וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית חושפת: "רוח רפאים רדפה אותי ונקטה באלימות"

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 8:50

הדוגמנית והסופרת צ'ארלי הווארד חשפה בפודקאסט כיצד בתחילת הקריירה שלה רוח רפאים רדפה אותה ונקטה כלפיה באלימות קשה. לדבריה, שותפיה לדירה יכולים לאשר את סיפורה

צ'ארלי הווארד בקמפיין למותג יפוח העור הטבעי Squish Beauty/tushmagazineandcharlihoward

הדוגמנית המצליחה, צ'ארלי הווארד, לה יש יותר מ-380 אלף עוקבים באינסטגרם, סיפרה על החוויה העל טבעית שעברה לכאורה מוקדם יותר בקריירה שלה. לדבריה, רוח רפאים של גבר גבוה ואלים רדפה אותה. היא טוענת שהרוח ניסתה להוציא אותה ואת שותפיה מהדירה - והגיעה למצב שהיא ניפצה חפצים בבית רק כדי שהם יעזבו.

צ'ארלי, שהיא גם סופרת מצליחה ובעלת מותג טיפוח העור הטבעי Squish Beauty, התארחה בפודקאסט Uncanny של ה-BBC וסיפרה כיצד בתחילת דרכה בתעשיית הדוגמנות מצאה דירה זולה בברוקלין, ניו יורק, אותה חלקה עם הזוג מאט ואיימי. לא עבר זמן רב מאז המעבר וצ'ארלי מספרת שנחשפה בפני רוח רפאיים מאיימת. יום אחד, בזמן שפרקה את הקניות שלה, היא ראתה צללית של דמות גברית בגובה של כמטר ושמונים. מאוחר יותר החלה לשמוע דפיקות על הקיר - דפיקות שחזרו על עצמן באופן קבוע באישון לילון. היא סיפרה: "בשעה 2:00 בלילה נשמעה דפיקה בקיר. זה היה ברור שזה מגיע מהבית שלי, כי בצד השני של הקיר לא גר אף אחד".

צ'ארלי מספרת שגם לשותפיה, מאט ואיימי, היה מפגש מצמרר את רוח הרפאים. שותפה לשעבר מספר שראה טביעת יד על המראה בזמן שהתקלח ובני הזוג מספרים שבעת שהתעסקו להם עם סירי (Siri), הם שמעו קול המגיע דרך הנייד וקורא להם "צאו החוצה!".

צ'ארלי מספרת שהחיים לצד רוח הרפאים היו נסבלים עד שהיא הפכה אלימה. "אני זוכרת שאכלתי ארוחת ערב במיטה שלי ופתאום שמעתי קול התנפצות וחשבתי לעצמי 'מה זה היה לעזאזל?'. רצתי מהחדר שלי ומאט רץ מהחדר שלו - ושתי המראות העתיקות נמצאו מנופצות על הריצפה. שתיהן נפלו בדיוק באותו זמן". הרדיפה המשיכה: צ'ארלי סיפרה שהייתה מוצאת דלתות ארונות פתוחים במטבח וסימני טפרים על דלת הבית. היא סיפרה: "כל יומיים הופיעו יותר ויותר שריטות על דלת העץ הזו. סימנים עמוקים".

הקש האחרון היה כשלילה אחד צ'ארלי מצאה דגם חרסינה עתיק של מרי הבתולה "מושחת לחלוטין" על גרם המדרגות מחוץ לדירתה. זה מה שגרם לדוגמנית לנסות לגרש את השד מדירתה. היא הגיעה ל"חנות כשפים" ורכשה נרות וציוד מתאים בתקווה לגרש את השד. כשקריירת הדוגמנות שלה החלה לנסוק, היא עזבה את דירתה ולא חוותה התרחשויות דומות בדירתה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully