וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח רפאים נצפתה בשידור חי "מעשנת סיגריה" 77 שנים לאחר מותה הטרגי

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 0:24

ציידת רוחות טוענת שהצליחה לתעד רוח רפאים של נערה שנהרגה בתאונת אופנוע בשנת 1945 - והצופים שצפו בשידור החי נשבעים שגם הם הצליחו להבחין בה

ציידת הרוחות המקצועית רייצ'ל פרסונס טוענת שבמהלך שידור חי מכביש "רדוף רוחות" ליד בסיס חיל האוויר המלכותי בלינקולנשייר שבצפון מזרח אנגליה, היא הצליחה לתפוס רוח רפאים של נערה בת 19 שנהרגה בתאונת אופנוע ב-1945.

רייצ'ל בת ה-49 חיפשה מקומות פוטנציאליים לקיומם של רוחות רפאים כשאז נודע לה על סיפורה הטרגי של קתרין בייסטוק, שנהרגה במהלך מלחמת העולם השנייה. האישה המכונה "מת'רינגהאם לאס" נהרגה בתאונה ליד בסיס חיל האוויר המלכותי מטרינגהם כשהייתה רק בת 19. במהלך השנים דווחו מספר תצפיות של אישה צעירה שנראתה בוכה באמצע הדרך. אלו הובילו את רייצ'ל לנסות לאתר בעצמה את הרוח ולבסוף גם להביא - את מה שהיא טוענת שהוא - תיעוד מצמרר של פני השלד של קתרין.

רייצ'ל, המובילה את קבוצת "ציידי הרוחות של רטפורד", אמרה ל-Wales Live: "אני מאמינה שתפסנו את קתרין. אני יודעת שיש ספקנים שם בחוץ, אבל זה המקצוע שלי. הצוות שלנו מסתובב לעתים קרובות במקומות רדופים כדי ללכוד רוחות רפאים. במקרה של קתרין בייסטוק, נתקלנו בסיפור הטרגי שלה והחלטנו לחקור את האזור בו היא נהרגה".

היא הוסיפה: "שותף שלי ואני חנינו על הכביש שנבנה על גבי מסלול המראה. היו שם תנאי כפור. התחלנו לקרוא לקתרין: 'קתרין, את כאן?' ושחזרנו את סיפורה. היו לנו, מה שאנחנו מכנים, 'כדורי חתולים'. אם מישהו מקיש על הכדורים, הם מהבהבים. שמנו אחד כזה בחזית המכונית. הורדתי את החלון ואמרתי: 'אם מישהו כאן, תודיע לנו'. ואז, לפתע, נשמע חבטה אדירה על המכונית. זה הפחיד אותנו. בנוסף לזה, הכדור בקדמת המכונית החל להבהב. שידרנו את זה בשידור חי בזמנו ויכולנו לראות שאנשים אחרים הבחינו ברוח הרפאים".

לאחר שחזרה הביתה, רייצ'ל אמרה שהיא הוצפה בהודעות על התצפית והחלה לעבור על הצילומים בעצמה. אז היא גם קלטה את מה שנראה כמו רוחה של קתרין עומדת מול המכונית שלה ומעשנת. היא הוסיפה: "זה נראה כאילו היא מחזיקה סיגריה ביד. אפשר אפילו לראות את פני השלד שלה. שמעתי סיפורים על אנשים שראו אותה ועל כך שהיא מבקשת עזרה. זה היה מפחיד. אני עושה את זה כבר 20 שנה ולא ציפיתי לראות דבר כזה".

עוד בוואלה!

תיעוד נדיר של שתי צעירות מתקשרות עם רוחות רפאים במלון רדוף

לכתבה המלאה

רואים את זה?

תיעדה רוח רפאים של נערה שנהרגה בתאונת דרכים. Retford Ghost Hunters -R.G.H, צילום מסך
תיעדה רוח רפאים של נערה שנהרגה בתאונת דרכים/צילום מסך, Retford Ghost Hunters -R.G.H

למתקשים:

תיעדה רוח רפאים של אישה שנהרגה בתאונת דרכים. Retford Ghost Hunters -R.G.H, צילום מסך
תיעדה רוח רפאים של אישה שנהרגה בתאונת דרכים/צילום מסך, Retford Ghost Hunters -R.G.H

לאחר שנים של תצפיות במקומות רדופים ברחבי הארץ, רייצ'ל ממשיכה להילחם בספקנים ולספק "עדויות" לקיומן של רוחות רפאים בפייסבוק ובאינסטגרם.

היא הוסיפה: "זה האינטרס המתמשך של הלא נודע. עוד לא מצאנו את התשובה, אבל אנחנו תמיד אומרים: 'לא מצאנו את התשובה, אבל כיף לנו לנסות למצוא אותה'. לספקנים, אנחנו אומרים 'בואו. במידה מסוימת אתם סקפטיים, אבל בואו ותראו מה אנחנו עושים'. במהלך השנים ראינו מלא רוחות רפאים ואנחנו משתמשים באפליקציית מתוחכמות כדי שנוכל להאזין לכל צליל פוטנציאלי. זה מאוד מרגש. אני מאוד אוהבת את העבודה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully