וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואני קורא לך": בואו נדבר רגע על משמעות שינוי שמו של אייל גולן

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

29.4.2022 / 10:39

בשבוע שעבר התבשרנו שהזמר אייל גולן החליט בצעד חריג לשנות את שמו מאייל לאיל עם י' אחת. הנומרולוגית יפעת אורלב טוענת ששם אינו משנה מזל ומנסה להסביר את הבחירה המפתיעה שלו

אייטמים שאנחנו סקפטיים לגביהם/NOW אבי אבישג

הוספת שם או שינוי שם הפך להיות טרנד נפוץ אצל מאות אלפי אנשים שחושבים שאולי שינוי שמם ישנה את גורלם.

חשוב לי לציין ששם אינו משנה מזל, אחרת כל אחד מאיתנו היה קורה לעצמו בשם של טייקון מצליח. למשל השם "בר". יש אנשים בשם בר שהם מאוד מצליחים אישית וכלכלית (כמו בר רפאלי) ויש אנשים בשם בר שבקושי "סוגרים את החודש".

אז מה כן השם עושה לנו ברמת האנרגיה והמזל? השם משנה בנו תכונות בלבד והוא חייב להיקרא בקול רם היות והתדר האנרגטי המתקבל מקריאת השם הוא זה שנותן בנו את התכונות.

העולם נברא על ידי קריאת השם. אלוהים אמר: "ויהי אור" והיה אור. אבותינו הקדומים קיבלו את תכונותיהם דרך קריאת השם כמו למשל: אברם ושרי (אבינו ואמנו בתנ"ך) שלא יכלו להביא ילדים לעולם, ברגע שהוסיפו את האות ה' מלשון הולדה הם הפכו לאברהם ושרה והביאו את יצחק.

השם שבחרנו גם חייב לבוא בהרמוניה עם התאריך הלידה שלנו. הן בהיבט המערבי והן בהיבט של עץ החיים של האדם (עשר הספירות הקבליות).

תדר דומה של שם מול תדר דומה של תאריך לידה יכול להעצים חולשות או קשיים. ההרמוניה המתבקשת מניתוח תאריך הלידה מול השם חייבת להיות מדויקת כדי להעניק לנו תכונות שהן הרמוניות עם התכונות המולדות והיעוד אותו הגורל ייעד אותנו.

לאחרונה קראנו על המלצתו של הרב היועץ של אייל גולן בדבר שינוי שמו לאיל גולן (ללא י' אחת). אז מה יש לנומרולוגיה הקבלית והמערבית לומר על כך?

אייל גולן, תאריך לידה: 12.4.1971

יום לידה 12 לחודש יושב על נתיב הקוסם בעץ החיים הקבלי מה שמקנה לו מזל של קוסם. כמו שקוסם הופך משהו למשהו אחר, ככה גם הן התהפוכות הרבות בחייו של אייל גולן .נתיב הקוסם יושב גם על צ'אקרת האינטואיציה החזקה, שלא תמיד אייל מקשיב לה וחבל.

מספר גורל 7: הספרה 7 מזוהה עם היום השביעי- השבת, השבתון והניתוק. ביום שבת אנחנו מתנתקים מכל רעשי הסביבה כדי להתייחד עם עצמנו (לכל מי שיכול כמובן). אייל נחשב לאדם חכם מאוד אך עם הרבה ניתוקים במערכות יחסים ובכלל. יש בו חוסר רצון ממשי ואנרגטי להתמודד עם הבעיות בחייו ולכן לפעמים מעדיף לסגור קארמות ולהתנתק מהם.

א י י ל - א' אות ראשונה, כפל של האות י' - גימטריה 6.

א י י ל ג ו ל ן - שאיפה 5.

אייל צריך חופש כי הוא יושב על נתיב של כל האות א' שזקוקה לאוויר. כפל האות י' בשם מראה על ביקורתיות, קפדנות ועוקצנות מחד וראיה לפרטים הקטנים מאידך. גימטרית השם 6 מעיד על משפחתיות ואהבה גדולה למשפחה הגרעינית שלו ולילדיו.

שאיפה 5 של השם אייל גולן מדברת על פרסום, כריזמה ומזל.

השם החדש:

א י ל - א' אות ראשונה, י' אחת - גימטריה 4

א י ל ג ו ל ן - שאיפה 3.

אות ראשונה א' - איל ימשיך עם תכונותיו של החופש. עם זאת, הביקורתיות שלו כלפי עצמו ובכלל תלך ותפחת.

גימטריה 4 מדברת על יציבות (4 רגליים לשולחן, 4 פינות למסגרת), מסגרות, עקביות ומעשיות.

כאן השינוי הכי חשוב אצל אייל. ברגע שאנחנו מכניסים תדר של יציבות ומסגרות, אולי הסטיגמה על אייל, הדון ז'ואן ישראלי, תשתנה בזכות תכונות היציבות שעשויות להיכנס לחייו. אולי נקרא פעם במדורי הרכילות שכל חיי הזוהר שלו יוחלפו ביציבות זוגית רבת שנים. הרי מה האדם מחפש בעצם? פרנסה טובה, ילדים בריאים וחזרה הביתה לחוף מבטחים.

השאיפה 3 די דומה לשאיפה 5 כך שמבחינת המותג "אייל גולן או איל גולן", זמר מהמצליחים ביותר בישראל, הוא ישאר אותו הדבר.

מסקנה: בהתאם לבדיקה שלי, אני מחזקת את המלצתו של הרב שייעץ לאייל גולן שאפשר ואף רצוי להוריד י' אחת ולהיקרא AYAL ולא EYAL.

חשוב לדעת!!!

מהרגע של שינוי השם יש לחכות 9 חודשים לשינוי תדרים של השם בדיוק כמו לידה של תינוק חדש.

שינוי שם ללא שינוי תדר קולי (קריאת השם) ורק בתעודת זהות, אינה אפקטיבית היות ובתקופת התנ"ך לא הייתה תעודת זהות ואנשים נקראו על פי התדר והתכונות אותם רצו ההורים שלהם להעניק להם.

שיניתם שם? תבקשו שלפחות 5 איש בסביבה שלכם יקראו לכם בשם החדש במשך 9 חודשים ותראו איך התכונות שלכם משתנות להן בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully