וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתחלק בחשבון? אלה המזלות הקמצנים ביותר

24.1.2023 / 0:01

אסטרולוגים טוענים שכמו הרבה תכונות אופי אחרות, גם קמצנות ניתנת לאבחון בעזרת גלגל המזלות. הנה המזלות שקונים רק עם קופונים, גונבים נייר טואלט מהמשרד, לא משאירים טיפים למלצרים ותמיד יציעו לחלוק איתכם את החשבון - גם אם הייתם דייט מוצלח

ג'נה אורטגה מדברת על היותה מזל מאזניים/tiktok.com/@eleni_426

אסטרולוגים טוענים שניתן לקבוע האם אדם מסוים הוא קמצן - או לפחות בעל נטייה לקמצנות - לפי המזל שלו. מתוך 12 המזלות שלנו, יש 4 שאותם תכונה אנושית שנואה זו מייצגת.

כשזה מגיע להשפעות אסטרולוגיות ומפת הלידה שלנו, שני אינדיקטורים המצביעים על עושר, חוסר בו ורמת הנדיבות שלנו הם המזל השולט בבית השני שלנו - הקשור לערכים ולרכוש - וכוכבי הלכת הקשורים אליו.

זכרו שקמצנות היא בחירה, כך שגם אם המזל שלכם ידוע בקמצנותו - לא מאוחר לשנות את המצב.

הנה המזלות הקמצנים ביותר על פי אסטרולוגים:

קמצן. ShutterStock
בני מזל מאזניים מתעבים קמצנות - אבל הם בהחלט כאלה/ShutterStock

מזל מאזניים (23 בספטמבר - 22 באוקטובר)

בני מזל מאזניים מתעבים קמצנות אצל אחרים - ולא ישימו לב שגם הם בהחלט כאלה. עם טעמם היקר והתגובה האלרגית שלהם לעבודה קשה, האנשים האלה נולדו להיות מפונקים. למרות שהם ממעטים להחזיק בכסף או לבזבז אותו - ותמיד מנסים לגרום למישהו אחר לשלם עליהם - הם מנסים להציג חזות אלגנטית שלא מפחדת להוציא כסף על מה שצריך. למעשה, הם תמיד חושבים שמגיע להם יותר מאחרים וממנפים את חביבותם וקסמם כדי שיפנקו אותם. עבור חלק, בעיקר הבודדים והבזבזנים, המחיר של לבלות במחיצתם בהחלט שווה את ההוצאה הנוספת.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מזל גדי (22 בדצמבר - 19 בינואר)

בני מזל גדי סופרים מטבעות וחיים על קופונים. הם יחסכו כל מטבע וקופון אפשרי כדי להשיג את הפריט היוקרתי שהם כל כך רוצים - גם אם יקח להם שנים להגיע לשם. הם אוהבים לתכנן את עתידם באמצעות חיסכון אסטרטגי.

בני מזל גדי יעידו על עצמם שהם חסכנים - וכולנו יודעים שההבדל בין חסכנות לקמצנות קטן מאוד. כשונאי סיכונים ומודעים לעלויות, הם תמיד יעדיפו להלוות מאחרים מאשר לתת מעצמם. אם תבקשו מהם הלוואה, הם ידרשו מכם לשלם את הריבית וגם יתנו לכם הרצאה על חשיבות החיסכון בכסף. בסוף תעדיפו להישאר בחובות מאשר לקחת מהם שקל.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

מזל שור (21 באפריל - 20 במאי)

בני מזל שור אוהבים שמשלמים עליהם. הם גם יזכרו שאתם חייבים להם עשרה שקלים מלפני שנתיים. כשתצאו איתם למסעדה, הם בדרך כלל יזמינו את המנה הזולה ביותר - או את המנה היקרה ביותר וידאגו שאתם תשלמו עליה. בני מזל שור, כמו התאומים, אוהבים שמתייחסים אליהם - ומאחר שהם אנשים מאוד חביבים, הם גם זוכים להמון אהבה. עם זאת, הם לרוב מנצלים את הפופולריות שלהם כדי שהסובבים אותם ישלמו עליהם. אל תהיו הפריירים שלהם.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

מזל בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)

בני מזל בתולה לא חושבים שהם קמצנים - אבל הם חסכנים וצנועים, עם נטייה להימנע מהוצאות כספים מיותרות. הם גם יודעים בדיוק מה קורה בחשבון הבנק שלהם וסופרים כל שקל שהם מוציאים. הם אוהבים לבדוק קבלות ולראות שלא עובדים עליהם - וגם מאוד אוהבים לשפוט הרגלי הוצאות של אחרים, אז אל תקחו ללב את הביקורת שלהם.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

אילוסטרציה. ShutterStock
בני מזל שור יזכרו שאתם חייבים להם עשרה שקלים מלפני שנתיים - וירצו שתחזירו להם/ShutterStock

מחקר של אתר השוואת המחירים האוסטרלי Finder סקר 2,086 אנשים במטרה לקבוע את הקשר בין מזל להכנסה, עושר ויחס לכסף. המחקר מצא שמזל שור הוא המזל שצפוי לחסוך הכי הרבה כסף בחודש עם ממוצע של 713 דולר (כ-1,700 שקלים), בעוד שהתאומים חוסכים הכי הרבה כשמדובר באחוזים מתוך ההכנסה שלהם (28 אחוזים). עוד נמצא כי מזל עקרב טוב בחיסכון במצרכים (עם הוצאות של כ-340 שקלים בשבוע בלבד על קניות) ומזל דגים חסכן בכל הנוגע לקניות מקוונות (כ-380 שקלים בשבוע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully