וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח רפאים מקללת ומסלקת תיירים: "היא לקחה בעלות על המקום"

1.3.2022 / 23:53

ציידי רוחות רפאים הוזעקו ל"תעלת האישה המתה" כדי לנסות להיפטר מרוח רפאים שצועקת, מקללת ומסלקת תיירים שמגיעים לאזור התיירותי היפייפה

רוח רפאים תוקפת חתול סקרן/Tik Tok / stardustannie

התושבים המקומיים בקוונטוק הילס שבסומרסט, אנגליה, טוענים שרוח רפאים שמופיעה כ"אישה בלבן" מטרידה מבקרים ומסלקת אותם מהמקום. ציידי רוחות רפאים הוזעקו למקום לאחר שקיבלו דיווח על רוח רפאים מפחידה ועצבנית שצועקת ומקללת תיירים.

ב"סומרסט לייב" מדווחים כי רוח הרפאים רודפת אזור המכונה "תעלת האישה המתה", אתר בגבעות קוואנטוק הנקרא על שם מקרה הרצח הנורא של ג'יין וולפורד, שנרצחה בידי בעלה ג'ון ב-1789. רבים מאמינים שרוח הרפאים המאיימת היא של ג'יין המנוחה.

בני הזוג כריסטין ודייב תומאס, ציידי רוחות רפאים נלהבים, פתחו בחקירה על התופעה הפראנורמלית עוד ב-2020. כריסטין טוענת שפגשה ברוח הרפאים וזו צעקה עליה "להסתלק". לדבריה, בעלה והיא שמעו קול הקורא להם בגסות לעזוב. השניים טענו ששמעו באזור גם קולות של רוחות רפאים אחרות, כשעם חלקן הצליחו לתקשר ואילו עם אחרים פחות.

ככה זה נראה כשהם ביקרו במקום

מקומיים רבים דיווחו בעבר על רוח הרפאים המסתורית. אחד אמר: "כשהייתי בערך בן 17 בדרכי הביתה מהעבודה, נסעתי בכביש הקר, ראיתי דמות לבנה בוהקת בצד הדרך אז האטתי. נראה היה שמדובר באישה לבושה לגמרי בבגדים לבנים מיושנים. לא יכולתי להסיר ממנה את העיניים כשחלפתי על פניה, אבל גם לא היה לי אומץ להסתובב ולהסתכל שוב. פשוט נסעתי הביתה בהלם מוחלט". אחר הוסיף: "ראיתי מה שנראית כמו דמות גבוהה עם מעיל כהה ארוך בשולי הכביש. העפתי שוב מבט והיא כבר לא הייתה שם".

מוקדם יותר החודש משתמשת רדיט שיתפה כי רוח רפאים של צ'יוואווה רודפת את הבית של אמה. לדבריה, הוריה שמעו צלילים יוצאי דופן שהגיעו ממסדרון הבית, צלילים שנשמעים כמו פסיעות קלות וציפורניים של כלב. היא סיפרה שהיא מאמינה שמדובר ברוח הרפאים של הצ'יוואווה של סבה המנוח. הצ'יוואווה מת לפני שנתיים, שבוע בלבד לאחר בעליו. הצעירה סיפרה: "אמא שלי משוכנעת לחלוטין שאביה והכלב האהוב עליו עדיין איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully