וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אס החרבות

מור בן עמי

16.10.2010 / 2:10

אתם הרבה יותר עירניים והגיע הזמן לפעול למימוש התוכניות שלכם, גם אם זה כרוך במחיר שצריך לשלם

מערכת וואלה!

כשאס החרבות מופיע בקריאה, הגיע הזמן הנכון לממש את הרעיונות או את התוכניות שלנו. לעתים אס החרבות מראה, כי בתהליך שבו אנחנו נמצאים תהיה התערבות קוסמית: אנחנו "תקועים" זמן רב מידי ולא מתקדמים ולכן נקבל "דחיפה" קלה למקום הנכון. חשוב לציין, שבשונה מקלפי החרבות האחרים, "הדחיפה" תהיה נטולת כאב ותשמש התפתחות מבורכת עבורנו.

הקלף מראה לנו, שזה הזמן לנוע קדימה. זה הזמן ללמידה במישור האינטלקטואלי ובמישור הרוחני וזה הזמן למימוש תוכניות שהמתינו במגירה זמן רב. באופן כללי, אנחנו מרגישים הרבה יותר ערניים ודרוכים, המחשבות שלנו צלולות ואנחנו מוכנים לקרב. ההרגשה היא שהגיע הזמן להתמקד במטרה ולצאת לפעולה. זה הזמן לפעול, לא להסס ואם צריך - אז גם לחתוך. עלינו לפעול ממקום הגיוני ולבצע את התוכנית שלנו, גם אם זה כרוך במחיר שצריך לשלם. כמו בכל קלפי האסים, גם בקלף זה התוצאות יהיו חיוביות ולכן אין סיבה להסס או לחשוש.

צילום: זוהר ראובני ודניאל יעקובוביץ'
עריכה: בת גולן

.

© מנדלבוים שגיא עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, שאותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

מור בן עמי היא יועצת רוחנית, קוראת בקלפי טארוט ומטפלת ברפואה משלימה, עורכת פגישות אישיות וערבי נשים בתל אביב ואיזור המרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully