וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודעת הטקסט חשפה אישה שבוגדת בחבר שלה - עם רוח רפאים?

6.4.2022 / 0:26

גבר בן 40 גילה שזוגתו מקבלת הודעות טקסט מגבר זר. מאוחר יותר גילה שההודעות הגיעו מהטלפון שלו ונכתבו לדבריו בידי רוח רפאים שרודפת אותם מאז שביקרו בעיר רדופת רוחות

אישה שעושה סקס עם רוח רפאים מדברת על האפשרות של הריון/ITV

האם זה נחשב בגידה אם המאהב מת כבר מאות שנים? גבר בן 40 מטיסייד שבצפון אנגליה סיפר שחשד כי חברתו בוגדת בו לאחר שקיבלה הודעות טקסט מוזרות מגבר אחר במהלך הלילה. כשניסה לברר מהיכן הגיעו ההודעות, הופתע לגלות שהן נשלחו מהנייד שלו - וש"המאהב המסתורי" הוא לא פחות מרוח רפאים, מאחר שהוא אינו זוכר שהוא כתב את ההודעות האלו.

הגבר, שביקש להישאר בעילום שם, סיפר ל-Teesside Live כי השניים ביקרו באזור רדוף רוחות קרוב ליורק ולאחר מכן הגיעו ההודעות המפחידות. כשהבין שההודעות הגיעו מהנייד שלו, הוא לא הצליח לחשוב על שום הסבר הגיוני אחר. ההודעה הראשונה שנשלחה בשעת לילה מאוחרת ביקשה מהאישה "להתקשר שוב מאוחר יותר" והשנייה הכילה קוד סתרים שהגבר פיענח מאוחר יותר ואולי בזכותו הגיע לזהותה של ה"רוח".

זו ההודעות המסתוריות שנשלחו מהטלפון שלו לחברתו:

הודעות טקסט שנשלחו מרוח רפאים?. Teeside Live, צילום מסך
הודעות טקסט שנשלחו מרוח רפאים?/צילום מסך, Teeside Live

הגבר שיחזר: "כשהיינו ביורק צילמתי תמונה של המסדרון בפאב המוביל לשירותים כי חשבתי שזה נראה מפחיד. "לא חשבתי על זה ופשוט שלחתי את התמונה לחברה שלי כדי שהיא תוכל לראות. בשעה 1:48 בלילה היא קיבלה הודעת טקסט מהטלפון שלי בה נכתב 'את יכולה לחזור אליי מאוחר יותר?'. לא שלחתי את ההודעה הזאת כי ישנתי באותה שעה, אז שנינו היינו ממש מבולבלים מהיכן היא הגיעה. אני חושד שזה אולי מהפאב הרדוף שביקרנו בו מוקדם יותר באותו יום".

כעשר שעות מאוחר יותר, הבחור מצא הודעה אחרת שהוקלדה בטלפון שלו שיועדה לחברתו, בה נכתב "we are inv 4n 2 z 4nb". כמוכם, גם הוא לא הבין מה משמעות ההודעה ופנה לגוגל בתקווה לפענח אותה. הוא הוסיף: "חיפשתי בגוגל את המספרים האלה ומצאתי משוואה שנוצרה על ידי הפיזיקאי הגרמני אריך היקל. הנוסחה של היקל (4n+2) היא חישוב של אורביטלים מולקולריים על מערכות אלקטרונים. מעולם לא שמעתי על זה ומעולם לא השתמשתי במשוואה הזו, אז אני ממש לא מבין איך היא הגיעה להודעת טקסט שלא נשלחה מהטלפון שלי". הפיזיקאי אריך היקל נפטר ב-16 בפברואר 1980.

הבחור הגיע למסקנה שזו רוח רפאים ששולחת את הטקסטים והמשוואות המסתוריות מהטלפון שלו. הוא אמר: "ובכן זו פעילות על טבעית או שמישהו הצליח לפרוץ למספר הטלפון שלי ולשלוח הודעות טקסט בשמי. אני לא יודע איך הטקסטים הגיעו לשם, אף אחד מאיתנו לא שלח אותם ואף אחד מאיתנו לא קיבל הודעות כאלו מאז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully