וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויתם משבר? כך תחזירו את עצמכם לאיזון ב-3 צעדים

מיכל באום

7.4.2022 / 8:06

החיים רוויים במשברים, דילמות ומגוון נקודות מפנה שמשפיעים על הנפש שלנו ומביאים להפרת האיזון הרגשי. כך תוכלו לחזור לאיזון ולשליטה מנטאלית ומחשבתית

רבים יעדיפו חיים צפויים, שגרתיים ורגועים, אך לצערנו - גם אם ממש ננסה - היציבות בשלב כזה או אחר תתערער לנו. החיים כוללים משברים, חוויות קשות ונקודות מפנה דרמטיות שמביאים להפרת האיזון הנפשי. הדרך להתמודד איתם זה ללמוד כיצד לחזור לאיזון - ואת זה תוכלו לעשות בעזרת שלושה שלבים שדורשים הרבה עבודה ותרגול - אך בהחלט פועלים. נסו לתרגל אותם על משברים קטנים יותר בחייכם כדי לדעת כיצד להשתמש בהם ברגעים המכריעים ביותר. שנתחיל?

משבר. ShutterStock
כך תתמודדו עם המשבר ותחזירו את עצמכם למסלול/ShutterStock

1. הגדירו מחדש יעדים

דמיינו שאתם משקיפים מהצד על עצמכם וחישבו מה היעדים שעליכם להגדיר מחדש כדי לחזור לאיזון? מבט מהצד יעזור לכם להסתכל על הדברים המלחיצים באופן שקול יותר, ככל האפשר כמובן. זה גם ירגיע את המחשבות הרבות ויסייע לכם לקבל פרספקטיבה נכונה יותר. לא פשוט לעשות את זה בשעת משבר אך קבלת פרספקטיבה היא תהליך חשוב שתרגול רב שלה עשוי לסייע לכם.

עוד בוואלה!

חשיבות המדיטציה והייעוץ הרוחני בעידן המודרני

לכתבה המלאה
משבר. ShutterStock
הביטו על עצמכם מהצד: פרספקטיבה אחרת על המצב עוזרת/ShutterStock

2. הישארו נאמנים לעצמכם

לעיתים משברים גורמים לנו להטיל ספק בעצמנו. ראו במשבר נקודת חולשה שלכם אשר ממנה תוכלו רק לעלות ולצמוח - ואפילו לקדם ולשפר את "האני העצמי" שלכם, תוך כדי שמירה על מאפייני האישיות שלכם באופן הטוב ביותר. הישארנו נאמנים לעצמכם ואל תנסו להשתנות. בחרו דברים שנכונים שלכם, דברים שעושים לכם טוב ותנו לזמן לעשות את שלו. המשיכו בדרככם החיובית ככל האפשר וכך תצאו בהדרגה מהמשבר.

משבר. ShutterStock
ראו במשבר נקודת חולשה שלכם אשר ממנה תוכלו רק לעלות ולצמוח/ShutterStock

3. האמינו באינטואיציה שלכם

אם אתם מרגישים ספק לגבי הדרך שבחרתם - סמכו על האינטואיציה שלכם. חישבו כיצד תוכלו לשפר את חייכם כך שהספק יוקטן משמעותית והאושר העצמי יחזור אליכם. אל דאגה, הוא יחזור. יישמו זאת באמצעות שיחות עם עצמכם מדי יום, כל אחד בזמן הנוח לו, כדי להבין את המטענים האישיים שמלווים אתכם ולמצוא דרכם את הדרך הנכונה לאיזון.

לסיכום, אל תוותרו על עצמכם, הילחמו על האושר, רשמו מנטרה שאתם מתחברים אליה, מספר משפטים שייתנו לכם כוחות והשראה - וחזרו עליהם מדי בוקר. המוח ייתרגל מציאות טובה יותר כשתשרו אותו בתובנות חדשות. ראייה רציונלית וחיובית יותר תכניס תקווה ופתרונות אפקטיביים. הכי חשוב לזכור שיש לכם את הכוחות הפנימיים לעשות זאת בעצמכם. למדו להאמין בכוחות המנטאליים העצומים שלכם ואל תשכחו שהכל זמני: המשבר יחלוף בבוא העת ויגיעו ימים יפים וטובים יותר.

הכותבת היא מיכל באום, M.A, מידענית אינטרנט, חוקרת ויועצת רוחנית, michal@michal-info.com

  • עוד באותו נושא:
  • משבר
  • נפש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully