וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שצדק כשניבא מלחמה באוקראינה: נוסטרדמוס חוזה מלחמת עולם ב-2023

30.3.2022 / 23:42

האסטרולוג נוסטרדמוס, שהיה בין היחידים שניבא לכאורה את המלחמה באוקראינה השנה, חזה שמלחמת עולם שלישית תפרוץ בשנה הבאה - וכל שנותר לנו לעשות זה לקוות שהפעם הוא טועה

הטריילר לסרט "נוסטרדמוס"/Youtube/Nostradamus 1994

כשחזרנו לעיין בתחזיותיו ההרסניות של האסטרולוג הצרפתי, מישל דה נוסטרדאם, גילינו שהוא לכאורה ידע כבר לפני 450 שנה שב-2022 תפרוץ מלחמה באירופה. נוסטרדמוס והמיסטיקנית העיוורת, באבה ונגה, היו היחידים שדיברו על מלחמה גדולה שתפרוץ השנה. לאור "הצלחתם", חזרנו לספרו של נוסטרדמוס, Les Prophéties, המכיל אוסף של 942 משפטים פיוטיים המנבאים לכאורה אירועים עתידיים, וניסינו לפענח מה יעלה בגורלנו ב-2023. אם הוא הצליח לחזות נכונה את המלחמה באוקראינה - זו כנראה סיבה מספיק טובה להתייחס ברצינות (מסוימת) לתחזיותיו לשנים הבאות. לצערנו נוסטרדמוס טיפוס פסימי ורוב תחזיותיו, כפי שציינו, הרסניות. מהר מאוד גילינו שהשנה הבאה תהיה אף גרועה יותר מהשנים האחרונות.

אם נאמין לפילוסוף וחוזה העתידות המפורסם, הסכסוך במזרח אירופה צפוי להביא למלחמה עולמית בשנה הבאה. חסידיו ניסו לפרש את דבריו הלא בהכרח ברורים והגיעו למסקנה שמלחמת עולם שלישית על הפרק. נוסטרדמוס כתב בספרו: "שבעה חודשים של המלחמה הגדולה, אנשים שמתו מעשיית רע. רואן, אוורה לא תיפול לידי המלך". חסידיו מאמינים שהסכסוך בין רוסיה לאוקראינה, הסנקציות והאימיום הגרעיניים שנקטו עד כה, יובילו למלחמה גדולה. הנביא הצרפתי דיבר בנבואתו על העיר רואן שבצרפת, לפיו היא תישאר בטוחה, כך שאם אתם מחפשים מקום מפלט - כנראה שזה היעד. מן הסתם הנביא ציין את העיר הצרפתית כי הוא מצרפת ואין זה אומר שזו העיר היחידה בעולם שתשרוד את התופת.

נוסטרדמוס כתב גם על "אש שמימית בבניין המלכותי" - כשפרשנים רבים מאמינים שבדבריו הוא מתייחס ל"קץ הזמנים" או לתחילתו של סדר עולמי חדש.

הפצצה גרעינית - איולוסטרציה. ShutterStock
נוסטרמוס חוזה מלחמת עולם שלישית/ShutterStock

חסידיו של נוסטרדמוס מאמינים שהוא ניבא נכונה את עליותו לשלטון של אדולף היטלר, מלחמת העולם השנייה, מתקפת הטרור ב-11 בספטמבר, המהפכה הצרפתית ופיתוח פצצת האטום. יש גם שמאמינים שהוא חזה את מגיפת הקורונה. לפי Yearly-Horoscope, יותר מ-70% מ-6,338 נבואותיו התגשמו עד כה.

עוד מנוסטרדמוס

נוסטרדמוס חזה מלחמה באירופה ב-2022 וגורל אכזר לפוטין

לכתבה המלאה

בתחזיותיו דיבר נוסטרדמוס גם על נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, וצפה לו גורל אכזר של מוות ממכת ברק. בפיוטיו של נוסטרדמוס נכתב: "האדם הגדול יוכה ביום בהיר ע"י ברק". הפרשנים הגיעו למסקנה שמדובר בנשיא רוסיה עקב הביטוי "האדם הגדול", אך כמובן שזה יכול להיות גם כל מנהיג גדול אחר, כמו המנהיג העליון של צפון קוריאה, קים ג'ונג און, או נשיא ונצואלה, ניקולאס מדורו.

הנה תחזיותיו להמשך השנה למי שפספס:

האמנם?

חלק מהפרשנים סבורים שנוסטרדמוס כלל לא חזה את המלחמה באוקראינה ושאין לנו באמת סיבה להילחץ מהבאות. לדבריהם, נוסטרדמוס חזה השנה מלחמה בבירת צרפת, פריז. בסעיף המתייחס לכך נכתב: "מסביב לעיר הגדולה יהיו חיילים משוכנים בשדות ובערים". לדבריהם, זו גם הסיבה שהנביא מדבר על העיר הצרפתית רואן בהקשר למלחמה הגדולה שתפרוץ בשנה הבאה - כי הסכסוך שצפוי להתחיל באזור השנה יביא למלחמה גדולה בצרפת, במהלכה העיר רואן "לא תיפול לידי המלך".

בכלל, מומחי היסטוריה טוענים כי קטעי הכתיבה המוצפנים של נוסטרדמוס מעורפלים מכדי להיחשב כמידע מהימן לגבי העתיד לקרות. בריאן דאנינג, סופר מדעי ויוצר פודקאסט סקפטואיד, הסביר: "כתבי נוסטרדמוס מנוצלים במספר דרכים מטעות. בין אם זה בעזרת תרגומים דו-משמעיים ושגויים, מתן פרשנויות 'יצירתיות', תיאורים בדיוניים ושבירת קודים שאינם קיימים אצלו - כל אלה תורמים למכלול עצום של מידע, שכולו בסופו של דבר שגוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully