וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות הכי צרי אופקים על פי האסטרולוגים

27.2.2023 / 23:59

מכירים את אלה שלא מוכנים לשמוע או לקבל דעות שונות משלהם? מתברר שניתן לזהות אנשים כאלה בלי להכיר אותם - רק לפי המזל שלהם. הנה המזלות הכי צרי אופק

המזלות הקשים ביותר בגלגל המזלות/@owenpiersonxo

צרות אופקים היא תכונה אישיותית שאנשים פחות מתחברים אליה. מצד אחד, היא מראה שהאדם נחרץ, בטוח בדעותיו ובעל עמוד שדרה - מה שלעיתים ראוי להערצה, אולם אותו אדם לרוב נצמד לדעותיו ואמונותיו ואינו מעוניין לשמוע או לקבל דעות שונות משלו, ולא מוכן ללמוד, לגדול או להרחיב את אופקיו. בעייתי, לא כך?

אסטרולוגים טוענים שגם את התכונה הזאת כמו פרפקציוניזם, קמצנות והתנשאות - ניתן למצוא אצל האחר דרך המזל שלו בלי שום היכרות מוקדמת. אם תכננתם לצאת לדייט עם אחד המזלות הבאים - אולי כדאי שתכירו את התכונה הזאת באישיות שלהם. הנה המזלות הכי צרי אופק:

גבר לא מוכן לשמוע דעות של אחרים. ShutterStock
אלה שלא מוכנים לשמוע דעות של אחרים/ShutterStock

מזל דגים

צרות האופק של הדגים מגיעה ממקום של עקשנות. "נראה שקל ונעים לעבוד איתו, אבל מתחת לקשקשיו הנוצצים - לדג יש עמוד שדרה חזק", אמרה בריאנה סוסי, אסטרולוגית מ-Sacred Arts for Soulful Seekers, ל-Best Life.

"הם לא מפחדים להילחם על מה שהם מאמינים בו. יתר על כך, הם עשויים להיראות צרי אופק יותר ממה שהם באמת. לעיתים הם ישחו לכיוון ההפוך רק כדי להוכיח נקודה. יהיה קשה לפענח מתי הם צרי אופקים ומתי הם פשוט בוחנים אתכם".

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מזל סרטן

"הסרטן עשוי להיסגר ולהימנע מרעיונות מסוימים רק כדי להגן על עצמו מפני רגשות מיותרים ומורכבים", אומרת אליס אלטה, אסטרולוגית מאפליקציית Futurio, "בנוסף ידוע שהירחים נוטים להיצמד לשגרה, לאנשים ולדברים שלהם".

אם מישהו יציע לו משהו שמחוץ לאזור הנוחות שלו, הסרטן לעיתים קרובות ידחה אותו. "למשל, סרטן גר עם בן/בת הזוג בבית ילדותם", מוסיפה אלטה, "למרות שהמשפחה עשויה להרוויח מספיק כדי לקנות בית טוב יותר, סרטן עלול לסרב לעשות זאת, מכיוון שהוא מאוד קשור למקום הזה". תצטרכו להשקיע מאמצים רבים כדי לגרום להם לשנות את דעתם.

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

מזל גדי

"בהיותם מאורגנים תמיד, הם בונים יסודות חזקים בעצמם ולעתים רחוקות הם פתוחים לרעיונות מאחרים", אומרת המאמנת והאסטרולוגית לינדה ברי. "גדי הם גאונים אסטרטגיים שמשחקים עם הקלפים קרוב לחזה שלהם, מבלי לחשוף את האסטרטגיות שלהם לאף אחד. הם משחקים כדי לנצח".

בין אם אתם בקשר אישי או עסקי איתם, סביר להניח שלעולם לא תקבלו גישה למניעים, למחשבות ולרגשות האמיתיים שלהם. ברגע שהם ישימו עין על הפרס שלהם - הם כנראה לא ישקלו את הדעה שלכם בעניין.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

מזל אריה

מזל מלא בטחון שלפעמים מכבה אחרים כברירת מחדל. "האריה היא חיה כל כך קשה ששום דבר לא יכול לחדור דרכה, כולל דעות של אחרים", אומרת ברי, "יש לו אגו גדול וחזק שמחזיק בדעות איתנות".

בדיוק כמו שהאריה שולט בג'ונגל, מזל אריה שולט בגלגל המזלות. זה יכול לגרום לו לא להתחשב ברעיונות של אחרים. הוא רואה את עצמו כאדם החשוב והמוכשר ביותר בחדר - אז מדוע להרחיב את האופקים שלו כשהכל גם ככה מושלם?

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

מזל טלה

שום מזל לא מעריך הצלחה וקבלת יתרון תחרותי כמו הטלה. "הם ממעטים לקבל או לבקש מידע ועצות מאחרים", אומרת ברי, "בני מזל טלה קובעים את דעתם בתקיפות ולא יחזרו בעצמם, במיוחד אם זה כרוך בעמדת כוח".

אם תבואו אליהם עם פתרון יצירתי לבעיה - הם ישתמשו כמעט בוודאות ברעיון שלהם במקום, גם אם שלכם טוב יותר.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

מזל שור

השור יתקוף כל מי שבדעה מנוגדות לו. "בני מזל שור דואגים לכסף, רכוש חומרי, משאבים אישיים וייראו כאילו הם פתוחים לרעיונות חדשים בכל הקשור לנכסים שלהם, אבל בגלל העקשנות שלהם, הם לא אוהבים שינויים מכל סוג - תכונה שמתורגמת לא פעם כצרות אופקים".

יתרה מכך, בני מזל שור נוטים להיות בעלי אישיות שתלטנית וחשאית, מה שמקשה על ניהול שיחות משמעותיות איתם. אל תצפו להגיע רחוק אם הם יעלו נושא לדיון.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully