וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הלאה? הורוסקופ חג שני של פסח לכל המזלות

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 10:06

לחלקכם אלה יהיו ימים מוצלחים, משפחתיים ומהנים במיוחד - אולם עבור אחרים הכבדות של הימים האחרונים רק תגבר. זו התחזית לימי החג השני של פסח

טלה

חמישי מוצא אתכם במיטבכם: אם חוגגים - אתם הם אלה שמארגנים את זה. אם נוסעים - אתם אלה שבמרכז האקשן. קחו יוזמה.

בשישי ושבת הירח עובר למזל דלי: זהו זמן האיכות החברתי שלכם. חברים, ידידים, מכרים וקרובים - זה בדיוק הזמן לפגוש בהם ובמקביל - להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, טלאים. זה הזמן.

שור

נינוחות בחמישי כשהירח שוהה במזל גדי זה האישו: זמן טוב לנסוע ולפגוש נופים אחרים, שוורים.

השמש ומרקורי במזל שלכם בשישי ובשבת מוצאים אתכם במיטבכם והירח הדליי רק מוסיף לכך: אתם הם אלה עכשיו שמארגנים, עושים על האש ומטפלים בכל מה שקשור לצד החברתי.

תאומים

ערב החג השני עלול להכביד עליכם, תאומימים. הירח הגדיי הקשוח מביא איתו סוג של צורך בחשבון נפש אישי ומחשבות לטווח ארוך.

בשישי ושבת כדאי לצאת לנסוע ולשנות אווירה. זה הזמן לא להתקע במקום אחד, אלא לאפשר לתנועה לשנות את האנרגיה הזו. כשהתאומים נמצא בתנועה - הכל אפשרי... ואם תנועה, עדיף לא לבד. צאו לטייל עם חברים או משפחה.

סרטן

הירח הגדיי בחמישי רומז על הצורך בדיאלוג ובתקשורת עומק, אבל רצוי דיאלוג של אחד על אחד. גם כאן עשוי להיות סוג של חשבון נפש, ואולי גם ניקוי משקעים עם בן או בת הזוג. חשוב לדבר ולשוחח כעת.

בשישי ושבת כדאי להזהר בכבישים ובדרכים.

עוד ברוח >>
הקלפים חושפים: מה מונע מכם להיות מאושרים?
אחד מי יודע? הקשר בין פסח לנומרולוגיה
אלה 6 המזלות המצחיקים ביותר לפי האסטרולוגים

עוד בוואלה!

4 המזלות שחייבים לשלוט בעצבים שלהם

לכתבה המלאה

אריה

השבוע הזה שעבר היה מתוח במיוחד והוא עודנו כזה לפחות עד אמצע השבוע הבא. כל זאת בגלל זווית פעולה של השמש, שליטת המזל שלכם, עם כוכב פלוטו היצרי. חמישי מביא איתו צורך להתארגן מחדש, עם תחושה של כובד לא ברור. זהו זמן בעיקר למחוייבויות אישיות.

בשישי ושבת הירח שוהה בבית היחסים שלכם: זמן להשקיע בקשר קרוב ולבלות בשניים. אם הלב פנוי - זה בדיוק הזמן לדייטים.

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שממול שכולל את מרס, ונוס, יופיטר ונפטון, מדגיש את הצורך בדיאלוג אמיתי, ואת הרצון לשתף אנשים קרובים בכל מה שעובר עליכם עכשיו. הירח הגדיי בחמישי ממליץ לבלות את ערב החג הזה עם מי שאוהבים באמת.

את שישי ושבת לעומת זאת כדאי להקדיש לצעירים במשפחה, לבילויים לא שגרתיים במקומות בהם לא ביקרתם - ולשינוי אווירה.

מאזניים

ערב החג בחמישי הוא משפחתי במיוחד. זהו זמן לחזור לתחושת הביחד שמעט חסרה לכם לאחרונה, ולכל מי שמטייל - זה הזמן לקחת פסק זמן מהתנועה והמרחבים, ולנחות מעט על הקרקע.

שישי ושבת מחזירים את הרומנטיקה ואת הבלויים שאנחנו אוהבים, עם מעברו של הירח למזל דלי הפתוח והחברתי יותר. ונוס, שליטת המזל שלכם שבמזל דגים, תורמת הרבה הרמוניה.

עקרב

זווית הפעולה בין השמש לפלוטו, שליט המזל שלכם, עדיין בסביבה, ואתם טעונים ומתוחים במיוחד. הירח שבמזל גדי בחמישי מאפשר לכם לשחרר חלק מהלחצים האלה בשיחות נפש ושיחות של קרבה. דברו - ועל הכל.

מעבר הירח למזל דלי בהמשך מראה על סוף שבוע ביתי ומשפחתי במיוחד. זהו זמן לשחרר לחצים ולטעון מצברים מחדש בעטיפה חברית ומשפחתית.

קשת

כוכב יופיטר, שליט המזל שלכם, מתחיל להשתחרר בהדרגה מהצמידות עם נפטון הרגשני ואפשר להתחיל בהדרגה לחוש את הצורך לרדת לקרקע רגועה יותר ולהפסיק לחפש טיולים או הפעלות למיניהן.

מעברו של הירח למזל גדי בחמישי ולמזל דלי בשישי ושבת מחזק את המגמה הזו: הקשת ההרפתקן זקוק דווקא עכשיו לפעילות ובילויים מתונים יותר. נסו לא לבזבז אנרגיה לריק כי שבוע אקטיבי מחכה לכם.

גדי

הירח שוהה במזל שלכם בחמישי, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם להפוך את היום הזה לאוסף של יוזמות קטנות ואסרטיביות, אם בחיק המשפחה ואם דרך בילוי מעניין ולא שגרתי - גם בחמישי, גם בשישי וגם בשבת.

טיולים בחיק הטבע, מפגשים מעניינים עם אנשים חדשים שלא הכרתם, סדנאות מרתקות או היכרויות מעניינות - זה הזמן לקחת יוזמה ולפעול קצת אחרת בימים האלה.

דלי

נראה שבחמישי הזה אתם לא ממש במיטבכם, דליים. ערב החג הזה הוא זמן טוב לעצור לרגע, לקחת פסק זמן זעיר, לאסוף את חוויית הפסח וחול המועד, ולתכנן משהו מדליק במיוחד לסוף השבוע.

אכן בסופ"ש עובר הירח למזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו וזה בדיוק הזמן לכל מה שרציתם לעשות בחול המועד ועד כה לא יצא: סופ"ש עם אנשים אהובים שלא ראיתם זמן רב, מפגש משפחתי רב משתתפים, היכרויות עם חברים חדשים - ואפילו מסיבה טובה.

דגים

הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד בערב החג השני: הירח שוהה בבית החברתי שלכם, ונראה שהערב הזה מתאים במיוחד לסדרת מפגשים שמחים עם חברים, ידידים וקרובים שמזמן לא ראיתם. זהו זמן לתחזק קשרים.

בהמשך - מרס, ונוס, יופיטר ונפטון ששוהים עכשיו במזל שלכם מביאים איתם צורך באקשן, אולם כעת אינכם במיטבכם. זהו זמן להוריד הילוך, להיזכר בכל חוויות סדר הפסח והטיולים שעשיתם עד כה, ואז להיות קצת לבד, להתארגן עם עצמכם ולבלות סוף שבוע רגוע עם אנשים קרובים באמת בשיחות שקטות ולב פתוח לרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully