וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר של שתי צעירות מתקשרות עם רוחות רפאים במלון רדוף

6.2.2022 / 23:45

ג'סיקה ואלי-מיי טסו במיוחד למלון רדוף רוחות בליברפול כדי לנסות לדבר עם רוחות - ותיעדו כל רגע מהדברים המאוד מוזרים שקרו שם. באחד המקרים "רוח רפאים" נשמעה מקללת אותן ודורשת מהבנות לעזוב

ג'סיקה סימס בת ה-22 ואלי-מיי רמזי בת ה-19 מהאי מאן, הממוקם בים האירי, טסו במיוחד לליברפול ב-9 בינואר השנה כדי להתארח במלון אדלפי, הידוע בקרב חובבי תופעות על טבעיות כבית מלון רדוף רוחות ושדים.

שתי ציידות הרוחות החובבות סיפרו שלא הצליחו לישון בלילה לאחר החוויה מאוד מפחידה שעברו שם - וכדי שלא נחשוב שהן עובדות עלינו, הן גם פרסמו סרטון של שעה שלמה עם קטעים מהביקור שלהן. בסרט ניתן לראות אותן מסתובבות במלון ומנסות לתקשר עם רוחות רפאים בחדרן, עד שהן לכאורה מצליחות לעשות זאת ועל הדרך גם מרגיזות את הרוחות וגורמות להן לקלל אותן ולדרוש מהן לעזוב.

ציידות הרוחות מתארחות במלון אדלפי. YouTube/Jess and Ellie, צילום מסך
ג'סיקה ואלי-מיי מעצבנות את הרוחות/צילום מסך, YouTube/Jess and Ellie

מהרגע בו הגיעו למלון סיפרו השתיים, שמנהלות את ערוץ היוטיוב "ג'ס ואלי", שמשהו "לא הרגיש נכון" ושהן "מרגישות שאנשים עוברים דרכנו". ג'ס סיפרה ל"ליברפול אקו": "בדקנו את החדר ואחד הדברים הראשונים ששמנו לב אליו הוא שהטמפרטורה יורדת באופן קיצוני. היו רגעים שבהם פשוט רעדנו מקור וחטפנו עור ברווז ללא סיבה. לרגע גם היה נדמה לנו ששמענו ירייה דרך החלון. זה היה מצמרר".

הבנות יצאו לסיור במסדרונות המלון עם "קופסת רוחות", מעין טייפ שנועד להשמיע את קול הרוחות, וקורא EMF - קורא שדות אלקטרומגנטיים. השתיים ניסו לתקשר עם הרוחות וחוו צללים מוזרים, שינויי טמפרטורה דרמטיים ואפילו הריחו ריח של בשר רקוב. ג'ס סיפרה: "חיפשתי על זה בגוגל אחר כך ומתברר שריח של בשר רקוב קשור לפולטרגייסטים (רוחות רודפות) ושדים. זה היה מפחיד. לא יכולתי להפסיק לחשוב על הריח הזה במשך ימים".

עוד באותו נושא

האם זו רוח רפאים? צפו בנדנדה שהלחיצה את כל הרשת

לכתבה המלאה
ציידות הרוחות מתארחות במלון אדלפי. YouTube/Jess and Ellie, צילום מסך
הבנות נדרשו לעזוב/צילום מסך, YouTube/Jess and Ellie

אלי וג'ס סיפרו גם שמאוד פחדו להיות בסביבת המעלית, כששמעו אותה זזה מבלי שהדלתות נפתחו. הדברים הפכו קיצוניים יותר כשהבנות החלו לשמוע קולות מקופסת הרוחות שלהן. כשהשתיים חזרו לחדר, הן השתמשו בקופסה כדי לתקשר עם הרוחות והן נותרו המומות כשרוח גברית השיבה להן ואמרה: "יא כלבה" (דקה 36:20 בסרטון שלפניכם).

כששאלו את הרוחות אם הן רוצות שישארו, קול השיב "עיזבו". בשלב אחר שמעו הבנות סאונד שנשמע כמו "זהו זה, בנות טיפשות". כמובן שכל קטעי הסאונד אינם ברורים וניתנים לפרשנויות.

אתם מוזמנים לצפות בחוויה המלאה או לקפוץ לרגע התקשור בדקה 35 והלאה:

"זו הייתה חוויה מדהימה באדלפי", סיכמה ג'סיקה, "אבל לא אבוא לבקר שם שוב, לעולם, אלא אם כן מישהו יכריח אותי לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully