וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוחשת לרוחות" חושפת סימנים מובהקים לכך שרוח רפאים רודפת אתכם

18.5.2022 / 23:45

גם אתם מרגישים לפעמים שאתם לא לבד? ציידת רוחות רפאים טוענת שרוב הבתים רדופים בידי רוחות ומסבירה כיצד תוכלו לזהות זאת. היא טוענת שהסיבה היחידה לשקול מעבר דירה היא כאשר רוח של אדם רע רודפת את הבית

"הלוחשת לרוחות האוסטרלית" מסבירה מדוע ילדים מסוגלים לראות רוחות רפאים//www.instagram.com/caterina_ligato

בין אם נרצה להודות בכך או לא, כולנו חשדנו בשלב כזה או אחר שיש נוכחות זרה בבית שלנו. רעשים מוזרים בלילה, דלת חורקת או אור שלא זכרתם שהשארתם פתוח, צללית אנושית ממתלה בגדים - תמיד יהיה לנו שבב קטן של חשד שרוח רפאים מסתובבת לנו בבית. מוקדם יותר השנה עלתה בסלקום הסדרה "רוחות רפאים" של רשת CBS העוקבת אחר זוג צעיר שעובר לגור באחוזה משפחתית כפרית ישנה ועקב תאונה שעוברת הצלע הנשית, סאם, היא מצליחה לראות רוחות רפאים שמצאו את מותם באחוזה שלה וממשיכות לפקוד את המקום. כעת, ציידת רוחות רפאים מאוסטרליה טוענת שרוחות רפאים אכן פוקדות את הבתים של כולנו ואם נדע כיצד - גם נוכל לזהות ואף לחוש בנוכחותן. בהמשך היא גם מבהירה שיש עוד פרט עלילתי מהסדרה המצליחה שתקף מאוד למציאות שלנו.

קתרינה ליגטו, הידועה בכינוי "הלוחשת לרוחות האוסטרלית", מסבירה שישנם מספר סימנים מובהקים לכך שהבית שלכם רדוף ברוחות. בשיחה עם ה-Daily Mail, חשפה קתרינה שני סימנים ברורים: "רוב האנשים מתלוננים שתמיד קר להם או שהם עייפים כל הזמן. אלה סימנים ברורים לקיומם של רוחות. הסיבה לכך היא שרוחות הרפאים משתמשות ביצורים חיים כסוג של סוללה כדי לדאוג שישארו בעולמנו".

בסרטון ששיתפה באינסטגרם הוסיפה: "יש כל כך הרבה אנשים שמתו בבתים שלהם, ולא כולם עוברים הלאה. יש אנשים שמתים והם לא מוכנים להמשיך. הם מפחדים. הם מחפשים את הבית, מחפשים את משפחתם, אנשים שמוכרים להם. הם מנסים להתחבר לאנשים, לפעמים לילדים. לכל דבר שיגרום להם להרגיש בנוח, שיזכיר להם את החיים שלהם ולצערינו זה מה שמונע מהם להמשיך הלאה. נתקלתי במעט מאוד בתים שלא הייתה בהם נוכחות של רוחות".

קתרינה מספרת על המפגש הראשון שלה עם רוח רפאים:

כמו בסדרה "רוחות רפאים", קתרינה מבהירה שמרבית הרוחות טובות וחיות לצידכם מבלי להפריע - והיו שמחות אם הייתם יכולים לתקשר עמן. לדברי הלוחשת, רוב רוחות הרפאים אינן מזיקות, אך הצרה האמיתית היא כשבבית מסתובבת לה רוח של אדם רע, אדם שעשה פשעים בחייו ולא יחדול באמצעים ברדיפתכם.

היא סיפרה: "פגשתי אישה שאמרה שהיא ובעלה היו חברי נפש, אבל אז הם עברו דירה והכל השתנה. הוא התחיל להמר ולבגוד בה עם נערות ליווי. כשהיא גירשה אותו מהבית, היא עשתה מחקר על המקום וגילתה שגבר שגר בעבר בביתה נהג לנהל נערות ליווי והיה אדם רע".

קתרינה מסבירה מדוע יש כל כך הרבה בתים רדופים:

ומה קורה לחיות המחמד כשהן מתות?

היא הוסיפה: "יש רוחות רפאים שמרגישות לנו מרושעות, כי הן היו מרושעות בחייהן. אם היית אדם נורא בחיים, רוצח או משהו מחריד אחר - אז האפלה הזאת עוקבת אחריך. אני יכולה להרגיש את האפלה, אני יכול להרגיש את המעשים הנוראיים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully