וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה את האחת בזכות "רוח רפאים" שניסתה לשים קץ לחייה

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 21:35

תושבת פורטסמות' טוענת שכמעט נהרגה על ידי רוח רפאים שרדפה אותה במשך שנה שלמה - ודחפה אותה מהמדרגות במספר הזדמנויות, אולם כעת היא מודה לה: "מצאתי את אהבת חיי ואת עבודת חלומותיי כציידת רוחות"

רוח רפאים תוקפת חתול סקרן/Tik Tok / stardustannie

חייה של דבי מק'אול התהפכו ב-180 מעלות כש"רוח רפאים אימתנית", לדבריה, רדפה אותה והתעללה בה במשך שנה שלמה. דבי טוענת שהרוח העיפה סביבה דברים באוויר, תקפה אותה, גררה אותה ברגלייה ודחפה אותה במדרגות מספר פעמים. כל הסבל שעברה השתלם לבסוף, כשבזכות הרוח המרשעת היא מצאה את בחירת ליבה ואת ג'וב חלומותיה: ציידת רוחות רפאים מוסמכת עם קהל מאמינים גדול.

האם זכורה לכם הסצנה המטרידה מהסרט "מגרש השדים" בו הילדה יורדת במדרגות על 4 כשגופה הפוך? (בהמשך תמונה שתזכיר לכם), אז לדברי דבי - היא כמעט חוותה סיטואציה דומה שכמעט הסתיימה במוות. רכזת הפיתוח בת ה-51 מפורטסמות', המפשייר, זוכרת שכבר מילדות הרגישה בנוכחותן של רוחות רפאים - אך הטראומה הגדולה של חייה קרתה ב-2012, כשלדבריה רוח רפאים החלה לרדוף אותה. היא סיפרה ל-Daily Star: "בילדותי יכולתי להרגיש בנוכחות זרה, אבל הייתי מתעלמת מזה. בשנות ה-20 לחיי גם הצלחתי לראות רוחות, אבל פשוט הייתי מתעלמת מהן והן היו ממשיכות הלאה. בנובמבר 2012 רוח רפאים דבקה בי וסירבה לשחרר אותי במשך יותר משנה".

דבי טוענת שחששה לחייה. לדבריה הרוח הייתה בלתי נראית בהתחלה אך בהמשך קיבלה נוכחות של "צל מבשר רעות". הרוח לכאורה החלה להתגרות בה ע"י הזזת פריטים סביבה, תקפה אותה, גררה ודחפה אותה במורד המדרגות. היא סיפרה: "הייתי נואשת. פחדתי שהרוח הזאת לא תעזוב אותי. עם הזמן זו הפכה להיות רדיפה פולטרגייסטית, כלומר היא החלה להזיז דברים סביבי. דברים עפו באוויר והיא תקפה אותי. היא דחפה אותי במורד המדרגות וגררה אותי בקרסוליי. זה קרה ארבע או חמש פעמים, במשך יותר משנה. הייתי מבועעת לגמרי. לא ידעתי איך להתמודד עם זה".

מתוך "מגרש השדים". Youtube, צילום מסך
הסצינה הזכורה מ"מגרש השדים". דבי מק'אול עברה חוויה דומה/צילום מסך, Youtube
ציידת הרוחות דבי מק'אול. www.ghost2ghost.co.uk, צילום מסך
דבי מק'אול: "הרוח דחפה אותי במורד המדרגות וגררה אותי בקרסוליי"/צילום מסך, www.ghost2ghost.co.uk

דבי פנתה לכנסייה וביצעה טקס גירוש שדים בביתה - שאינו עזר. היא פנתה למדיום שהקשיב לסיפורים המטרידים שלה וייעץ לה לנסות להרפות מהאנרגיה השלילית שמושכת אותה. למרבה המזל בסוף 2013 הרוח, לדבריה, עזבה אותה בשקט.

מן הסתם דבי לא באמת יכלה לחזור לשגרת חייה ולהתעלם מהחוויה העוצמתית שעברה והחלה ללמוד ולעסוק בעולם הרוחות. זה מה שעזר לה להחזיר את השליטה על חייה. בזכות החוויה היא גם מצאה את הנפש התאומה שלה, אמילי קאוול, בת ה-38, אותה פגשה במהלך סיאנס. היא סיפרה: "לאמילי יש את אותה תשוקה לפאראנורמלי כמו שלי יש, ובכל פעם שזה מתאפשר - אנחנו יוצאות יחד לצייד. לילות הדייטים שלנו הם חקירות פארנורמליות במקום ארוחת ערב במסעדה. אנחנו מעדיפות לבלות אותם ככה. המפגשים שלנו לא שגרתיים, אבל זו התשוקה שלנו ואנחנו עושות את זה כמה שיותר. זה שינה לחלוטין את חיי ומעולם לא הייתי מאושרת יותר".

היא הוסיפה: "עברתי את השנה הקשה בחיי, אך אני לא מתחרטת על זה כי זה הביא אותי למקום שבו אני נמצאת היום. אני מאמינה שהכל קרה לטובה".

מימין דבי מק'אול ומשמאל זוגתה אמילי קאוול במהלך צייד רוחות

יוצאות לצייד

דבי ייסדה את קבוצת ציד הרוחות Ghost2Ghost ומאז יצאה ליותר מ-120 מסעות רדופי רוחות - ולקחה עמה תערובת של מאמינים וספקנים. היא סיפרה שההרפתקה האחרונה בפורט ווידלי, ליד פורטסמות', המפשייר, הייתה המפחידה ביותר בחייה (מלבד כמובן מה שאירע לה ב-2012).

דבי וקבוצה של 24 ציידי רוחות רפאים פלשו לתוך מנהרות הפחם שמתחת לבניין הרדוף כביכול, ובסביבות השעה 2:00 בלילה שמעו שאגה רועמת. דבי נותרה המומה ממידת התוקפנות שהרוחות שידרו. היא סיפרה: "זה היה כל כך חזק. זה נתן מסר מפחיד. אני חושבת שהרוחות רצו שנצא מהמנהרות. הן רצו שנברח משם ועשינו זאת. לא פעם שמעתי רוחות קוראות 'צאו החוצה' שוב ושוב במהלך חקירותיי, אך לשמוע תוקפנות שכזו? זה היה משמעותי ומשהו שמעולם לא חוויתי".

מתקשרות עם עולם הרוחות

תופעה על טבעית מתועדת במצלמה?

מוקדם יותר החודש תושבת קנטאקי, ארה"ב, סיפרה שהבית החדש שרכשה רדוף ע"י רוח של ילדה קטנה שמסרבת להתפנות. היא סיפרה שהגנן שאל אותה האם יש לה ילדים, לאחר ששמע קול צחוק של ילדה המגיע מהבית. בימים הבאים היא החלה לשמוע צעדים, דפיקות על הקירות ולדבריה גם הבחינה בפריטים שנפלו מהמדפים.

היא סיפרה ל-The Mirror: "יש לי רוח בבית ואני צריכה עזרה. המצב החמיר כשבעלי נסע למספר חודשים במסגרת העבודה. הילדה החלה להיות נוכחת יותר. צעדים, דפיקות, דברים נופלים... זה נעשה גרוע יותר. אני מתעוררת כל לילה ב-3:00, עירנית לגמרי, ללא שום היגיון. הכלב שלי הפסיק לאכול ונראה מגונן עליי. הוא נשכב מול דלת חדר השינה שלי. יש ריח צחנה שמגיע מהשירותים, משהו רקוב שם. הייתי עוזבת, אבל רק רכשתי את הבית הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully