וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיבות המדיטציה והייעוץ הרוחני בעידן המודרני

מיכל באום

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 16:44

בעידן של מרוץ אחר יוקרה וחומריות בכל מחיר, אנשים לעיתים שוכחים לעצור ולנשום, פשוט לעשות הפסקה מהמרוץ האינסופי של החיים בעידן המודרני. כך תעשו זאת

אישה עושה יוגה. ShutterStock
לעיתים פשוט חשוב לעצור ולנשום. מדיטציה בעידן המודרני/ShutterStock

בתקופתנו, אנשים שוכחים לעצור ולנשום, לעשות הפסקה מהמרוץ האינסופי של החיים. הקורונה קצת החזירה אותנו לשם, אך במהרה שבנו לחיינו העמוסים מבלי להביט לאחור. לעיתים, אם פשוט נעשה הפסקה קטנה בתוך כל עומס העבודה, המשפחה ושאר עיסוקינו בחיי היומיום - ונזכור לנשום ולהתחבר לעצמנו - הרי נרוויח מכך רוגע נפשי ואיזון מנטאלי עבורנו שיעזור לנו להמשיך בשגרת יומנו. לפני שנרצה לקבל החלטות אודות התלבטויות בחיינו, או ייעוץ רלוונטי, מומלץ לעשות מדיטציה להסרת חסמים ולחיבור מחודש לעצמנו ולמהות האישית שלנו. לאחר מכן, בשלב הבא, נוכל להיות פתוחים יותר לקבלת ייעוץ רוחני ולהבנת יעדינו בחיים.

מדיטציה: לשחרר לחצים וחסמים יומיומיים

מדיטציה היא תהליך בו אנו מעוניינים לשחרר חסמים בתוכנו ולתרגל נשימות בסדר קבוע, על מנת לחוש תחושת רוגע ושלווה פנימית. קיימות שיטות מגוונות של מדיטציה, כגון מדיטציית מיינדפולנס או דמיון מודרך, אשר באמצעותם אנו מתמקדים באובייקט מסוים מרגיע או ביעדים שנרצה להשיג, ומיקוד תכוף בהם יעורר את תחושת הרוגע והאיזון המנטאלי שלנו.

כדי לעשות מדיטציה מוצלחת, בחרו במקום שקט ללא הסחות דעת ולאחר מכן התמקדו בנשימות קבועות פנימה והחוצה, תוך מיקוד באזורים כואבים בגוף להרפיית חסמים, וכן נשימות ממוקדות בשילוב דמיון מודרך עבור מה שתרצו להשיג או מקום בו תרצו להיות המעורר בהם תחושת שלווה ורוגע. חזרו על כך מספר פעמים. לאחר מכן, בסוף התהליך, פקחו עיניים ותרגישו תחושת שלווה מוחלטת וחיוך. חזרו על כך גם בימים הבאים ככל שיידרש.

טארוט וקמעות. ShutterStock
ייעוץ רוחני באמצעות טארוט/ShutterStock

ייעוץ רוחני באמצעות פריסת קלפי טארוט

החיים כל כך דינאמיים שלעיתים נוצר עומס רגשי והתלבטויות רבות בכל תחומי החיים. אחת הדרכים להתמודדות מול התלבטויות מגוונות היא באמצעות פריסה בקלפי טארוט. יש לציין שהפריסה אינה נותנת תשובה חד משמעית כדי להחליט עבור השואל, אלא היא מעניקה פרספקטיבה נוספת לנושא השאלה, כדי להקל בקבלת ההחלטה הסופית, שתתקבל על ידי השואל בלבד.

פריסת הקלפים היא חלק מאמונות של עידנים קדומים, ורב הנסתר על הגלוי, ומאז ומתמיד האמצעי לגילוי הנסתר הופקד בידי אנשים בעלי אינטואיציה גבוהה במיוחד, בעלי חיבור ייחודי לעולם הרוחני, אשר יכולים לסייע בפענוח מסרים באמצעות קלפי הטארוט. לכל נשמה בעולמנו יש את הייעוד הייחודי לה ולעיתים כאשר אנו חשים מצוקה או בלבול - ייתכן שהסיבה לכך היא שלא מיצינו את שאיפותינו בצורה מלאה. הייעוץ יוכל לסייע להבין את יעדינו בחיים, כדי להשיגם וכדי לחוש תחושת סיפוק ושלמות פנימית.

הכותבת היא מיכל באום, מנהלת פורום ייעוץ רוחני באתר "וואלה".
לפנייה במייל: michal@michal-info.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully