וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא מתוודה: "מטופל שלי הגיע לגיהנום והביט לשטן ישר בעיניים"

21.3.2022 / 0:02

בסרטון שצבר כמעט 8 מיליון צפיות סיפר רופא בכיר כיצד אחד המטופלים שלו חזר לחיים וסיפר לו על מפגשו עם השטן: "עד היום אני זוכר את המבט בעיניו כשהתעורר. האימה..."

גבר הגיע לגיהנום ופגש את השטן/tiktok.com/@outterdarkness

אף אחד לא באמת יודע מה קורה לאחר המוות. עולים לגן עדן? נופלים לגיהנום? משוטטים בעולם כרוחות? מתגלגלים לגוף אחר? או שפשוט הכל נגמר? במשך מאות שנים אנשים משתפים את האמונות והחוויות האישיות שלהם על החיים לאחר המוות, כשיש לא מעט עדויות של אנשים שחוו חוויית סף מוות וראו דברים מאוד מעניינים שקורים שם "בעולם הבא". ערוץ הטיקטוק @outterdarkness מציף לא מעט סרטונים של אנשים שמצאו את עצמם במוות קליני והוחזרו לחיים - ואת חוויותיהם מאותם רגעים מכריעים.

בסרטון שצבר יותר מ-7.8 מיליון צפיות נשאל רופא בכיר על מקרה שקרה לו, בו מטופל שלו - צעיר כבן 23 - נדקר בלבו בעקבות עסקת סמים שהשתבשה והוכרז כמת.

הרופא מספר כי באותו זמן הוא עבד בחדר המיון וראה את האיש עם חזה פתוח. למרות שהוא לא ראה אפשרות להצילו, הרופא השני שהיה איתו סירב לתת לו ללכת מבלי להשיב מלחמה והעביר אותו לניתוח. למרבה הפלא הרופא השני הצליח לשים את ידו על החור שבלבו של הפצוע ולסגור אותו, מה שהציל את חייו. "אחרי כארבע שעות הוא התעורר, הסתכל לי בעיניים, תפס אותי והתחיל לבכות ולהתייפח ואמר שפגש את השטן", משחזר הרופא בסרטון.

צפו בסיפור שלו

הרופא הוסיף ותיאר את מה שאמר לו המטופל: "'ראיתי אותך עובד עליי, הייתי מת, מעולם לא התפללתי' הוא אמר לי. הוא אמר שהוא ירד ישר לגיהנום והסתכל לשטן ישירות בעיניים". בשלב זה, כך המטופל סיפר, הוא החל להתפלל ומלאך הושיט לו יד ומשך אותו בחזרה מעלה.

החלק השני של הסיפור:

הרופא הוסיף: "זו הייתה החוויה הכי מדהימה שהייתה לי כי היא הייתה לגיטימית. זאת אומרת, אף אחד לא היה ממציא חוויה כזו. ממה ששמעתי, לאחר מכן הוא שינה לחלוטין את חייו. הוא הקדיש את חייו לאלוהים. עד היום אני זוכר את המבט בעיניו כשהוא התעורר, האימה. אני משוכנע לחלוטין שהוא פגש את השטן".

הסרטון צבר אלפי תגובות בטיקטוק. אחד כתב: "אחרי המון שנים בתחום, אתה יכול לראות שאנשים שהיו על סף מוות ראו משהו. זה בעיניים שלהם" ואחר הוסיף: "גם אני מצאתי את מותי בגיל 23 אחרי שירו בי בראש. פגשתי את אלוהים והוא אמר שזה עוד לא הזמן שלי. אחרי 8 שעות של ניתוח החזירו אותי לחיים".

והנה עוד אנשים שמספרים על החוויות שלהם:

אז האם יש חיים אחרי המוות?

אין לנו (או לאף אחד) באמת כלים לבדוק את התשובה לשאלה מה קורה אחרי המוות, אבל בין אם אתם מאמינים בקיומם של גן עדן וגהנום, או מתים לגלות שגלגול נשמות הוא דבר אמיתי, כולנו מתחבטים בשאלה הזו מפעם לפעם ומפחדים בעיקר מתשובה אחת - לא קורה כלום אחרי המוות. למרבה הצער, זוהי בדיוק תשובתו של דוקטור שון קארול, קוסמולוג ופיזיקאי מהמוסד הטכנולוגי של קליפורניה. על פי ד"ר קארול, כדי שנוכל "לחיות" גם אחרי המוות, ההכרה שלנו צריכה להתנתק לחלוטין מהגוף עצמו, אך זה לא יכול לקרות - כי ההכרה מורכבת מסדרה של אטומים ואלקטרונים. "הטענות שההכרה שלנו ממשיכה להתקיים אחרי שהגוף מת עומדות בפני מחסום בלתי עביר", אמר, "חוקי הפיזיקה מסבירים באופן מלא את חיי היום-יום שלנו, והם בשום אופן לא תומכים באפשרות שהמידע שבמוח שלנו יכול להתקיים אחרי שאנחנו מתים".

על פי ד"ר קארול, האפשרות שיש חיים אחרי המוות דווקא נבדקה על ידי המדע, על ידי שימוש בתיאוריית הקוונטים. על פי התיאוריה, יש שדה אחד ביקום עבור כל סוג של חלקיק - אחד לכל הפוטונים, אחד לאלקטרונים וכן הלאה. אם היה סוג מסוים של חיים לאחר המוות, מבדקי הקוונטים היו חושפים את קיומם של "חלקיקי נשמה" כלשהם ובהתאם לכך גם "כוחות נשמה", והם לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully