וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הבית הרדוף ביותר בעולם: "הרגשתי שמישהו חונק אותי"

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 21:36

חוקר תופעות על טבעיות ביקר בשלל מקומות רדופי רוחות רפאים בעולם בכוונה להפריך או לאשש את השמועות על מצבם - והגיע למה שמכונה "הבית הרדוף בעולם" בו קבורות עצמות בני אדם. הוא לא שרד בו יותר מכמה דקות

הצצה לבית הרדוף ביותר בעולם/Inside The Ancient Ram Inn! - Vermilion Studios

מומחה תופעות על טבעיות שביקר, לדבריו, במקומות רדופי הרוחות הפופולריים ביותר בעולם, טוען שמצא את המקום הרדוף ביותר שניתקל בו עד היום - המקום שמכונה גם על דעת רבים "הבית הרדוף ביותר בעולם".

טוני פרגוסון, בן 37, הוא חוקר פאראנורמלי במשרה חלקית שביקר במקומות הידועים כרדופים ברוחות רפאים מתוך כוונה להפריך (או לאשש) את הסיפורים המצמררים אודות אתרים אלו. לדבריו, הוא וצוותו נותרו "מבוהלים עד עמקי נשמתם" כשביקרו בפונדק רם העתיק - המכונה "הבית הרדוף בעולם" - והחליטו לעזוב את המקום מוקדם מהצפוי כי פשוט לא יכלו עוד לשרוד את האימה.

המומחה מניו פורסט, המפשייר, נזכר בביקורו בפונדק האנגלי העתיק הממוקם בעיירת ווטון אנדר אדג'ש שבגלוסטרשייר, האמפריז, כשלדבריו הגיע למסקנה המתבקשת שזה אכן המקום הרדוף ביותר שביקר בו. טוני והצוות שלו מ-Ghost2Ghost מספרים שלא יכלו להסביר את ההתרחשויות העל טבעיות שחוו באותו יום. טוני סיפר לדיילי סטאר: "הייתי מאוד סקפטי, אבל קרו שם כל כך הרבה דברים שלא יכולתי להסביר. אני בדרך כלל לא מפוחד ככה במהלך חקירותיי, אבל המקום הזה היה פשוט מצמרר עד מוות. משהו עקב אחרינו, משהו צף מעלינו. יכולנו להרגיש בנוכחות תמידית".

הוא הוסיף: "היו כל כך הרבה קולות דפיקה ואפילו שמענו קול גרירה מעלינו, אבל לא היה אף אחד למעלה. באזור הסלון, ה'פורטל' שלנו - מכשיר המשמש ליצירת קשר עם הרוחות - השמיע את המילה 'ג'ין' שהיא בערבית 'רוח' או 'שד' בזמן שערפל לא ברור צף מעל ראשינו. בשלב מסוים החדר החשיך ושמענו בבירור את המילים "תסתלקו מפה" בקול של גבר - אבל היינו הגברים היחידים בבית. הרגע הכי מפחיד היה כשהרגשתי משהו סביב הצוואר שלי. אף אחד לא היה שם אבל הרגשתי שחונקים אותי. עזבנו את המקום מהר מאוד בגלל שלא עמדנו בזה יותר. זה אחד המקומות הרדופים ביותר בבריטניה אם לא בעולם כולו, ללא ספק".

פונדק רם העתיק שממוקם בדרום מערב אנגליה הפך לאטרקציה תיירותית בשל המוניטין שלו, כשעל פי הדיווחים נבנה על אדמת קבורה פגאנית עתיקה. קרוליין האמפריס, כיום בת 60, היא הבעלים של הפונדק, וnypost.com/2022/01/27/most-haunted-house-in-the-world-comes-with-human-bones/' target='_blank'>היא סיפרה ל-nypost שהוריה רכשו את הנכס בן 1,000 השנים כדי להפוך אותו לבית אירוח - ועברה לגור בו בשנת 1968, כשהייתה רק בת 8. עם השנים, בני המשפחה גילו שהם לא היחידים שגרים שם. "מתקשר אמר לאבי שיש ילדים קבורים בכל מקום וכשהוא חפר הוא מצא את העצמות ואת הפגיונות קבורים איתם, מה שמרמז על הרג קורבן", היא אמרה ל-Jam Press.

"דו"ח ארכיאולוגי על הפגיונות לא הצליח לתארך אותם, אך מדובר בדבר עתיק. למרבה הצער, הפגיונות שנמצאו מאז בוויטרינה מזכוכית, נגנבו בשנת 2014 בזמן שאבי נכח עם קבוצת מבקרים בבית".

ממצאים מוזרים נוספים כללו חתול חנוט בן 500 שנה בתוך קיר, שהאמפריס אמרה שלדעתה שימש להרחקת מכשפות. הודות לטיוח הסיד בחומות אבן קוטסוולד, החתול הצליח להישמר במשך מאות שנים ונמצא במצב טוב עם גילויו, על פי אנשי שימור במוזיאון סטראוד הסמוך. לאחרונה, בן זוגה של האמפריס, מיק, מצא עצמות נוספות ביניהן עצמות לסת, גולגולת, עמוד שדרה וירך, הממוקמות מתחת לגרם המדרגות בחדר שבקומת הקרקע.

הפונדק נמצא ליד כנסייה, שנבנתה על ידי עבדים ונזירים קתולים שחיו בבית. האמפריס מאמינה שישנם מרתפים ומעברים סודיים שטרם אותרו המחברים את הפונדק לכנסייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully