וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס חזה (וצדק) שתפרוץ מלחמה באירופה ב-2022 וניבא גורל אכזרי לפוטין

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 11:09

כעת כשנוכחנו לגלות שהאסטרולוג הצרפתי הנודע נוסטרדמוס חזה נכונה את התקיפה הרוסית על אוקראינה - התחזיות הנוספות שלו לשנה הקרובה הופכות רלוונטיות יותר מתמיד, כולל גורל אכזר לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. אך האם הוא באמת דייק בתחזיות שלו?

הטריילר לסרט "נוסטרדמוס"/Youtube/Nostradamus 1994

מוקדם יותר השנה חשפנו בפניכם את תחזיותיו ההרסניות של האסטרולוג הצרפתי, מישל דה נוסטרדאם, ל-2022 כפי שנכתבו בספרו Les Prophéties, בו תמצאו אוסף של 942 משפטים פיוטיים המנבאים לכאורה אירועים עתידיים - עד לשנת 3797. בין התחזיות של נוסטרדמוס, מומחים פיענחו כי ב-2022, לדבריו, תפרוץ מלחמה באירופה. כעת, עם פרוץ המלחמה באוקראינה, המומחים חזרו לפיוטיו של נוסטרדמוס והגיעו למסקנה שלנביא אכן היה מושג מהעומד לקרות.

נוסטרדמוס חזה לכאורה, עוד בשנת 1555, את עלייתו של אדולף היטלר, השריפה הגדולה של לונדון, ההתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר ג'ון פ' קנדי ​​ופיגועי הטרור של ה-11 בספטמבר. כעת נראה שהוא עשה זאת שוב - וחזה נכונה את המלחמה באירופה. על אף שקשה לקבוע תאריכים מדויקים לתחזיותיו של נוסטרדמוס, מכיוון שהן מבוססות על תנועות הכוכבים ולא על לוח השנה הלועזי, רבים צמצמו את תזמון הנבואה על המלחמה באירופה לשנת 2022.

גם לבאבא ונגה שלנו, המיסטיקנית העיוורת מהבלקן שמתה ב-1996, היו תחזיות הנוגעות לרוסיה כשלדבריה "אנו עדים לאירועים הרסניים שישנו את גורל האנושות. קיצונים רוסים ינהלו מלחמה על אירופה, כשיום אחד רוסיה תשלוט בכל העולם", היא אמרה בנבואותיה, "הכל יפשיר, כמו קרח, רק אחת תשאר ללא פגע - תהילתו של ולדימיר, תהילת רוסיה. אף אחד לא יכול לעצור את רוסיה".

עשן מיתמר מאזור חרקוב לאחר תחילת המתקפה של רוסיה על אוקראינה, 24 בפברואר 2022. טוויטר, צילום מסך
התקיפה של רוסיה באוקראינה הופיעה בתחזיותיו של נוסטרדמוס?/צילום מסך, טוויטר

ומה יהיה גורלו של פוטין?

לפי תחזיותיו של נוסטרדמוס, גורלו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, יהיה רע ומר - אבל זו לא תבוסה במלחמה שתביא לסוף עידן נשיאותו. אחת התחזיות של נוסטרדמוס - רק אם נסמוך על הפרשנים - היא שפוטין ימצא את מותו ב-2022 ממכת ברק, פשוט כך. בפיוטיו של נוסטרדמוס נכתב: "האדם הגדול יוכה ביום בהיר ע"י ברק". הפרשנים הגיעו למסקנה שמדובר בנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, עקב הביטוי "האדם הגדול" -כלומר מנהיג בעל פולחן אישיות. סברה נוספת טוענת שמדובר במנהיג העליון של צפון קוריאה, קים ג'ונג און, או בנשיא ונצואלה, ניקולאס מדורו.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שרד לפחות חמישה ניסיונות התנקשות. על פי הפסוקים הנבואיים של נוסטרדמוס, בשנת 2022 הוא ימות בלילה סוער שבו יפליג בים הפתוח ויפגע מברק.

פוטין בהודעה על תחילת הפלישה: לא מעוניין לכבוש את אוקראינה 
24.2.22. רויטרס
לפי נוסטרדמוס, פוטין ימצא את מותו מפגיעת ברק/רויטרס

והאם הוא באמת חזה את כל זה?

מאמיניו של נוסטרדמוס מנסים לשכנע שהאסטרולוג הצרפתי חזה את פרוץ מלחמת העולם השלישית, אך האם הוא באמת חזה מלחמה באירופה שתתחיל באוקראינה? הרי אמרנו שתחזיותיו לא ברורות וניתנות לפרשנויות. לפי פרשנות אחרת, נוסטרדמוס חזה פלישה לצרפת ולא לאוקראינה ע"י איום מהמזרח. ההתייחסות שלו לאיום ממזרח תואמת את המצב הנוכחי סביב רוסיה ואוקראינה השכנה, אך אם לזה התכוון המשורר, מדוע הוא הזכיר בנבאותיו דווקא את צרפת? והאם האיום מהמזרח יכול גם להתייחס למתחים המתמשכים בין סין לטייוואן, כי הרי ידוע שמצב היחסים בין שתי המדינות רע מאוד מזה 40 שנה.

מאמיניו של נוסטרדמוס יוצאים להגנתו ומציינים טקסטים על סכסוך בין "שלושה מלכים", אותם הם מזהים כפוטין, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ומזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג (אולי בגלל שנשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, היא מלכה, נקבה). כמובן שאף אחת מהדמויות הללו אינה באמת מלך. בנבואה של נוסטרדמוס אנו מוצאים התייחסויות ל"שלושה מלכים" וגם ל"שלושה אחים", כשיתכן שהאחים הוא שם נרדף למלכים. כך נכתב: "דרך שלושה אחים העולם ימצא את עצמו בצרות. האויבים יכבשו עיר ימית. רעב, אש, דם, מגיפה ומנה כפולה מכל האסונות". על פי הפרשנים, "העיר הימית" היא אודסה שבוקראינה, שתכבש בידי הרוסים, ו"המנה הכפולה של כל האסונות" (כולל התפרצות חדשה של מגיפה, כלומר הקורונה) מתפרשת כסימנים למלחמת עולם שלישית.

הנה כל תחזיותיו ל-2022 בהרחבה:

ואילו עוד תחזיות יש לו לשנה הקרובה?

1. עלייה באינפלציה, ירידה משמעותית בערך הדולר האמריקאי.
2. סכסוכים בין מדינות יובילו לעלייה ברעב העולמי.
3. לפחות שני פיצוצים עזים של פצצות גרעיניות יובילו לשינויי אקלים, רעידות אדמה, שיטפונות, שלושה ימי חושך ואף לשינוי מיקומו של כדור הארץ.
4. פגיעת מטאור ומטר של אסטרואידים עלולים לשים קץ לכוכב הלכת שלנו בסוף השנה, אם כי סביר יותר שאלה יגרמו לצונאמי ורעידות אדמה חזקות.
5. הבינה המלאכותית צפויה לשלוט ולהשתלט על המין האנושי - ותביא בסופו של דבר לחיסולו.
6. שיבוט אנשים יחל ב-2022 ויביא בסופו של דבר להרס עולמי.
7. ארגוני טרור אסלאמיים יתקפו בלונדון.
8. חייזרים מתכננים תקיפה על כדור הארץ. נאס"א ציינה בדו"ח שפורסם בחודש שעבר כי היא פתוחה לרעיון שישנם חיים מחוץ לכדור הארץ - ויתכן שבקרוב הם אלה שיביאו לסוף החיים בכדור שלנו.

חשוב לציין שמומחי היסטוריה מזכירים כי קטעי הכתיבה המוצפנים של נוסטרדמוס מעורפלים מכדי להיחשב כמידע מהימן לגבי העתיד לקרות. בריאן דאנינג, סופר מדעי ויוצר פודקאסט סקפטואיד, הסביר: "כתבי נוסטרדמוס מנוצלים במספר דרכים מטעות. בין אם זה בעזרת תרגומים דו-משמעיים ושגויים, מתן פרשנויות 'יצירתיות', תיאורים בדיוניים ושבירת קודים שאינם קיימים אצלו - כל אלה תורמים למכלול עצום של מידע, שכולו בסופו של דבר שגוי". גם בנוגע לתחזיותיו שהתגשמו - שריפות הענק, שינויי האקלים והמשבר הכלכלי - יש לזכור שכל אלה דברים שמתרחשים בתדירות די גבוהה, כך שזה די שווה ערך לנבואה שמחר תזרח השמש. בנוסף, תחזיות רבות המיוחסות לנוסטרדמוס אינן אלא פרשנויות שגויות לכתביו, שהותאמו לתקופה המודרנית כדי להתאים לאירועים היסטוריים מסוימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully