וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 המזלות שלא אכפת להם מאף אחד מלבד עצמם

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 2:02

האנשים האלה חיים בעולם משלהם והאדישות שלהם עשויה לעיתים להטריף אותנו. אלה 6 המזלות ששום דבר לא מזיז להם - עד כדי כך שהם פשוט נראים לנו מתנשאים

יש אנשים ששמים לב לפרטים ויש אנשים שלא. אנחנו לא מדברים על אף אחד מהם, אלא על אלה שלא שמים לב לכלום - לא כי הם סתם מעופפים, אלא כי לא באמת אכפת להם מאף אחד מלבדם. בדרך כלל הם חיים באיזו בועה ועסוקים בעצמם. זה עשוי להיראות כאילו הם חיים ללא לחץ, אבל לעתים קרובות הדברים שהם מפספסים או טועים בהם גורמים להרבה לחץ עבור הסובבים אותם - או גרוע מכך, פוגעים ברגשותיהם של אחרים. אז נכון שלכולנו יוצא לפעול באנוכיות מפעם לפעם, אבל יש כאלה שהתדירות גבוהה אצלהם יותר מהרגיל - וקל לאפיין מי אלה לפי האסטרולוגיה. הנה המזלות שעד כדי כך לא אכפת להם מאף אחד שהם עלולים לפגוע בכם:

חוסר אכפתיות. ShutterStock
כי פשוט לא אכפת להם מכלום/ShutterStock

מזל דגים

להם עוד אפשר לסלוח. בתור מזל המים החלומי של גלגל המזלות, דגים נחשבים לעתים קרובות למתבודדים. המתוקים הרגישים האלה מעדיפים ללכת לאיבוד בחלומות בהקיץ שלהם מאשר להתמודד עם המציאות. על אף שהם לא יזניחו מחויבויות כמו עבודה, בית ספר ופעילויות משפחתיות, הם לרוב חיים בעולם משלהם, גם כשהם מסתובבים עם אנשים אחרים. זה יכול לגרום להם להיראות אנוכיים, גם אם הם לא מנסים להיות. דגים גם נוטים לעצום עיניים כשזה מגיע לביקורת. ברגע שהם החליטו שלא אכפת להם משהו, שום דבר לא יכול לשנות את זה. יש להם סדרי עדיפויות משלהם וכל דבר שלא נכנס לרשימה שלהם נחשב עבורם לבזבוז זמן ומאמץ.

עוד בוואלה!

אסטרולוגים מאשרים: אלה המזלות הדביקים והאובססיביים ביותר

לכתבה המלאה

מזל תאומים

תאומים נשלטים על ידי מרקורי וידועים בלשונותיהם החדות ואישיותם הכפולה. בני מזל תאומים עשויים להתפזר במרדף אחר הריגוש הגדול הבא. הם נוטים לאינטלקטואליזציה של רגשותיהם ועשויים לפעול ללא התחשבות באחרים מבלי להבין זאת. במקרים רבים הם לא מבינים כיצד הגישה שלהם לעשות דברים יכולה להתפרש אצל אחרים בצורה לא נכונה. בהיותם חברתיים מאוד, יש להם גישה לכל סוגי המידע. בעוד המזל האוורירי הזה אוהב להתיידד, המזל יכול להתהפך עליכם ולומר או לעשות דברים פזיזים באימפולסיביות. סימנים אחרים של חוסר זהירות אצל בני מזל תאומים כוללים איחור כרוני, הזנחה והפכפכות מתמדת במערכות יחסים.

מזל טלה

מזל טלה הוא מזל קרדינלי, מה שאומר שבני מזל טלה מוחצנים ואופורטוניסטים. הם גם נשלטים על ידי אש, מה שהופך אותם לאימפולסיביים ודעתניים - ועלול להוביל לרוב לזלזול באחרים. לאלה אין עניין לחפש אישור מבחוץ והם מתרעמים על הצורך לענות לסמכות. הם אנשים מהסוג של "בדרך שלי או בשום דרך", כי הם יודעים בדיוק מה הם רוצים ולפעמים מוכנים לעשות מעבר למצופה בדרך לשם.

מזל גדי

בטוחים ביכולותיהם, בני מזל גדי תמיד מאמינים שהדרך שלהם היא הדרך היחידה. האגו המנופח שלהם מכניס אותם לעתים קרובות לצרות, מכיוון שהם לעולם לא יודו שהם טועים או שאולי יש פתרון טוב יותר ממה שהציעו. הם אוהבים לרדוף אחר הזדמנויות ויכולים לצאת די אנוכיים כשהם עושים זאת. בני מזל גדי הם גאונים אסטרטגיים שתמיד משחקים כדי לנצח וזה יכול לפגוע באחרים בדרך. בנוסף, מזל גדי תמיד יבחר באופציה היעילה והמעשית ביותר עם מעט התייחסות לרגשות של אחרים. להגנתם, הם באמת מאמינים שהם יודעים הכי טוב בכל דבר.

מזל עקרב

עקרבים שואפים לכוח ושליטה ויכולים להיות אנוכיים מאוד. הרבה פעמים אנשים לא אוהבים את הגישה החסרת אכפתיות שלהם, אבל זה לא עוצר בעדם. הם ידועים בעוקץ העקרבי שלהם ויש להם את הכוח וההתמדה לעמוד בכל אתגר שעומד בדרכם. במסע שלהם לשלטון, הם אוהבים לשמור סודות וגם להפיץ רכילות שתסייע למטרה שלהם. הם לעולם לא יודו בטעות ולעולם לא יקבלו בהבנה משוב שלילי.

מזל קשת

קשת צריך להיות במרכז הבמה ולהראות לעולם הסובב אותו את האינטליגנציה והיצירתיות העצומה שלו. כוכב הלכת השולט במזל האש הזה הוא צדק המעודד את המזל הזה להגזים בכל הנוגע להבעת רגשותיו. בני מזל קשת עשויים להיות זחוחים ומתנשאים, בלי גבולות, כשהם תמיד ידאגו שאחרים ידעו בדיוק כיצד הם מרגישים. זה לא נדיר שהמזל הזה יחשוב שהכל קורה סביבו. עם האגו העצום שלהם, הצורך העמוק לזרוח ולמשוך תשומת לב, הם עשויים לעשות הרבה דברים אנוכיים מבלי להיות מודעים לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully