל אכילה נכונה ומינון מספק של פעילות פיזית וספורטיבית. זהו מיקום שמאפשר לטפל לעומק במחלות לא קלות ואף להצליח ולהתחדש בריאותית על כל המשתמע מכך. אלו יהיו משמעותיים במיוחד עבורכם השנה.

בעוד פלוטו שם את דגש על העבודה והתחום המקצועי, הרי שיופיטר במזל תאומים עובד על נושאי קריירה והתדמית הציבורית שלכם. יופיטר מביא איתו שנה אחת שבה תצטרכו להשקיע לא מעט גם באנרגיה וגם בחשיבה, אבל זה ישתלם: השנה הזו תהפוך אתכם לשאפתניים, חדשניים ומגוונים יותר במטרות ובהישגים הקרייריסטים שלכם. זו שנה אחת שאם תתמסרו לאמביציה שלכם ולצורך להיות ווינרים, יש בהחלט מצב שאכן תחוו הצלחה בגדול - הן מבחינת הישגים והן במעמדכם, במוניטין או בסמכות שלכם.

אם תעשו את הדברים נכון ותתמסרו לתהליך הקצר הזה יחסית, תוכלו השנה לפתוח דלתות משמעותיות שישארו פתוחות עבורכם גם שנים רבות קדימה - ותוכלו לזכות בהצלחה לה ייחלתם. זה יקרה אם תצליחו לחבר את העוצמה הפלוטונית של ההשקעה המסיבית בעבודה מצד אחד - ואת הצד הווינרי של יופיטר עם החזון, האמביציה והאינטואיציה להגיע להישגים גדולים אפילו יותר ממה שתכננתם בשנה הקרובה.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

מזל מאזניים (23 בספטמבר - 23 באוקטובר)

מזל מאזניים. ShutterStock
אם עדיין לא מצאתם את הנפש התאומה – יש סיכוי טוב שזה יקרה השנה/ShutterStock

להתחבר ללב וליצירתיות - ולחשוב מחוץ לקופסה.

כוכב פלוטו היצרי נכנס לבית החמישי שלכם, בית הרומנטיקה והיצירתיות ובמקביל גם בית ההנאות והילדים וכל מה שקשור לביטוי הישיר של האגו בסוף ינואר 2024. אם תקשיבו ללב ולתחושות הבטן שלכם ולשעור שפלוטו הטוטאלי מנסה להעביר לכם - ללכת עד הסוף ובאופן טוטאלי עם מה ועם מי שאוהבים - השנה הזו הולכת להיות מרגשת במיוחד.

מילת המפתח של פלוטו בבית החמישי היא אהבה. האהבה שפלוטו מביא איתו היא אהבה טוטאלית, של גוף ונפש, וזה אומר שאם עדיין לא מצאתם את הנפש התאומה - יש סיכוי טוב שזה יקרה השנה. יש גם סיכוי טוב שאהבה קיימת תהפוך להיות עוצמתית ומדהימה. אולם, יש גם סיכוי שהצדדים הפחות נחמדים של פלוטו יביאו איתם גלים של קנאה, רכושנות או חמדנות. אפילו מאבקי כוח בזוגיות, למשל מאבק על ילדים בין בני זוג. מאבק קשוח. פלוטו מגביר בעוצמה את מה שנותנים לו - ולכן כדאי לבקש ולהשקיע במה שחיובי ובונה.

גם היצירתיות שלכם תגבר ותתחזק בעזרת פלוטו, ואיתה גם היכולת לקדם אותה ואתכם אם באמת תהיו נאמנים לה ולעצמכם. יש אפשרות שעם פלוטו הדגש במה שאתם יוצרים יעמיק את הצד העוסק במניעים שמתחת לפני השטח - ספרות בלשית למשל, או צד שעוסק במהות החיים האמיתיים והאותנטיים. עם פלוטו קשה לזייף, אבל אפשר בהחלט לקחת את מה שיש ולהפוך אותו ליצירה שמחפשת עומק ומשמעות - וגם מוצאת. גם נושא הילדים פה, ולא רק יצירה, כי שניהם בעצם דרך ביטוי של האגו. זהו זמן ללידת ילד או ספר, מה שתחליטו, כשנושא הלידה הוא זה שחשוב כאן.

כוכב יופיטר במזל תאומים יעורר את החיפוש שלכם אחר רעיונות חדשים, אנשים מעניינים, וכל מה שמביא איתו את הצורך להרחיב אופקים ולהיכנס לשנה שלמה של צמיחה והתפתחות אישית נמרצת. יופיטר במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר מאפשר לכם שנה של תקשורת קלילה וזורמת, תוך היכרות עם לא מעט אנשים שחושבים כמוכם, כשהדגש הוא על הערכים שלהם שדומים לשלכם. זו בהחלט עשויה להיות תקופה של שיחות נלהבות על מהות החיים, וגם הרבה נסיעות לחו"ל או לימודים גבוהים - שני אלמנטים שעוזרים לנו לצמוח ולהתפתח, האחד דרך הרגליים והשני דרך הראש.

זהו תקופה להשיג ידע גבוה יותר שיהפוך אתכם לסקרנים, הרפתקנים ופתוחים יותר בלמידה, בנסיעות ובחקירות שלכם. אתם יכולים גם לחוות יותר הצלחה, מזל או שמחה בשיתוף הערכים והאמונות, הפילוסופיה והשקפת העולם שלכם עם אנשים במעגלים חברתיים חדשים. מעבר זה יעזור לכם לבטא את החוכמה, ההתרחבות והכרת התודה שלכם, כמו גם לפתח יותר מודעות, חוכמה וסקרנות בכלל.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

מזל עקרב (24 באוקטובר - 21 בנובמבר)

מזל עקרב. ShutterStock
אתם הם בין אלה שהולכים לחוות את השינוי הגדול ביותר השנה/ShutterStock

שינוי דרסטי, התקדמות בחיים וניקוי משקעים רגשיים שהצטברו.

אתם הם בין אלה שהולכים לחוות את השינוי הגדול ביותר השנה. בשנים האחרונות שהה פלוטו במזל גדי שבבית התקשורת שלכם - ולא מעטים מכם חוו תקשורת מכבידה ולא פשוטה. כשפלוטו עובר למזל דלי, בבת אחת משהו משתחרר ואתם נחשפים לאווירה אחרת. מזל דלי הוא פתוח, קריר ולא אישי, טכנולוגי וחברי אך לא מתקרב יותר מדי. לעקרב שעד עכשיו שהה במקום הגדיי הקשוח - זו עשויה להיות הקלה מיידית.

מזל עקרב שייך ליסוד המים. המעורבות הרגשית של העקרב גבוהה מאוד. כל מילה לא במקום עלולה להדליק פתיל לוחמני ולגרום לו לאבד פרופורציות. אולם כשפלוטו, שליט העקרב, עובר למזל דלי השייך ליסוד האוויר, הפרופורציות משתנות. העקרב לומד להסיר את השריון הרגיש, להתחבר לעולם סביבו ממקום ידידותי וחברי - וגם התגובות בהתאם. המעורבות הרגשית הופכת להיות מעורבות חברתית והעקרב מתיידד עם העולם והופך להיות דמות חיובית ותומכת יותר.

מזל דלי שוהה בבית הרביעי שלכם, שהוא בית המשפחה. השינוי הידידותי שחל בעקרב מתבטא קודם כל בבית ובמשפחה. זה קורה כשפלוטו, שליט המזל שלכם, נכנס למזל דלי המאכלס את הבית הרביעי שלכם. כל מה שקשור לבית ולמשפחה יקבל משמעות מיוחדת. בין אם זה בית שתקנו או שינוי באווירת הבית - או אפילו לידה אחת או שתיים בבית. יש מצב גם שעבודה בבית תביא איתה סיפוק והבית יהפוך גם להיות המקום שבו העקרב הסגור לומד לשתף ברגשות, לנקות משקעים רגשיים ולא להשאיר דברים בבטן.

במעברו זה של פלוטו יש סיכוי גבוה שעקרבים בוגרים שעדיין לא הקימו בית ומשפחה יעשו זאת - ויזכו בחום ובתמיכה הרגשית שהם זקוקים להם.

יופיטר במזל תאומים עובר לבית ההתחדשות שלכם, שהוא הבית הטבעי דווקא של פלוטו שעוסק בבניית משאבים חדשים תוך ויתור על הישנים. יופיטר מביא איתו לבית העוצמתי הזה הרבה שמחה ואופטימיות, אך גם יכולת לפגוש פחדים וחרדות שעצרו אתכם השנה, לחזק ולעודד, להרחיב את יכולת ההכלה שלכם והיכולת ליצור לעצמכם אזורי פעולה חדשים, ובעיקר לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, פעולה מקבילה למה שעושה כעת פלוטו כשהוא נמצא בבית הרביעי שלכם רק בסגנון אחר.

יופיטר ישנה את ההתייחסו שלכם לאינטימיות והמשאבים המשותפים שלכם, יהפוך את חווית הקרבה והסקס לשמחה יותר, ויהפוך אתכם ליותר נלהבים ועוצמתיים במערכות היחסים שלכם. המעבר של יופיטר יעזור לכם לבטא את האינטימיות, השינוי וההתחדשות שלכם, כמו גם יעזור לכם לפתח יותר מודעות לאינטימיות וכנות. יופיטר במזל תאומים מביא איתו רעיונות מעניינים לשימוש במשאבים ובכספים שלכם, אולם החלטות פזיזות ואופטימיות יתר עלולות לגרום לתוצאות מאכזבות.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

מזל קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

מזל קשת. ShutterStock
אם הלב הקשתי פנוי - יופיטר שעובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם מביא איתו כמה וכמה אפשרויות להיכרויות מעניינות ואפילו יותר מזה/ShutterStock

עומק, משמעות ומילים שמצליחות לגעת.

פלוטו עובר לבית התקשורת שלכם וזה הופך את כל נושא התקשורת מבחינתכם למשמעותי במיוחד בשנים הקרובות. הקשת השייך ליסוד האש הוא הרפתקני ואינטואיטיבי, אבל פלוטו מוסיף לכם כעת את מימד העומק שהיה חסר לכם. זהו זמן טוב להתחיל להבין מה קורה מתחת לפני השטח כשאתם מתקשרים, להבין מה באמת מפעיל את כולנו, להבין איך באמת המוח האנושי מתקשר ואת התובנות האלה להעביר למילים ולתקשורת שלכם.

כעת הזמן לא רק לפעול באופן אינטואיטיבי אלא לדבר, לשתף, לחלוק ולתרגם רעיונות ויזמות בעלי משמעות למילים: זה יצור אצלכם יזמות תקשורתית חדשה שתעזור לקדם את מה שחשוב לכם באמת. זה גם זמן ללמוד לבטא רגשות באופן מעמיק יותר, ליצור תקשורת סביבתית עניפה יותר, להכיר אנשים חדשים דרך שיחות ומפגשי זום, סדנאות תקשורת וסדנאות בכלל וללמוד טכניקות חדשות של תקשורת, שיווק וקידום אישי - ולפגוש מעגלים חברתיים שמשתמשים בתקשורת החדשה שלכם.

כעת הזמן לא להסתפק רק בשליפות אימפולסיביות מהשרוול אלא גם לשיחות עומק ונפש ארוכות, מה שנקרא חפירות שהקשת ממש שונא בדרך כלל, אבל פה עם מנטור התקשורת החדש, פלוטו, נראה שהפתיל הקצר שלכם מתארך ומינון הסבלנות שלכם גדל והופך להיות אפילו חלק מהותי מהתקשורת שלכם בשנים הקרובות. פלוטו מביא איתו גם יכולת לללמד אחרים ולהעביר את הידע שלכם - ובעזרת פלוטו במזל דלי, להשתמש גם בזום וגם בסרטוני וידיאו, לדבר בכנות ובאומץ על רגשות, לשתף, להרצות ולחזר - וללמוד איך לפעול עם המילים ולהפעיל אותם לטובתכם בסדנאות מכירות, שיווק ושכנוע כאלה ואחרות.

מעברו של כוכב יופיטר, שליט המזל שלכם, למזל תאומים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם עשוי להביא איתו שפע של היכרויות חדשות, דייטים וחברויות, ובמקביל ישפיע על השותפויות והמחויבויות שלכם ויהפוך אתכם לנאמנים, עצמאיים וסתגלנים יותר במערכות היחסים, הרומנטיקה והערכים שלכם. אתם עשויים גם לחוות יותר הצלחה, מזל או שמחה באהבה, בהרמוניה או באיזון שלכם. מעבר זה יעזור לכם לבטא את האהבה, ההנאה וההרמוניה שלכם, כמו גם לפתח יותר מודעות ורגישות לאהבה. אם יש לכם קשר זוגי עכשיו - זה הזמן להעמיק אותו ולדבר על הכל. אם הלב הקשתי פנוי - יופיטר שעובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם מביא איתו כמה וכמה אפשרויות להיכרויות מעניינות ואפילו יותר מזה. השאר יהיה בעיקר תלוי בכם.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

מזל גדי (22 בדצמבר - 20 בינואר)

מזל גדי. ShutterStock
זהו זמן לעבוד לא רק על נושא הרווחים אלא גם על נושא הניהול ובעיקר הניהול העצמי שלכם/ShutterStock

התארגנות כלכלית מחודשת והשקעה בבריאות שלכם.

אחרי שנים רבות, עוזב פלוטו סוף סוף את המזל שלכם וזה אומר שהוא סיים להשקיע בתהליך ההתחדשות של הגדיים, בעיקר אלה שהסכימו להקשיב לו, לעזוב את מה ואת מי שלא מתאים להם וללכת להמשיך לחפש באומץ את האמת הפנימית שלהם ולא להתפשר. כעת מגיע הזמן לעשות עבודה דומה על חשבון הבנק שלכם - ועל נושאי חומר וכספים בכלל. זה הזמן לממש חלומות אבל... בזהירות: פלוטו אינו סלחן. זהו זמן לעבוד לא רק על נושא הרווחים אלא גם על נושא הניהול ובעיקר הניהול העצמי שלכם.

אולם, פלוטו כידוע גם יכול להציע דרכים חדשות כדי להתמודד עם חומר, כספים והמשאבים שלכם. זהו זמן טוב לחשוב איך לגרום לכסף לא רק לעבוד עבורכם אלא להיות גם ציר פעולה וביטחון לשנים הבאות. כעת הזמן לגייס את כל החכמה שלכם, וכידוע הגדיים הם לא רק קשוחים אלא גם חכמים: לא לבזבז כספים (לא שאתם בזבזנים גדולים ממילא), אבל לחשוב בגדול זה חשוב כעת.

יהיו כמה מביניכם שפלוטו יביא אליהם חוויה אחרת. מכיון שזה כוכב קיצוני, יהיו מקרים שמה שבניתם עד עכשיו היה על כרעי תרנגולת, ופלוטו שאינו יודע רחמים יעשה טובה לעסק ויעצור אותו, או יביא אתכם לפשיטת רגל. גם זה לעיתים חלק מהדרך הפלוטונית: משהו מת ומשהו חדש נולד, נכון? לפמפמם משהו גוסס זה לא מביא לשום מקום, אז עוצרים - ומתחילים מחדש. זה יהיה תהליך מעולה למי שלא מכיר עדיין את פלוטו ואת העוצמות שהוא מביא למי שמחליט לבנות את עצמו מחדש.

במקביל, ממש במקרה נמצא במזל שלכם עכשיו גם סטורן הנוקשה לשנתיים ומשהו הקרובות, והוא יעזור לכם לממש ולקבוע עובדות בשטח אחרי הגיהוץ הפלוטוני והחזרתכם לחיים מבחינה כלכלית ואישית. זו הולכת להיות אכן שנה קשוחה למדי, בעיקר למי שנולדו בשלישון הראשון של המזל, אבל הגדיים כידוע הם אחד המזלות הקשוחים ביותר על פני גלגל המזלות - אם לא הקשוח שבהם, וסטורן הוא הרי השליט של מזל גדי כך שחידושים גדולים לא יקרו השנה.

יופיטר, כוכב השפע, עובר לבית העבודה והבריאות שלכם ומשדר אופטימיות שכדאי להיעזר בה. זה אומר שאתם זקוקים לשינוי בסביבת העבודה. יתכן וזהו זמן לעבוד עם אחרים, להמשיך לחברה דינמית יותר או למצוא עבודה שמחה ומתגמלת יותר ממה שיש לכם כעת. יופיטר במזל תאומים ישפיע על הבריאות שלכם וזהו זמן מצוין לכל הבדיקות והטיפולים שדחיתם, ואולי אפילו להיכנס למשטר בריאותי של אוכל בריא ופעילות גופנית קבועים. חשוב לשמור השנה בעיקר על העצמות והמפרקים, לא להגזים בפעילות מסוכנת לגוף, ולא לקחת סיכונים בכבישים ובדרכים. בעבודה כדאי לבדוק אפשרות לעבוד כעצמאים ולחילופין לקבוע לעצמכם סטנדרטים מקצועיים חדשים שיהפכו אתכם ליעילים, חדשניים ורב-תכליתיים יותר בעבודה, בשגרה ובהרגלים שלכם.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

מזל דלי (21 בינואר - 18 בפברואר)

מזל דלי. ShutterStock
תתמסרו טוטאלית לפלוטו, אבל תפתחו את הלב עם יופיטר/ShutterStock

זמן למצוא משמעות עמוקה יותר לחיים, להתמודד עם עולם הרגש וללמוד אהבה.

אני מקווה שכבר הכנסתם את השטיח האדום לכניסתו של פלוטו למזל שלכם, אם כבר לא עשיתם את זה במרץ כשהוא ביקר אצלכם בפעם הקודמת. יש בהחלט סיבות לשטיח הזה. פלוטו עובר סופית למזל שלכם והוא אוהב שמתייחסים אליו בכבוד ומקשיבים לעצות שלו. הגיע הזמן לשנות ולהשתנות - וזה אומר להיות נאמנים לעצמכם בכל התחומים, החל מעבודה ומקצוע וכלה בנישואים ומערכות יחסים, בעיקר למצוא משמעות עמוקה יותר לחיים, שזה אומר משמעות רבה יותר בתחום המקצועי, בתחום האישי ובנושאים יצירתיים. כעת הזמן לקבל החלטות משמעותיו, ואם אתם לא תחליטו, פלוטו יחליט בשבילכם, כמו שבדרך כלל קורה.

כשפלוטו עובר למזל דלי, הדליים הולכים לעשות עבודה מיוחדת - עבודה אישיותית. הגישה הדליית השכלתנית, המבריקה והאינטליגנטית לא תהיה יעילה בתהליך הזה, ועלולה לגרום ללא מעט תסכול: אתם מבינים את הכל בראש, אבל פלוטו הוא כוכב שהעומק שלו עובר באופן קודם כל דרך הקישקעס ושם אין חכמה גדולה: סופגים או מחזירים, מתרסקים, קמים על הרגליים ומחטיפים. פלוטו במהותו הוא חווייתי ולא שכלתני, שכן רק חוויות טוטאליות - כמו קרבה למוות למשל, לידה, איבוד אדם ממש קרוב, התמודדות עם מחלות, פשיטת רגל - באמת יביאו איתן התמודדויות טוטאליות ושינויים טוטאליים ואמיתיים, שכן אלה יהיו שנויים במהות - ולא בהגיון.

האיכות של מזל דלי ואורנוס השולט עליו, ושל פלוטו כמובן, שונות ובעצם הפוכות. הדלי אלוף בלהתנתק ולנתק כשצריך וגם אם לא, אבל פלוטו לא בורח - אלא נשאר ונכנס לעומקו של כל נושא כולל להיכנס עם הראש בקיר, בעוד הדלי זקוק להרבה מאוד ספייס וחופש אישי, הברקות ומילים חכמות. כשפלוטו שוהה במזל שלכם החוויות יהיו טוטאליות, רגשיות ולא אינטליגנטיות. לעבוד תחת בוס כוחני או להילחם על עקרונות מול ממסד אדיש או מסגרת שלא מבינה זו חוויה מתסכלת, וכשנגמרות המילים - מגיע זמן האילתור והפתרונות יש מאין. זוכרים את הברון מינכאוזן שהוציא את עצמו בשערות מהביצה? זו דוגמא לחוויה שכזו: הולכים עד הסוף במצבים חסרי מוצא.

פלוטו ילמד אתכם בשנים הקרובות מילים שמפחידות דליים בדרך כלל: רגשות עזים וחזקים, אהבה טוטאלית, קנאה, שנאה, כעס, התרסקות ובמשפט אחד מורכב - הוא ילמד אתכם לנהל מלחמה טוטאלית על האמת שלכם, אישית, רגשית, חברתית ומקצועית, גם מול אנשים שלא רוצים להבין או לקבל או נהנים להילחם דווקא מולכם.

אמת, אהבה, כאב, דחייה, בכי, קרבה, אינטימיות - לפלוטו אין פשרות. אוהב או לא - ואם כן תלחם על האהבה שלך ובכל תחום. אם יש מה שיסביר אולי באופן הכי ברור עם איזה עולם אתם הולכים להיפגש בשנים הקרובות - אצל חלק זה כבר התחיל אגב - זה המשפט הזה.

כוכב יופיטר שעובר במאי לבית הרומנטיקה, היצירתיות והביטוי האישי של האגו שלכם הופך את כל מה שקשור לאהבה לאישו אמיתי: פתחו את הלב - והוא בהחלט עשוי להפתיע. יופיטר במזל תאומים ישפיע על היצירתיות וההבעה שלכם ויהפוך אתכם לסופר אקספרסיביים, יצירתיים ומרדניים יותר ממה שאתם כדליים, כולל העניין הזה של לחשוב מחוץ לקופסה. תוכלו לחוות שמחה ביצירתיות, בביטוי או באותנטיות שלכם אם תלכו עם זה עד הסוף, ופלוטו בבית הראשון ישמח כמובן להשיט עזרה בנושא. כשיופיטר פותח את הלב, היכולת לחזר ולדבר אהבה היא מדהימה, כמו גם היכולת לטפל בילדים ולשדרג את הקשרים איתם כשיופיטר עוזר לכם למצוא את הילד האמיתי הזה שבכם שצוחק בקול רם בלי לעשות חשבון. מכירים?

בוטום ליין - תתמסרו טוטאלית לפלוטו, אבל תפתחו את הלב עם יופיטר. עם העומק, היופי והשמחה שלהם - אין מצב שהאהבה תראה אתכם ותמשיך הלאה בלי לגעת בשרביטה המוזהב בלבכם הדליי המוגן בדרך כלל טוב כל כך, כי מול שני אלה בחזית אחת יהיה לו ממש קשה להדוף את האהבה.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)

מזל דגים. ShutterStock
האפשרויות הרבות שמעניקים לכם פלוטו ויופיטר אכן משמעותיות וגם היכולת שלכם ליהנות מהם גדולה במיוחד/ShutterStock

להגיע לשליטה מאחורי הקלעים, ואז - לצאת למרכז הבמה.

כוכב פלוטו עובר למזל דלי המאכלס את הבית ה-12 שלכם. הבית ה-12 נחשב כבית של התת מודע, הפחדים, החרדות, הטראומות וההדחקות שלנו. מזל דגים השייך ליסוד המים הרגשי מאכלס את הבית ה-12 במפה האסטרולוגית הקלאסית ונושא התת מודע אינו זר לו. זהו מזל בעל איכות רוחנית, רגישות גבוהה ומינון גבוה במיוחד של אינטואיציה, אמפטיה ותחושות בטן. למרות כל אלה, כניסתו של כוכב פלוטו העוצמתי לבית ה-12 של המזל הרגיש הזה לא תעבור בלי תגובות דרמטיות פה ושם.

מעברו של פלוטו למיקום הזה יחזק מאוד את האינטואיציה והרגישות של הדגים, ביחד עם הרצון למצוא משמעות רגשית או רוחנית עמוקה יותר לחייכם. לבני ובנות מזל דגים עולם רוחני עשיר ופלוטו עשוי בהחלט לגרום להם להעביר הילוך בנושאי התפתחות וצמיחה אישית אבל לפני הכל - זהו זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ופחדים וחרדות שעצרו אתכם עד כה מלרוץ קדימה בתחומי החיים הדורשים יוזמה, פעולה ועבודת עומק אמיתית - כשאת הבסיס לכך יבנה פלוטו מאחורי הקלעים.

הפעילות בבית ה-12 היא חידה לרבים, אבל חייבים להבין שחלק מהפעולות המשמעותיות ביותר בחיינו מתקבלות באופן מודע ולא מודע בבית ה-12 ומופיעות אחר כך בבית הראשון הצמוד אליו. בעצם זהו בית הצמיחה הפנימי, כשאם עובדים איתו נכון - הוא מצליח להמיר טראומות, פחדים וחרדות למנופי צמיחה חזקים.

נושא נוסף שהבית ה-12 עוסק בו הוא השליטה בחיינו. אדם בעל רמת מודעות גבוהה שמודע לחזקותיו ומגבלותיו מגיע לשליטה בחייו מאחורי הקלעים ועם הזמן גם הופך את השליטה הזו לציר פעולה חזק שמופיע גם בבית הראשון ובעצם גורם לאדם להיוולד מחדש, אבל מה באמת נולד? היכולת שלו להגדיר מחדש את חייו דרך שרשרת פעולות שמחזירות אותו לשליטה באותם מקומות של חולשה שאיתם לא הצליח להתמודד קודם לכן: מסגרת מקצועית יציבה, מסגרת רגשית מתגמלת, מערכת כלכלית חכמה ומערכות יחסים שמביאות איתן הכרה, הערכה ואהבה.

דגיגים רבים יבחרו בשנים הקרובות להעמיק את התחום הרוחני בחייהם כתחליף להתקדמות בעולם המעשי - בשני המקרים מדובר בפלוטו שדוחף קדימה, כדי לתרגם רצונות, דחפים, יצירתיות ודמיון לפעולה ולקביעת עובדות בשטח. אחרים שהדחיפה של פלוטו תהיה עוצמתית מדי עבורם עלולים להיכנס למערכות נפטוניות לא מעשיות כמו התמכרויות למיניהן, הימורים, אשליות ופנטזיות.

אולם פלוטו מגיע לבית ה-12 של מזל דגים בדיוק כשבמזל דגים עצמו, כלומר בבית הראשון שלו, נמצא כוכב סטורן הקשוח שעבר למזל דגים השנה, שקורא את הדגיגים שלנו לסדר ומכריח אותם לא לברוח מהמציאות לדמיון (תכונה דגית מוכרת), אלא להתעמת עם המציאות וליצור מציאות אמיתית הבנויה על בסיס רגשי, מעשי, חברתי ומקצועי איתן. השילוב הזה שבני הדגים עוברים בשנתיים הקרובות בין פלוטו ליופיטר הוא לא קל, אבל דווקא הוא עשוי לחזק את הדגיגים וליצור תשתית פרקטית לדמיון וליצירתיות שלכם, בעזרת העוצמה הפלוטונית שבעזרתה אפשר להפוך את המציאות לעולם של אפשרויות אמיתיות לדגיג שלנו ולבני ביתו.

יופיטר, כוכב השפע, עובר למזל תאומים המאכלס את בית המשפחה שלכם בחודש מאי 2024 ומביא איתו תקשורת שמחה לכם ולבני הבית, עם חיזוק משמעותי אפשרי לתחושת השמחה של הביחד.

שהותו של יופיטר בבית הרגשי המשמעותי הזה של מזל דגים הוא מתנה אמיתית. הוא עשוי להפוך אתכם ליציבים, שמחים ומעניקים יותר מעצמכם בבית, במשפחה ובשורשים שלכם. אתם עשויים גם לחוות יותר הצלחה, מזל או שמחה בביטחון, בנוחות או בטיפוח שלכם בבסיס הפעולה שלכם. מעבר זה יעזור לכם לבטא את הצד המשפחתי שלכם בעוצמה רבה יותר, לגלות מודעות רגשית ורגישות רבה יותר ולחזק את תחושת הבטחון שהדגיג האופייני זקוק לה כל כך מהיותו גם שייך ליסוד המים הרגשי - וגם לקבוצת המשתנים. זהו זמן מצוין להפוך את הבית וסביבתו לשמחים יותר, לשנות אווירה, להרחיבו ולעשותו נעים יותר, ואולי במקביל גם להרחיב את המשפחה במישהו שמח שידע ליהנות מהשינוי.

מכיון שיופיטר הוא גם כוכב השפע, יש בהחלט מצב עכשיו שתרצו לעבוד מהבית, שיעניק לכם את המקום הבטוח להשקיע בו את כל הדמיון והיצירתיות שלכם באווירה ביתית ותומכת. זהו גם זמן טוב לפנות לענף הנדל'ן מבחינה מקצועית או אחד המקצועות הקשורים אליו כמו אדריכלות או עיצוב פנים - הדגיג ניחן בדרך כלל בכישורים רבים וכשהוא מרגיש מוגן ובטוח - הוא אחד היוצרים המוכשרים שקיימים.

אולם, בסמל המזל שלכם ישנם שני דגיגים וכל אחד מהם פונה לכוון אחר: האפשרויות הרבות שמעניקים לכם פלוטו ויופיטר אכן משמעותיות וגם היכולת שלכם ליהנות מהם גדולה במיוחד: כל שצריך לעשות זה לבחור, וכשמדובר בשני דגים בכוונים הפוכים - לפעמים הבחירות הדגיגיות יכולות בהחלט להפתיע.

להורוסקופ היומי וכל מה שרציתם לדעת על המזל שלכם לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully