וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "הימנעו מהרגלים שמזיקים לכם - כמו צפייה אינטנסיבית בחדשות"

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 9:09

בפריסה שיצאה לכם, קוראי וואלה, לחיזוק והעצמה השבוע יצאו הקלפים הבאים: הנאהבים במרכז, שלושה גביעים משמאל ואס החרבות מימין. זו המשמעות שלהם לשבוע הקרוב

קלף שישה גביעים/Youtube/Sagie Mendelboim

לאור התקופה המאתגרת, אני רוצה לנסות לחזק את כולנו, אפילו במעט, בעזרת קלפי הטארוט. אני אלמד אתכם את אחת הפריסות שאני נעזר בהן הכי הרבה ב-30 השנים שבהם אני מלמד - פריסת האס-או-אס, ואעשה פריסה שבועית ייחודית כל שבוע לקוראי הטור.

מהי פריסת האס-או-אס (אסואס - בקיצור)?
הפריסה הזו כשמה כן היא - אמורה לתת לנו עזרה קטנה ומיידית ממש עכשיו, כאשר אנחנו ניצבים בפני קונפליקט ורוצים לדעת מה לעשות וכיצד להגיב. היא יכולה לשמש אותנו כשאנחנו רוצים לבחור פעולה לגבי זוגיות, עבודה, התפתחות אישית, משפחה ובכל נושא אחר, אבל הפעם ניעזר בה כדי לקבל כיוון לשבוע שלנו, מסר מחזק, מרומם ומקרקע.

איך הפריסה עובדת?
פשוט: יש לנו קלף מרכזי - הוא הכיוון או המסר העיקרי שלנו, ויש לנו שני קלפים צדדיים שיכולים לתמוך במסר הכללי או לחסום אותו. כך נדע מה עוזר לנו לממש את המסר ומה מקשה עלינו ונוכל להתנהל בהתאם, לנווט את דרכנו, להיעזר במשאבים ולגלות מודעות אל מול החסמים. בנוסף אספר בקצרה על כל קלף שיוצא בפריסה, כדי שנכיר אותו טוב יותר ובמשך הזמן תוכלו להתחיל להתנסות בעצמכם ולהנאתכם בפתיחות. אולי אפילו כבר היום.

אז מה הפריסה שיצאה לכם, קוראי וואלה, לחיזוק והעצמה השבוע?
הקלפים שהתקבלו הם: הנאהבים במרכז, שלושה גביעים משמאל ואס החרבות מימין.

קלפי טארוט. ShutterStock
פריסה לשבוע הקרוב/ShutterStock

מה הכיוון או המסר לשבוע הזה?

קלף הנאהבים הוא הקלף המרכזי שלנו, הוא אחד מ-22 קלפים שנקראים קלפי הארקנה הגדולה והם עוסקים בשיעורים הרוחניים המרכזיים של חיינו. קלף הנאהבים עוסק בשיעור של ניקוי הנתיב שלנו. זה נשמע קצת רוחני ומעורפל אבל למעשה בדיוק כמו שאנחנו מנקים את ביתנו וזורקים חפצים ישנים, לא פעם אנחנו צריכים לנקות את הנתיב משאריות העבר ומדפוסים חוסמים. לפעמים ההתבוננות ה"פשטנית" הזו בגורמים בחיינו יכולה לתת לנו קצת פרספקטיבה ויכולת להפריד בין עצמנו לבין האירועים.

האקסים שלנו הם דוגמה טובה למשהו שכדאי לנקות מהנתיב, כשהם לא מתקדמים לכדי זוגיות. ייתכן שבתקופה כזו אנשים צצים מהעבר, אולי גם אקסים סקרניים ואולי חברים שאיבדנו במהלך הדרך, ולכן חשוב שנעשה החלטה מושכלת אם אנחנו רוצים באמת להחזיר אותם לנתיב או שהם רק יותירו בלבול והרס נוסף.

עלינו לזכור שהניקיון של הנתיב שלנו הרבה פעמים חשוב יותר מהרצונות ומהחשקים שלנו, כי הנתיב "יודע" איך החלטות מסוימות ישפיעו עלינו לטווח ארוך ולא רק לחודש הקרוב. זה השבוע לבדוק אם יש דברים שראוי ואפשר להוציא מהנתיב - קשרים מזיקים, הרגלים לא נכונים. אולי אנחנו צריכים לווסת את זמני הצפייה בחדשות, את השיח על המצב, אולי אנחנו צריכים להגביר את פעילות הסיוע שלנו - או להיפך לצמצם אותה מעט.

אולי כדאי שנכניס דברים חדשים לנתיב, אבל ראשית עלינו להבין מה מיותר. אפשר לעשות ממש רשימת מלאי של גורמי חרדה וסיוע בחיינו. כמובן שלא בכל דבר אנחנו שולטים, אבל במערך החיים שלנו, יש לנו לא מעט שליטה ויכולת ניווט, ובזה עלינו להתרכז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טארוט: קלף הנאהבים. ShutterStock
קלף הנאהבים עוסק בשיעור של ניקוי הנתיב שלנו/ShutterStock

גורם מסייע או חוסם - אס החרבות

אס החרבות הוא קלף מהארקנה הקטנה - 56 קלפים שמדברים על שיעורי חיים קונקרטיים ומיידיים יותר, אשר מחולקים לארבע סדרות - אש, מים, אוויר ואדמה. אס החרבות משויך לסדרת האוויר. הוא מכיל את הספרה אחת - שמדברת על עוצמה, אחידות, עליונות, ומייצגת את השלם המצוי מעל כל המספרים האחרים. בנוסף יסוד האוויר עוסק בחשיבה, ניתוח, חיתוך והיגיון קר.

אס החרבות יכול בהחלט לעזור לנו לארגן את השבוע שלנו טוב יותר ולהוציא את מה שצריך לצאת מהנתיב דרך חשיבה נקיה. המחשבה - מה יועיל לי בטווח הארוך? מה יעשה לי טוב כרגע ובעתיד? מה הכי נכון ובריא לי? אלה שאלות של אס החרבות שמוציאות מהנתיב שלנו התמכרויות, הרגלים שליליים ואנשים שלא תורמים למארג חיינו.

חיזוק האספקט הזה בחיינו יכול להעניק לנו כוח אדיר אל מול קשרים והרגלים שאנחנו מחזיקים בהם רק בגלל רגשות אשם, נוחות או קושי להיפרד. עם אס החרבות אנחנו עושים את הדבר הנכון, הולכים בדרך הנכונה ומתייחסים לשיקולים הכי רלוונטיים. לכן כשאנחנו ניגשים השבוע אל סיטואציות עלינו לשים את הרגש מעט בצד ולחשוב לפני הכול - רציונאלית על הדברים שנכון להכניס אל חיינו ואל סדר היום.

אס החרבות. ShutterStock
אס החרבות יכול לעזור לנו לארגן את השבוע טוב יותר/ShutterStock

גורם מסייע או חוסם - שלושה גביעים

שלושה גביעים הוא קלף השמחה והשפע שלנו. כשאנחנו מפנים מקום בחיינו מ"גרוטאות" רגשיות, יש לנו הרבה יותר מקום לקבלה של שפע. חלק מהמשימה שלנו היא להבין שמגיע לנו: מגיעה לנו עבודה שאנחנו אוהבים ובריאות, מגיע לנו להיות בתקשורת עם בני זוג פוטנציאליים טובים, מגיע לנו ליהנות מהיום שלנו ולסדר אותו כפי שנכון לנו. אולי אפשר השבוע להקדיש זמן לדמיון של הודיה על הדברים שיש לנו, וגם על הדברים שאנחנו מחכים שיגיעו אל סף דלתנו. אולי אם נגיד תודה מראש, נצליח לפנות מקום - מנטלית לאותם הדברים שאנחנו רוצים שיגיעו. אפשר לדמיין שלווה, נינוחות, את בן הזוג הנכון, את היום הנעים בעבודה - שאנחנו מדמיינים, ולפנות מקום באופן יזום לטוב ולחיובי - שיגיעו.


עוד בנושא:
האם ננצח במלחמה? מומחה טארוט מסביר האם לקלפים יש את התשובה

טארוט קלף שלושה גביעים three cups. ShutterStock
שלושה גביעים הוא קלף השמחה והשפע שלנו/ShutterStock

מה אני יכול לתת כרגע?

מי שרוצה להמשיך וללמוד על פריסת האס-או-אס, אני יכול להציע קורס מקוון חינם לגמרי המצוי באתר שלי וכולל פירושים והסברים. מאגרי המידע החינמיים שלי תמיד פתוחים, מידע עצום באתר שלי על כל הקלפים ומאמרי עומק, קבוצות תמיכה בפייסבוק שבהם יש סיוע חינמי - אלו הם משאבים של ידע שיכולים כרגע לתת מעט הפוגה מהמצב, אם תרגישו צורך בשינוי פאזה זמני, או במילוי מצברים. כמו תמיד ובהמשך לכל שנכתב - הקשיבו לעצמכם תוך כדי קריאה, בדקו אם אתם מתחברים לחומר הכתוב, אם אתם נהנים ממנו ואם הוא משרה בכם שלווה ועניין. אני מקווה כמו כולם שנחזור מהר לשקוע בנושאים שאנחנו אוהבים ונחזיר לעצמנו את השלום והביטחון - מבפנים ובכלל.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully