וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שהמזל שלכם אומר על העדפותיכם במיטה

20.6.2022 / 0:01

האסטרולוגית לוסי פורטר המנהלת שירות שידוכים אסטרולוגי, טוענת שגלגל המזלות שולט על חיי המין שלנו. לדבריה, לכל מזל יש את התנוחות המועדפות עליו במיטה - בעוד הטלה אנרגטי ואימפולסיבי, הבתולה מעדיפות לקחת את העניינים לאט. הנה הפרשנות המלאה שלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

אסטרולוגית שידוכים חושפת את התנוחות האהובות ויתר ההעדפות במיטה של כל מזל ומזל בגלגל המזלות, כדי שתוכלו לקבל טעימה ממה שמצפה לכם ולהכין את עצמכם מבעוד מועד לכל מזל איתו תצאו.

לוסי פורטר, בת 27 מלונדון, מנהלת כבר מספר שנים שירות שידוכים אסטרולוגי ושמעה לא מעט פרטים אינטימיים על לקוחותיה. היא כמובן לא תחשוף אותם כאן, אבל היא טוענת שמצאה קשר ישיר בין המזל שלנו לתנוחות הסקס המועדפות עלינו. ממזל טלה האנרגטי שאוהב לדבר מלוכלך ועד מזל תאומים שחולה על מראות - הנה מה שכל מזל מעדיף שתעשו עבורו בחדר השינה.

סקס ואסטרולוגיה. ShutterStock
המזל שלכם יכול להעיד לא מעט על העדפותיכם בחדר השינה/ShutterStock

טלה: 21 במרץ - 19 באפריל

"הטלה הוא כיפי, שובב, אנרגטי ואימפולסיבי", אמרה לוסי ל-Daily Mail, "הם ינסו הכל פעם אחת - ופעמיים אם הם אוהבים את זה! כמזל הראשון בגלגל המזלות, הם לא מפחדים לנסות דברים חדשים ולהיות קצת ספונטניים".

לוסי, שעובדת כאסטרולוגית מקצועית מזה 5 שנים, הוסיפה: "בסקס הם אוהבים לראות את פניו של בן הזוג שלהם אז הם יעדיפו את התנוחה המסיונרית, כדי שיוכלו לדבר מלוכלך ולשמור על סקס מהנה ומעניין. עם זאת, הם ישמחו לנסות אינספור תנוחות כל עוד יש בהן יצירת קשר עין".

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

עוד בוואלה!

6 המזלות שלא אכפת להם מאף אחד מלבד עצמם

לכתבה המלאה

שור: 20 באפריל - 20 במאי

"בני מזל שור מעריכים שלושה דברים - חושניות, יציבות וביטחון. עבורם, כל הנאה חייבת להיות נוחה".

היא מסבירה: "יריעות משי, נרות בריח ורדים וארוחת ערב טעימה בת שלוש מנות, כל אלו חייבים לבוא לפני לילה ארוך של תשוקה. שור יהיה 'מטבל הבייגלה המלוח' כי לא רק שהוא נוח, הוא סופר חושני - וישקיע הרבה במין אוראלי".

הורוסקופ יומי למזל שור >>

תאומים: 21 במאי - 20 ביוני

בני המזל ידועים כבעלי ביטחון ולוסי מאמינה שהתכונה הזו משחקת לטובתם בחדר השינה, כי התנוחה האהובה עליהם היא כל אחת שמשלבת מבטים במראה. "תאומים נשלטים על ידי אלמנט האוויר, כך שהם פתוחים לשינויים, אוהבים לחקור, קלילים ושובבים", היא הסבירה, "זוכרים את סצינות המוטל ההוליוודיות האלה, שבהן זוג מקיים יחסי מין מתחת לתקרת מראה? זה כל כך מזל תאומים. תאומים מחפש נקודות מבט אלטרנטיביות בחיים, אז חיי המין שלו הם בדיוק אותו הדבר".

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

סרטן: 21 ביוני - 22 ביולי

לדברי לוסי, עבור בני מזל סרטן, סקס הוא "נוחות וחיבור עמוק". היא פנתה דווקא למין הנשי: "בנות מזל סרטן אוהבות כפיות, לובשות את חולצת הכדורגל הישנה של אהובן ומסתובבות ללא מכנסיים", אמרה, "בת מזל סרטן מסתכנת בהתכווצות בצוואר תוך כדי כפיות כדי להסתובב ולשמור על קשר עין עם אהובה. עבורה סקס הוא מסע של שני אנשים עם פסקול של מייקל בובלה ופיקניק רומנטי".

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

אריה: 23 ביולי - 22 באוגוסט

"עבור מזל אריה, סקס הוא שובבי, אקספרסיבי, נלהב ודרמטי", אמרה לוסי, "בני מזל אריה אוהבים להיות במרכז החדר ובמרכז תשומת הלב של בני הזוג שלהם".

היא הוסיפה: "בני מזל אריה משדרים באופן טבעי מנהיגות ואוהבים לשלוט בחדר השינה. הם אוהבים לעשות סקס כשהפרטנר שלהם על הכיסא, כי הם עומדים ויכולים לשלוט ולהיות 'הכוכבים' של התכנית שלהם".

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

בתולה: 23 באוגוסט - 22 בספטמבר

עבור הבתולה, לוסי אומרת שהשטן נמצא בפרטים הקטנים. "בני מזל בתולה לא מפחדים להאט דברים", הסבירה, "הם נוטים לא למהר למפגשים מיניים".

היא הוסיפה: "מין טנטרי הוא תהליך של חיבור לנשמתו של המאהב עם הרבה ליטוף, מגע עדין ונשימה מסונכרנת. זו ההעדפה שלהם. הסקס צפוי להיות ארוך, שעות על גבי שעות, ולהביא לאורזמה מלאה של הגוף כולו".

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

כפיות. ShutterStock
תנוחת כפיות היא המועדפת ביותר על מזל סרטן/ShutterStock

מאזניים: 23 בספטמבר - 22 באוקטובר

האסטרולוגית טוענת שהמאזניים הם "שובבים, ניסיוניים ואוהבים לחגוג". היא הוסיפה: "התנוחה המועדפת על בנות המאזניים תהיה ה-Reverse Cowgirl (כשהאישה למעלה וגבה מופנה אל הגבר) כי הן לא מפחדות לקפוץ למעלה ולקחת את המושכות לידיים שלהן. זה כאילו הן יוצאות לדהירה הרפתקנית בין הרים וערבות - כשהמאהב קשור אליהן".

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

עקרב: 23 באוקטובר - 21 בנובמבר

עבור בני מזל עקרב, הכל עניין של לשים את הקלפים על השולחן. התנוחה המועדפת עליהם, לדברי האסטרולוגית, תהיה לקיים יחסי מין מול קיר.

"עקרבים ידועים כמזל המסתורי ביותר בגלגל המזלות, ולמרות שהם יכולים להיות קשים לקריאה, מבחינה מינית הם יגידו לכם בדיוק מה הם רוצים ומתי," אמרה לוסי, "סביר להניח שהעקרב ישלח לך הודעה בשתיים בלילה ויגיד 'נפגשים בבית שלי בעוד 20 דקות, אני רוצה סקס כזה וכזה'. השקיפות שלהם נועזת, מרעננת ולעתים קרובות קצת קינקית".

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

קשת: 22 בנובמבר - 21 בדצמבר

"חלק הגוף החשוב ביותר לבני מזל קשת הוא הירכיים - להחזיק אותם, ללקק או ללטף אותם זה מה שמדליק אותם", הסבירה לוסי. "בני מזל קשת הם עצמאיים באופן טבעי ואינם נזקקים. הם לא יעשו הכל בשביל מאהב - או אורגזמה".

היא הוסיפה: "דוגי היא התנוחה המושלמת לבנות מזל קשת, מאחר שבה קל יותר להגיע לנקודת ה-G".

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

תנוחת דוגי סטייל. ShutterStock
"דוגי היא התנוחה המושלמת לבנות מזל קשת"/ShutterStock

גדי: 21 בדצמבר - 20 בינואר

לדברי לוסי, בני מזל גדי אוהבים סקס חפוז על השולחן. היא אמרה: "גדי הוא המנכ"ל של גלגל המזלות ובאופן טבעי ייקח את השליטה. דרכו של מזל גדי בחיים האלה היא שליטה עצמית. כל דבר שהוא יעשה - הוא ישלוט בו, אם זה בחדר השינה או בחדר הישיבות".

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

דלי: 20 בינואר - 18 בפברואר

עבור מזל דלי, לוסי אומרת שהתנוחה האידיאלית היא הנשר המפוזר. "חלק הגוף שנשלט על ידי מזל דלי הוא הברכיים," היא הסבירה. "התנוחה היא כמו מיסיונרית, אבל עם הרגליים פרושות על כתפי בן הזוג - כאילו הן כנפי נשר.

היא הוסיפה: "מזל דלי הוא חדשני, מלא הומור וסופר מתקדם - יש לו את היכולת לקחת אותך לעולם אחר עם התובנה והכישורים המיניים שלו".

הורוסקופ יומי למזל דלי >>

דגים: 19 בפברואר - 20 במרץ

מזל דגים הוא "החולם" של גלגל המזלות, לפי לוסי, מה שמוביל אותו ליהנות ממשחק תפקידים בחדר השינה. "הדגים אוהבים הזדמנות להתעלות מעל המציאות הזו", אמרה. "עבור מזל דגים, לבלות את הערב ככבאי, פיה או זומבי זה כיף גדול. עבורם סקס יכול להיות משחק אקספרסיבי של דמיון. הם יכולים להעלות פנטזיות ורעיונות שלא שמעתם עליהם קודם".

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully