וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית למאי 2022 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 9:44

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה גם החודש פתיחה אסטרולוגית לפי מזלות האוויר, האדמה, האש והמים. זה מה שמצפה לכם בחודש הקרוב לפי הקלפים

תחזית לחודש מאי 2022/רוני טארוט - tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש ערוץ טיקטוק עם שלל סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים - ויותר מ-20 אלף עוקבים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות. הנה הפתיחה שלה לחודש מאי 2022:

נתחיל בפתיחה האסטרולוגית למזלות תאומים, מאזניים, דלי, דגים, עקרב וסרטן:

@ronistarot לשאר המזלות כנסו לאינסטגרם, לינק בביו?#מזלות #אסטרולוגיה #הורוסקופ #תחזית #טארוט ♬ As It Was - Harry Styles

תאומים- על מנת לא לסבך את העניינים אתם מעדיפים להתעלם מהבעיות במקום לסמוך על עצמכם שתוכלו להתמודד איתן. שימו לב שלא תוכלו לבוא בטענות שאחרים לקחו את השליטה לידיים שלהם. האמינו בעצמכם, היקום מכווין אתכם! אל תכנסו למצבי רוח. בתחום הזוגי רואים שיפור משמעותי תצפו לכך ותהנו!

מאזניים- נראה שכולם ירצו את תשומת לבכם ותצטרכו לשים את הגבולות הברורים שלכם מול אחרים. החודש כדאי ללכת רק על פי מה שנראה לכם נכון, ראוי והגיוני. זה לא הזמן להיות תלותיים וקורבניים. בנוגע לזוגיות המסר בשבילכם הוא לא לחשוף את כל האמת כלפי הצד השני, לשמור על דיסקרטיות מסויימת. בנוסף צפויה להגיע אליכם הודעה טובה שלא ציפיתם לה!

דלי- החודש הדברים הולכים על פי רצונותיכם. אתם מרגישים יפים מבפנים ומבחוץ ומקרינים את השמחה החוצה! נראה שגם המצב החברתי וגם המצב הזוגי אצלכם משגשג ויש שמחה בלבכם! זכרו שזה בסדר לדרוש את מה שמגיע לכם אתם ראויים! בנוסף, תרשו לעצמכם לנוח. חלום שיגיע אליכם בלילה צפוי לעזור לכם לפתור בעיה.

דגים- תפתחו את העיניים והאזניים שלכם, בשורה מרעננת ולא צפויה תגיע אליכם! זה לא הזמן להתעלם מהמציאות. אל תהיו שאננים ותתאמצו קצת כדי שהדברים יסתדרו כפי שאתם רוצים. בן מזל בתולה ידרוש את תשומת לבכם. בנוגע לזוגיות הצד השני רוצה להיות קרוב אליכם אך גם רוצה להגיד את המילה האחרונה וזה יכול להקשות עליכם. יתכן גם קשר עם אדם שגדול מכם במספר שנים.

עקרב- חודש מוצלח מאוד! הגישה שלכם נכונה אך לא מאיימת. לאחר מאבק/ריב תחרותי עם כמה גורמים אתם צפויים לצאת עם ידכם על העליונה! זה יהיה שווה את המאמץ. האמת הולכת איתכם ואי אפשר לפספס את זה, גם בנוגע למצב הזוגיות שלכם: אתם יודעים מה נכון ומה לא נכון וצפויים לקחת החלטה משמעותית שתשפיע על המשך הדרך שלכם יחד מתוך הבנה שככה אי אפשר להמשיך. גם לכם יש מסר של מנוחה, שימו לב לשעות השינה.

סרטן- לא להרים ידיים. דמות גברית משמעותית בחייכם עוזרת לכם לצאת ממצב לא נוח, אל תאבדו תקווה. אתם מקבלים ביקורות והערות שלא מתיישבות עם האמת שלכם, תעמדו על שלכם! בנושא זוגיות יש אהבה הדדית! היכרות נעימה לרווקות/ים! המסר הסופי מבקש מחלקכם לא לשקוע עמוקות באבל וצער על אדם שכבר לא איתכם.

עוד בוואלה!

6 המזלות שאתם ממש לא רוצים להזמין למסיבה שלכם

לכתבה המלאה

ונעבור למזלות אריה, טלה, קשת, בתולה, שור וגדי:

תחזית לחודש מאי 2022/רוני טארוט - tiktok.com/@ronistarot

אריה- אתם מסתירים משהו שמתבשל אצלכם כבר זמן רב. בעיות עומדות להפתר רק תחכו בסבלנות ותהנו מהדרך לפני שאתם מתחילים משהו חדש. הקשר המשפחתי מתחזק והמצב הכלכלי משתפר. בנוגע לזוגיות יש אהבה הדדית, חיזור והרמוניה. היכרות לרווקות/ים. המסר הסופי מבקש מכם להפתח לעולם ולקחת חופש. תדעו שהכל אפשרי!

טלה- נראה שאתם תהיו בעיצומה של דילמה קשה. מצד אחד הלב אומר דבר אחד והמציאות היא דבר אחר. יכולה להיות הרגשה של תקיעות ובדידות בעקבות כך שלא תדעו במה לבחור. בנוגע לזוגיות נראה שיש קשר עם אדם ביקורתי ורציונלי שרוצה תשובה חד משמעית מכם. בסופו של דבר תתנחמו בכך שלקראת סוף החודש נראה שהכל מסתדר ותגיעו להשלמה והרמוניה עם המצב.

קשת- אתם כנים ופתוחים מתוך הבנה שאין מה להסתיר עוד, שיפוץ הבית או עיצוב מחדש של המקום שבו אתם גרים נחוץ ביותר. נראה שכיף עם אנשים אחרים והביקורתיות יורדת. בנוגע לזוגיות יש איזשהי אכזבה מהצד השני שלא נותן מספיק. תעשו בדק בית עם עצמכם מה מתאים לכם ומה כבר לא.

בתולה- אתם בשיא האנרגיות, ובגלל זה אתם מצליחים להניע תהליכים שנתקעו. תצפו לתקשורת מחודשת עם האדם שאתם רוצים, אל תשללו את האפשרות ליצור קשר בעצמכם איתו. זה הזמן לקחת את העניינים לידיים. בן מזל תאומים רוצה להתקרב אליכם!

שור- הביטחון שלכם בעצמכם ובמה שאתם שווים חוזר ובגדול. אתם נאמנים לעצמכם ומקרינים שפע. דרושה מכם הקרבה עבור הצד השני כדי שהיחסים בינכם יסתדרו. חיי הזוגיות בהמתנה כרגע. שימו לב שעברתם לשלב אחר בחיים ומה שכבר אינו משרת אתכם לטובה נגמר.

גדי- החודש אתם הולכים להוציא את כל האנרגיות שיש בכם. מצד אחד זה נהדר ואתם מרגישים בשיא, עומדים על שלכם ומצליחים להנות ולבלות, ומצד שני אתם צפויים להרגיש בסוף שנגמרו לכם הכוחות. בנוגע לזוגיות אתם מכתיבים את מהלך העניינים והכח בידיים שלכם, שימו לב לא להשתלט יותר מדי. חלום על אדם שנפטר מסמל דרישת שלום עבורכם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully