וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פחות ממושלם: 4 המזלות הפרפקציוניסטים ביותר נחשפים

31.1.2023 / 0:15

קל לאפיין בעזרת המזלות מי הם האנשים שיגישו עבודה מספיק טובה "רק כדי לעבור" או לא יגישו אותה עד שהיא תהיה מושלמת וללא רבב. הנה המזלות הפרפקציוניסטים והמאורגנים ביותר

המזלות הקשים ביותר בגלגל המזלות/@owenpiersonxo

אתם ודאי מכירים היטב את הטיפוס הפרפקציוניסט, לכולנו יש חבר או עמית כזה לעבודה: פריק שליטה מוחלט שחייב לפקח על העניינים, לאתר אי דיוקים ולתקנם בדחיפות. הוא בחיים לא יגיש עבודה "רק כדי לעבור", הוא בחיים לא יעשה חצי עבודה או יסתפק בתוצאה טובה ומכובדת. הוא ישאף תמיד לשלמות, למקום הראשן - והפגם הקטן ביותר ידיר שינה מעיניו.

אסטרולוגים טוענים שבעזרת המזלות תוכלו לפענח מי הוא האדם הפרקציוניסט השואף לשלמות, לארגון ולסדר - ומי פחות. ליתר דיוק, הם טוענים ש-4 מתוך 12 המזלות שבגלגל המזלות הם פרפקציוניסטים חסרי תקנה. הנה הם:

פרפקציוניסטים. ShutterStock
מי אתם פרפקציוניסטים חסרי תקנה?/ShutterStock

1. מזל בתולה

בני מזל בתולה תמיד ישאפו לשלמות, ארגון וסדר. הם אנשים דעתניים ויעידפו להציב דברים במקומם. אי סדר יכול להוציא אותם מדעתם. הם גם לא אוהבים לנסות דברים חדשים. הם אוהבים לעבוד לפי לוח זמנים מדויק וקבוע - ותמיד ינסו לתקן דברים עד לרמת השלמות הרצויה. בני מזל בתולה בלתי מתפשרים ולא כדאי לכם להתערב בעניינים שלהם כשהם שוקדים על משהו. הניחו להם, הם יודעים מה הם עושים.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

2. מזל גדי

מזל אדמה המומחה בארגון. בני מזל גדי שואפים תמיד לפעול ביעילות המקסימלית ויוציאו לפועל תכניות בקנה מידה גדול כדי להגיע להצלחה. השליט הפלנטרי שלהם הוא סטורן הידוע במשמעת הנוקשה שלו, בעבודה לפי לוח זמנים ומערכת קבועה. בני מזל גדי יחיו תחת לוח זמנים מוגדר וצפוף אם צריך. הם תמיד יחפשו כיצד להגיע למצוינות הנדרשת, גם אם מדובר במשימה שלא באמת צורכת זאת.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

3. מזל דגים

הטיפוס האמפתי של גלגל המזלות. בני מזל דגים הם מהאנשים שאוהבים לקטלג את התיקיות שלהם, לבנות אינסוף רשימות אקסל במחשב כדי להגיע לחוסר פגמים מוחלט. מאחר שמזל דגים הינו מזל מים, הוא ניתן מאוד לשינוי. בני מזל דגים תזזיתיים ומשתנים וזה יכול לבוא לרעתם כשזה מגיע לפרפקציוניסטיות שלהם. הם יעשו הכל כדי לשמור על מבנה יציב מונע טעויות ואם לא יגיעו לשלמות, הם עשויים לקחת את זה ללב. פרקציוניסטיות וארגון עוזרים להם לשמור על מחשבותיהם צלולות. אל תעזו להרוס להם.

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

4. מזל אריה

לבני מזל אריה חשוב להיראות הכי טוב בעיני אחרים. שלמות מספקת את האגו שלהם, אז הם יעשו כל מה שביכולתם כדי להגיע לשם. הם יבנו לעצמם שגרה וקווים מנחים שתשמור על תואר השלמות שלהם. בינוניות היא לא על הפרק פה, חברים. הם אוהבים לתכנן הכול. התכנון עבורם חיוני מאוד כדי שהכל יצא לפועל ללא רבב. אם משהו לא ילך לפי התכנית שלהם, הם לא ישארו רגועים. מאחר שהאריות לא אוהבים עבודה קשה, להגיע לשלמות היא לא תמיד משימה פשוטה עבורם.

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully